mandag 18. mars 2013

Give Away:)

Give Awayen er trekt.
Idag har eg lyst å feire litt! 
Egentleg er det ei veldig forsinka feiring, 
men det er bedre seint, enn aldri ;)
12. februar fyllte Huset ved Fjorden 3 år
Og eg passerte omtrent samtidig 300 000 unike besøk. 
Då er det på plass med ein Give Away :) 
Nettbutikken til Kremmerhuset har vore så snille å sponse premier. 
Uendeleg mykje fint!:) 

Du kan vinne 3 supersøte tinnbokser i forskjellige størrelser.
Dei er flotte som foreks matbokser, eller til oppbevaring.
Alt du treng å gjere er å legge igjen nokre ord under dette innlegget. 
(Eg blir veldig glad om du likevel har lyst å linke. Då kan du bruke det øverste bildet :)
Har du ikkje eigen blogg kan du kommentere som anonym, 
men du må huske å legge igjen epostadresse.
Trekning er søndag 31.mars.

Lykke til! :)

Tusen takk for at du besøker Huset ved Fjorden!

Klem frå Bjørg :-)

138 kommentarer:

Unknown sa...

Veldig flott blogg du har her. Du var inspirasjonen min til å starte en ny blogg... Den startet jeg i dag.
Masse lykke til videre!!
~ Tonje ~

Lindas Lille Leilighet sa...

så fine bokser:D Jeg er med:D

Anonym sa...

Jeg oppdaget bloggen din for et par dager siden, og jeg leser og leser :) Jeg får mange nye idéer av dine kreative påfunn!
Gratulerer med en sjarmerende blogg, Bjørg :)

Vennlig hilsen Siri
siriandersen@hotmail.com

Lina sa...

Åhh, hurra for deg! :D og din flotte, koselige blogg! ♥

Eg er med, bedårande boksar :))

Yvonne sa...

Gratulerer med 3 års dagen for bloggen din!! Jeg skal ta å dele på facebook=)=)

Klem fra Yvonne

Muffins sa...

Nydelige bokser som jeg håper kan bli mine :)

Audhild sa...

Gratulerer så mye på etterskudd :)

3 flotte år med koselig lesning og inspirasjon i bøtter og spann har vi fått!!

Gleder meg og håper på (minst) 3 like flotte blogge år til fra Huset ved fjorden :)

Klem Audhild

June sa...

Å de er jo bare såå søte!:) Vil veldig gjerne være med å feire! Alt for lenge siden jeg har kommentert her inne hos deg, men alltid koselig å titte innom!:)
Klem June

Maris Gyngestol sa...

Kjempe skjønn premie!! :) Og flotte tall for en veldig koselig blogg!!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
-Mari

Tonje sa...

Så flott give away! Det hadde vært perfekt til mi lille frøken, så jeg prøver lykken (",)
Klem fra Tonje

Precious Home sa...

Så fin premie!
Jeg blir gjerne med:)

Ha en fin kveld!

Unni sa...

Så søte bokser.
Melder meg på og krysser fingrene:-)

Hegeslilleboble sa...

Å, så søte bokser! Jeg vil gjerne prøve lykken:)

i mitt lille rekkehus sa...

Kjempe søte bokser! Jeg blir med:-)

Ruths datter sa...

gratulerer med tre årsdag. Fine premier da. jeg blir selvsagt med.
Klem

Underberget sa...

Gratulerer med tre års bloggebursdag! Jeg er gjerne med i trekingen, disse boksene ville passe utmerket til matpakken for lillemor og meg:-) Hos meg er det feiring av to års dag, så meld deg gjerne på min give-away også:-)

www.mixbiks.blogspot.com sa...

Tillykke med dine fine blog :)
Dåserne vil jeg rigtig gerne vinde, så jeg deltager gerne!
Hilsner fra Kristina

fru. Lærum sa...

gratulerer med 3 års dagen!
nydelig blogg som jeg er glad for å ha funnet :-)

klem tone

Anonym sa...

Gratis, flotte bokser som godt kan bli igjen i Utvik.

Hilsen Mette C

Hanne Margrete sa...

Gratulerer med overstått treårsdag for den glade fine bloggen din! Jeg har fulgt deg med glede fra starten omtrent, og dine innlegg ser jeg alltid fram til!
For noen helt nydelige bokser! Dåån!! Krysser fingre jeg altså!
Klem fra Hanne:-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med 3 år og kjempe fine besøkstall
Krysser fingrene på vegne av frøkna i huset... elsker disse boksene.

Ha en knall fin uke
klem

PrinsessaPåErta sa...

Fantastiske bokser - helt etter min smak! Jeg vil gjerne være med :)

Anonym sa...

Så utrulig søt premie,eg vil så klart være med:))
Ei fin ny ble til deg!
Klem fra Lillian

Lille Frøken Jensen sa...

Å disse hadde passet fint til mine to søte små, som elsker å samle på ting og tang:) krysser fingrene:) ønsker deg en fin ny uke og god påske ( når den kommer) klem fra Jorunn

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer med bloggbursdag og flotte besøkstall:) Nydelige skrin!!

Christine sa...

Grattis med 3-årsdag for bloggen, og flotte visningstall!
Dette må feires, og jeg blir gjerne med ;)

God klem fra Christine

Asagao sa...

Gratulerer med 3 års!
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Siljes kreative rom sa...

Såkjekt medein GiveAway:) Søte boksar!!

Gratulera med overstått 3 år, bra jobba:))

Silje

HildeR sa...

Hipp-hipp-hurra 3-årsdag
og flotte besøkstall!!

Deler med glede linken på facebook.

Ha ei tipptopp påske!

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Hverdagsliv det gode liv sa...

Gratulerer i massevis med flotte besøkstall og 3 årsdag og alt :o) En blogg fylt av inspirasjon, alltid like trivelig å komme inn her! Klem fra Nina

Inger Johanne sa...

Nydelige bokser i en fantastisk fin blogg. Digger den!

Anonym sa...

Hei! Dette vart ei fin anledning til å skryte av bloggen din! Eg er innom titt og ofte, og hentar mykje inspirasjon! I tillegg er det utruleg kjekt å titte på alle dei fine bileta :-) Det gjer at eg gledar meg til eg får eit eige hus eller leiligheit kor eg kan gjere det eg vil. Bloggen din har faktisk også fått meg til å leike med tanken om å pusse opp eit gamalt hus ;-) Så over til konkurransen; eg er sjølvsagt med i trekninga! Ei venninne av meg har akkurat kjøpt seg ein slik boks, og eg blei supermisunnelig! Så gjett om eg er med!

Mvh Anne Berit
E-post: anneberiteik@gmail.com

marian sa...

Gratulerer! Du har ein svært inspirerandes blogg med fine idèar, gode bilde og ein ein hærleg ,personleg stil! Lika da.

Ja til ein boks seier eg jo!

Marian

BENEDICTE sa...

Kjempe koselig blogg du har, og for noen søte små bokser. De kunne jeg veldig gjerne tenkt meg ;)

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum :)
Utrolig søte bokser, ønsker, ønsker, ønsker meg ;)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Taubanevegen sa...

Tillykke med bloggens 3- årsdag, og gratulerer med så fine tall! :)

Herlige premier! :)

Ha en fin dag!

Toril sa...

Hipp Hurra for bloggen din!
Trives alltid på besøk her :)
Herlig bokser - 1 lodd her!
Ha en fin dag :) klem

Heddas gode grunner sa...

Gratulerer! Jeg følger deg videre på veien med glede :)

Stor klem

Ps: jeg hadde blitt hoppende glad hvis boksene sendes min vei. Supersøte <3

Fairy Nuf sa...

Ååå så fine de var. Vil gjerne være med og gratulerer med 3 års dag!

Klem fra Ingrid

May W sa...

Så fin blogg du har! :) Grattis :)
Og nydelige tinnbokser! Hadde vært noe nå når vesla skal begynne i barnehagen :)

Anonym sa...

Kjempefine bokser, og flott blogg.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

Fin blogg og ikke minst et nydelig hus!! Håper du får mange glade dager der sammen med dine kjære. Tinnboksene fra Kremmerhuset var også nydelige :)

katrine_okland@hotmail.com

Fjordheim sa...

Blir med på dette vet du.
Noen nydelige bokser.
Ha ei fortsatt herlig uke :)

Anonym sa...

Tusen takk en blogg der man for innsyn i et hygglig fargerikt og kreativt hjem. Å en mange fine ideer.
Flotte bokser jeg tar gjerne tre lodd.

Hilsen fra Buskerud

Tone

tosba67@hotmail.com

detgoderom sa...

Gratulerer med 300.000 besøk! Det er vel fortjent! Eg vil gjerne vinne desse fine boksene :-)

Caroline sa...

Kjempesøte bokser:)
Har 2 jenter her som garantert hadde likt dem!
Klem Caroline

Pia sa...

Min kjære påstår jeg er besatt av bokser. Jeg mener det ikke er noe rart i det hele tatt når det finnes såååå mange søte bokser!
Ha en fin uke videre!
Hilsen Pia

Anonym sa...

Hei, Bjørg.

Deltar gjerne i trekningen, krysser fingrene.
Leser bloggen din med stor glede. En fin blanding av gjenbruk og fine tips.
Ha en fin dag! :-)

Hilsen Anne-Britt
mail: vipaadalheim@hotmail.com

Frøken Loppe sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag til bloggen!! :o) og masse, masse besøk!!!

Nydelige premier!

Krysser fingrene denne gangen også ;o)

fin, fin dag til deg!

klem

Camilla sa...

Gratulerer med 3 år og lykke til med de neste 3. Disse boksene var jo kjempesøte, så vil gjerne være med i trekningen. Delte på bloggen min også. :)

Anonym sa...

Hurra, og gratulerer:) Æ krysse fingran for å vinne de søte tinnboksan:)

Mvh. Veronica

v.pedersen32@gmail.com

Eli Kristin Magnussen sa...

Du har en nydelig blogg. Klart jeg kaster meg med på give-away'n din også. Gratulerer!

Jeg har linket jeg ^_^ Krysser fingre, tvi tvi for vinnerlykke! :)

Ha en fin dag!
Eli Kristin

Anne sa...

Jeg blir med på feiring av den flotte bloggen din .
Super premie..
Har linket .
Ha en fin dag !
Anne

Unknown sa...

Så koselig premie:))
Og gratulerer så masse med fine tall ♥ Vel fortjent!

Ha en fin kveld:)

Smykkas sa...

Her må jeg slenge meg med.

Klem

Høgt oppi lia sa...

Jeg vil, jeg vil:))
Kjempesøt giveaway!

Fiiin kveld til deg:))

Vibeke sa...

Gratulerer! Søte bokser - takk for tilbudet, jeg blir veldig gjerne med :)

Anette sa...

De var veldig fine! Trenger sårt en matboks også, så hadde passer perfekt å vinne den :)

Jeg er med!

Ha en fin dag
Klem fra Anette:)

Cloudberry sa...

Gratulerer med blogg bursdag :)
Utrolig fine bokser!

Pia sa...

De var søte! En matboks er alltid noe man trenger:)

s sa...

Jeg er en relativt ny følger av bloggen din, og liker den veldig godt! Kanskje får jeg inspirasjon til å starte min egen er vakker dag... Gratulerer med 3 år!
Hilsen Siri (siriolarsen@gmail.com)

Anonym sa...

Gratulerer med 3 år!

Veldig søte bokser du lodder ut.

Jeg vil gjerne være med i trekningen.

i_Sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Gratulerer med 3 år! Morsomt å følge med på bloggen din som er full av fine ideer. :) Jeg blir gjerne med i trekningen.

Hilsen Kirsti (kirstij@hotmail.com)

Logika sa...

GRATULERER MED 3 ÅR MED BLOGG!
Boksene du gir bort er utrolig fine, og jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige :)

Anonym sa...

De var jo kjempe søte, jeg er med. Lisbeth N.. uglylizz78@gmail.com

Rebekka sa...

Jeg er med! :D Kjempe søte!

Helene sa...

De var helt utrolig skjønne!:)
Jeg vil gjerne være med!

Geroannie sa...

GRATULERER :)
Jeg vil være med i trekningen :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med :)
Jättefin vinst!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

livet på løkkevold :) sa...

Tittei :) vil bare si at jeg syns du har en superherlig blogg med masse inspirasjon, også blir jeg så Gla når du bruker masse fine farger og variasjon, får lyst til å finne frem malekosten og svinge i vei når jeg ser alle de kreative innslagene :) gratulerer så mye med alle besøkene :) hilsen en fast følger som blogger i det små ;)

Anonym sa...

Jeg hiver meg på :-) Elsker bloggen din! Er innom hver dag :-) Håper du har en fin uke!

Klem fra Gina (mail: gina-tuft@hotmail.com)

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

Blir gjerne med ! =)

Linket videre også! på facebook =)

ÅÅÅÅh super SØT premie, hadde vert fint å hatt til prinsessen min i bhg! =) ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

Unknown sa...

Jeg er med :D

Isabel Aanes
togepi90@hotmail.com

Marion :) sa...

Flott blogg :)
Nydelege boksar som hadde passa bra til matbokser til skule og barnehage til prinsessene :)
tvi-tvi :)
rossland84@yahoo.no

Camilla Düring sa...

Kjempe søte bokser :)

cddfacebook@hotmail.com

Anonym sa...

jeg er med.
koselig blogg du har :-)

Anonym sa...

Jeg er gjerne med :-) utrolig søte bokser! Karina (karina.bolseth@gmail.com)

Tjooho! sa...

Hei! Nydelig blogg du har!!! Har nettopp funnet veien til bloggen din og lagt meg til som følger. Masse inspirasjon!!! Håper selvfølgelig på å vinne denne gi-borten. ;)

Unknown sa...

Hei! :)

Jeg er ganske så ny i bloggverden, men nå har snokingen tatt seg opp, og din blogg er den første jeg åpner hver dag :)

Krysser fingrene for å få pakke fra deg, så jeg vil gjerne være med i trekninga av boksene!

sandvikragni@gmail.com

Monica's Verden sa...

Gratulerer så masse med 3 års jubileum: Å 300,000 besøkende :)
Ønsker deg masse lykke til å i årene som kommer,med denne fine bloggen :)
Jeg følger bloggen din videre:)

Ønsker deg en videre fin Torsdag og så vil jeg Ønsker deg en Kjempe fin Påske,med masse sol og blå himmel..
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Unknown sa...

Gratulerer med 3 år :)
Lagt meg til som følger og deler linken på facebook
God Påske :)
grokaas@gmail.com

Anonym sa...

Kjempeflott blogg og giveaway! Håper påsken vil bli flott.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Varme klemmer fra Andrea <3

Ida Lind sa...

Hei!
Jeg vil ønske deg en fantastisk fin påske- og jeg deler selvsagt konkurransen på FB!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Tom Kenneth Green sa...

Disse var flotte :)
så jeg er med :)

tomkgreen@hotmail.com

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir veldig gjerne med på feiringen :D Bloggen din er en av de jeg har fulgt med lengst, og jeg er ofte innom selv om jeg desverre er elendig på å kommentere... Alltid så fine og fargerike bilder hos deg :D

Klem Karianne

Anonym sa...

Kjempe-fine bokser! :)
God påske!

mvh,
m-kjosaa@online.no

emmafoto sa...

Så fine! Kryssar fingrane, desse vil eg gjerne ha :)

Anonym sa...

Kjempe fine bokser!! Vil gjerne være med her:)
hildegunn29@hotmail.no

mvh Hildegunn

Anonym sa...

NYDELIGE bokser, jeg er med... Må nok leite inne hos deg å se om du har oppskrift på de teppene du hekler til jentenes gulv, de er nydelige og noe jeg kunne tenkt meg å prøvd meg på ;O)
Jeg skal muligens til Tante Anne Lise i utvik på sensommeren/høsten en gang og da hadde det vert artig å se hvor du bor.. Nyyyyt påsken Klem Britt-Iren Mail: solstraale_05@hotmail.com

Min stil sa...

Sååå fine. Krysser fingrene for at jeg har flaks. Har tvillingene som akkurat er begynt i barnehage og eldstejenta som begynner på skole til høsten, så matbokser kommer godt med.
:) Susanne

Wendy sa...

Søte bokser♥ Har gjerne lyst til å ha dem :)

wendyydnewl@hotmail.no

evy sa...

Vi har nylig flytta til Norge etter flere år i utland. Alt av våre eiendeler har vært i esker i 3 mnd nå. Jentene savner fine matbokser osv så dette hadde jo vært en aller tides premie.

Bloggen din er veldig fin og jeg er gla jeg fant den. Blir mye fin inspirasjon til opp pussing on interiør i nytt hus. Gleder meg til vi er ferdige med soverommene til mine jenter slik at jeg kan blogge :)

Anonym sa...

Favoritt nettbutikken min! super søte bokser :)
elisabeth_opheim@hotmail.com

Ole-Martin sa...

Blir veldig gjerne med!

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Spacegirl sa...

Så söta lådor :-)
Jag är gärna med och jag har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/march/31-mars-vinn-ljuvliga-burkar.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Vil gjerne vere med på give away:-) Alltid kjekt å vere innom bloggen din.
Jorunn(jfh25@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei på deg!

Tror ikke jeg har vært med her før,
men fikk sånn lyst på disse nydelige boksene til mine barnebarn.
Har ikke blogg, men deler gjerne på
FB.

Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen
gurimariekr@gmail.com

Anonym sa...

I love it! It would be great to have these :)

Jannes lille sted sa...

Jeg er med!
Lenge sia jeg har titta innom, så nå skal jeg kikke meg litt tilbake her :)
God påske søta :)
Klemmer Janne Merethe

Mandelhjärta sa...

Gratulerer på etterskudd! :)
Jeg blir gjerne med i din flotte give away. (Link og kommentar)
Passer på å ønske god påske! :)

Unknown sa...

Hei! Fantastisk fin blogg du har! Flotte bilder og mange inspirerende innlegg! Har nettopp oppdaget bloggen din og ser at jeg mye lesestoff igjen ;)

Marius sa...

blir med på trekning:)

Marius
grotan@hotmail.com

.House of BO. sa...

Gratulerer så mykje med dei 3 åra Bjørg! =)

Maikenrasmussen@lve.no sa...

Nydelig blogg du har!:)

Mira sa...

Gratulerer såmye med 3 årsdagen,super blogg du har !

Ønsker deg ei fin og god påske.

Klem,

Tina T sa...

Graulerer! Det var flotte tall :)
og ikke minst nydelige bokser :)
tina.triger@live.com

Henriette sa...

Har vært på reise, så nå var det lenge siden jeg hadde vært innom. For en lykke å komme tilbake - jeg elsker denne bloggen!

ette_93@hotmail.com

Martine R Hermansen sa...

Så gøy da! Utrolig søte bokser, kjempefin premie altså :) Ha en fin ferie videre og god påske!
Martine Rømyr Hermansen, martinerhermansen@live.no

Margrethe sa...

Heisann, jeg vil være med! God påske :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Signe Helene sa...

Gratulerer med 3 år :)
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Disse boksene er kjempesøte :)
God påske!

(signe4@hotmail.com)

elviras drops sa...

Eg har dilla på bokser og desse var kjempesøte!

Marit sa...

Gratulerer med 3 år og så mange følgere! Jeg deltar gjerne i din give away :)

Anonym sa...

Veldig fine boksar,eg vil gjerne vere med:-)

Mvh
Gudveig

guddie82@hotmail.com

Fru Andersen sa...

Hurra for deg og den fine bloggen din!

Jeg blir gjerne med i trekningen :-)

VeroNot sa...

Jeg vil være med! Ha en fin påske!

Wenche sa...

Gratulerer. Flott candy, og tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting.

Tonje sa...

Gratulerer med 3 år :)
Helt nydelige premier, så dette må jeg hive meg på :)

Go påske til deg og dine.

Anonym sa...

ELSKER bloggen din! I min stressende hverdag føler jeg at det å se på de ydylliske og sjarmerende interiørbildene gir et lite pusterom! Finner masse inspirasjon her!

(viktoria.klausen@hotmail.com)

Anonym sa...

congratulations!! hope it will be my lucky day on sunday :) kat got2be@post.sk

Eva Britt sa...

Søt give awway. Fine bokser får en aldri nok av.
Flott blogg du har.
Ønsker deg ei fortsatt god påske.

solihjartet sa...

Gratulerer og lykke til med dei neste 3 åra og 300.000 besøkande! :)

God påske!

Solveig sa...

Gratulere med vel overstått ... Flott blogg og flott premie.
Kjekt å stikke innom og hente inspirasjon hos deg ... ikke alltid så flink til å si fra men en give away frister ekstra ...
Ha en fortsatt fin påske :-)

SNILLPIKE♥ sa...

Gratulerer med jubileèt.

Kjempeherlige bokser.

Hulda sa...

Nydelige bokser, er gjerne med i trekninga.

Jorunn sa...

Blir gjerne med :)

Trine sa...

Jeg vil selvfølgelig gjerne vinne disse skjønne boksene :)

inga sa...

Happy Easter!
Also I would like sign up for this super candy.
hugs
Gerda

Anonym sa...

Du har en utrolig fin og fargerik blogg. Henter inspirasjon i massevis her.
GRATULERER med 3år:-)
Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

Anonym sa...

nydelige boksa, og en fin blogg. vil gjerne være med på dette.lillmari@vkbb.no

Tjooho! sa...

Nydelige bokser!!! De vil jeg gjerne ha :) Husker ikke helt om jeg har lagt igjen en kommentar her allerede eller om jeg bare har tenkt å gjøre det men jeg legger inn en nå ihvertfall for å være på den sikre siden. ;)

Anne Silje sa...

Jeg prøver lykken <3

Anonym sa...

Jeg er med :D
kjempeskjønne!
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Renata sa...

Gratulerer med 3 års dagen,
flott blogg...

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med i trekningen!

Klem fra Hilde

Unni sa...

Vært fast leser av bloggen din lenge :-)
Du gir mye inspirasjon til oss lesere, og det setter jeg stor pris på.
Boksene hadde passet perfekt her i heimen
Krysser fingrene for litt giveawaylykke igjen ;-)

Hjemme hos meg sa...

Hiver meg på i siste liten og krysser fingrene!!

Klem Anette

Anonym sa...

Ιt іs manufactured up from many gradеѕ οf minor combination that have been earlier coated in ωarm bitumen
that functіοnѕ aѕ a binder when blended extensivеlу ωith
νеry hоt asρhalt. Then there aгe scientistѕ and other involveԁ
many people who aгe seemіnglу preventing a sheԁding battle to stem the tidе
best tоwaгd еnvironmental Armagеddοn or аs the title of thіѕ ωгite-up phone calls it "Warmageddon. The landfill extended the spot so it can be utilised to build up on.

My site :: where to buy Old Stone Oven pizza stone

Anonym sa...

ӏ used to bе suggested this website bу way of my cousin.
I am no longer certaіn whеther οr not this publish is written by him аs nobоdy else understand such
specіfіed appгoximately my difficulty.
You're incredible! Thank you!

My web-site: www.tagsite.biz

Related Posts with Thumbnails