onsdag 20. mars 2013

Litt meir frå Hermine sitt rom..

Litt meir har skjedd på Hermine sitt rom
Først av alt er ho begynt å sove der. Ho sovner uten problem,
 og det virker som om ho trivst :)
Eg har sydd roll-up gardiner av sengetøy eg har fått etter Besta. 
Der er lystette rullegardiner bak, slik at det blir mørkt 
på rommet og at gardinene ikkje
 falmer av sola.
Teppet på golvet har eg hekla av stoffstrimler. 
Det høyrer til på Ariel sitt rom, men eg lånte det for bildene sin del. 
Eg skal snart sette igong med eit til Hermine også :)
Bildet av jenta og hunden fann eg på loppis i helga. 
Kjempefint, synast eg :)
 Stjernehimmelen er ferdig, 
og det er komt madrass og puter i kosekroken.
Rommet er litt tomt endå, 
men det blir vel tidsnok fullt etter kvart som Hermine blir større ;)
Her kan du sjå korleis rommet såg ut 
før og under oppussinga.

Det er utruleg kjekt at så mange har meldt
 seg på Give Awayen min allereie! Tusen takk for alle 
dei fine orda som de legg igjen!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Unni sa...

Så flott rom Hermine har fått :-)
Liker måten du bruker opp igjen gamle ting og gir de nytt liv. Herlig med redesign.

Stine sa...

FOR EIT DRØYMEROM!!! Tenk å få vera jente og ha ein sånn liten stad å boltre seg på! Hadde følt meg som ei prinsesse.

Audhild sa...

Heldige, heldige prinsesse Hermine!!!
FOR et fargerikt, kreativt og utrolig fint rom :)
Ble sittende å glo & glo på hvert bilde jeg!
Du er såå flink med interiør, og så koselig å blande inn gamle ting med minner! :)

God kveld videre!
KLEM

Gro sa...

Så flott jenterom!
Elsker miksen og fargene!
Har du noe mønster/beskrivelse på det teppet? Det var kjempelekkert! Tror det hadde passa fint på de to jenterommene jeg pusser opp for tiden!
Vet du hvor mange meter du brukte?
Mange spørsmål...

Fin kveld til deg!
Gro:)

Gro sa...

- og nå fant jeg beskrivelsen din...
Beklager, og takk:)
Gro

Rebekka sa...

Må vær verdens finaste jenterom :)
Du er flink!
Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

For et nydelig barnerom! :)

Jijji sa...

Så koselig rommet til Hermine er blitt :) Likte spesielt kosekroken. Eller rettere sagt; jeg liker alt som innebærer kos ;)

Klem fra Jijji

Lindas Lille Leilighet sa...

Herlighet så flott! At ikke du tar på deg interiør oppdrag!!:D Elsker stjernehimmelen! Den var nydelig! Magisk! Hvordan har dere lagd den? Ellers er det som vanlig masse herlige farger som man ikke kan bli noe annet enn GLAD av:) Skjønner godt at prinsessa sover godt der inne:)

Susanne sa...

Kan ikke si annet enn NYDELIG. Heldige Hermine :-))klemmer

Ruths datter sa...

For et lekkert rom du har kreert. Kosekroken ;)Alt er bare candylekkert
og smart. Fra gardiner,puter og gulvrye. Du er så flink.
Klem

Jatte sa...

Så utrolig skjønt jenterom!
Veldig fine farger også :D Kosekroken var jo kjempesmart!

Ha en fin Torsdag,
Klemmer♥

Anonym sa...

Et utrulig nydelig rom og likte så godt kosekroken:))

elka sa...

Замечательная детская! Захотелось ребенка родить - и непременно девочку! Спасибо!

Unknown sa...

Fy søren så nydelig:))
Fantastiske farger ♥
Du er utrolig flink Bjørg!
Elsker lampen og den lille innebygde kroken:)

Har du meldt rommet på hos Franciskas utfordring til boken hennes?? Det MÅ du!

Katarina sa...

Kjempe fint!!!!!!!!

Kristina, nord i bygdo sa...

Så utruleg fint rommet hennar har blitt! Likar så godt mixen av nytt og gamalt, kjøpt og heimelaga. Den vesle kosekroken med stjernehimmel var jo berre heilt nydeleg skjønn. Her tenker eg ho kjem til å kose seg (sikkert stas for storesyster også med eit ekstra rom å leike på? ) Blir inspirert av alle dine DIY prosjekt som ikkje kosat så mykje å få til. Ha ein fin dag søte du. Klem ♥

cissemosse sa...

Bare super koselig!!!!

Anonym sa...

Sååååå fint!!! Helt nydelig :-) ikke rart Hermine trives!

Gina

Caroline sa...

Så nydelig jenterom!!!
Skikkelig effektfullt med stjernehimmelen,kan tenke meg ungene koser seg der inne:)
Mange herlige farger i rommet,alt passer så godt sammen:)
Klem Caroline

Min stil sa...

For et utrolig koselig jenterom - kunne godt flyttet rett inn der selv :) Helt hærlige farger, rene sukkertøyet.

Ønsker deg en super påske.
Klæm Susanne

sigrid sa...

For eit helig rom! Fantastiske farger:)
God påske!

Related Posts with Thumbnails