torsdag 14. mars 2013

Barnebord og stol Før&Etter

Eg var så heldig å få eit barnebord med stoler av søstra mi. 
Møblane vart kjøpt på Ikea for nokre år tilbake.
Dei vart ståande nokre dager slik dei var. 
Men så måtte eg  forandre 
litt på dei ;)

Før;
 Etter;
 Eg måla bordet turkis (S 0530 B50G) 
Stolen fekk fargen sommersol. Og bordplata fekk ein tapetbit
 av den nye rullen min frå Retrovilla.
Eg skal lakke over tapeten med 
klarlakk for å gjere den 
brukervennleg.

 Ideen er at Ariel og seinare også Hermine kan sitte her og tegne, 
perle osv. Bildene over skal skiftast ut med familiebilder
 og jentene sine kunstverk :)
 Bordet  og stolen er plassert i TV-stova 
ved veggen mot spisestova.  Det vart ein fin fargeklatt
 i eit ellers ganske kvitt hjørne :)
Tusen takk for alle dei fine kommentarane de legg igjen. 
Det gjer blogginga moro for meg! :)

Eg håper dagen din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Audhild sa...

For et herlig fargeblikkfang!!
Fargene passet jo så godt sammen :)
Heldige små prinsesser som har så kreativ og flink mamma :)

Fin dag videre!

Unknown sa...

Flotte ble de!!
Herlige farger som alltid hos deg ♥
Blir nok fort yndlingsplassen dette:))

Stine sa...

Så utruleg fint det vart!!! Skulle gjerne hatt slike møblar i "vaksenstorleik", eg...

Unni sa...

Så herlig fargeklatt :-)
Du e jammen en kretiv sjel :-D

Ruths datter sa...

Du kor flink og produktiv du er. Dette ble superfint.
Klem

Hverdagsliv det gode liv sa...

Kjempefint! En skikkelig glad farveklatt :o) Ha en super fredag etterhvert! Klem fra Nina

Dynamisk Salong sa...

Oi, dette ble utrolig lekkert! Du er skikkelig flink til å pusse opp møbler. Pusler med møblering av barnerom selv om dagen, så dette gav virkelig inspirasjon. Nydelige farger også. God helg til deg!

fru trollhagen sa...

Herlige farger! De frisker godt opp :)

siri ore elle sa...

Så flott resultat! Ikke til å kjenne igjen!
Siri

Karen sa...

Så fint! Fantastiske fargesammensetninger :)

Ha en strålende helg!
*klemmer*

Anonym sa...

Hei!
Eg vert veldig inspirert av deg o g prosjekta dine!Du er utruleg flink og kreativ,og tek nydelege bilde! Er midt i ombyggingsperiode,og har fått veldig sansen for gjenbruk.Lurte litt på korleis du gjekk fram då du malte teak-kommodane. Eg har to slike som eg tenkte å male. Brukte du oljemaling? Reknar med du brukte rulle å male med? Har du noko triks for å få malinga til å sitte inni handtaka?

Ha ein fin kveld!
Mvh Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Tove:)
Eg svarer deg her og håper du ser svaret:) Først av alt tusen takk for slik ein kosleg kommentar:) Når eg måla teak-kommoden, så brukte eg vannbasert måling(Butinox 40glans)
Først vaska eg kommoden med salmiakkvatn. Deretter pussa eg over den og vaska vekk støvet til slutt.
Så vil eg anbefale å grunne først, for teak har ein stygg tendens til å "skinne" igjennom. Inne i handtaka dytta eg penselen så godt eg kunne inn, så det vart nokelunde bra:)Eg brukte faktisk pensel å måle med, men det er jo enklare å få det jevnt med rulle om du foretrekker det;)
Lykke til!
Klem:)

Anonym sa...

Tusen takk for svar og tips!
Tove

Marthe sa...

Og DER fant jeg fargen jeg vil male en kommode i, tusen takk Bjørg:-) Dette ble skikkelig fint, heldige jenter som kan kose seg ved dette bordet:-)

Ser ut til at vi får sol i dag, håper du nyter dagen:-)

Klemmer fra Marthe inne i fjorden

detgoderom sa...

Kjempefin makeover av bord og stol! Har lyst å prøve meg på noko sånt sjølv når eg får tid :-)

Related Posts with Thumbnails