søndag 5. januar 2014

Nib Utfordring Januar - Blanke Ark

1.nyttårsdag vart mesteparten av julepynten fint plassert på loftet igjen. 
Og det er like herleg kvart år. Det blir liksom så lyst og luftig igjen. 
Akkurat som å starte med blanke arkEg får behov for forandringer. 
Og dermed får eg mange idear i hovudet som berre få utløp. 
Det digger eg. Ein kreativ periode ;)
I utfordringa til Nib denne gongen skal vi vise fram kjøkenet. 
Og her kjem bilder frå vårt. Kjøkenet er lite, men lyst og fullt av fargeklatter. 
Rommet er eit godt døme på at eg blir inspirert av element frå 
mange stiler, som eg set saman til min eigen.
Bli med på utfordringa til dei fine Nib- jentene du og! 
Trykk her for å finne mangfoldig og herleg kjøken- inspirasjon!

Ha ein nydeleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

InstatreffNorge sa...

Vakkert, fargerikt og personlig:)
Me like!!:)

Klem Lise

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Fint som vanlig , hi hi :)
Du er flink !!
klem

Lill sa...

Herlige bilder ♥

Vi leier leilighet å har tidenes styggeste kjøkken..så hadde det vært utfordringen hadde jeg nok vunnet :)

Tvi tvi

Ha en flott uke
Klem fra Lill

Edny sine puslerier sa...

Deilig med ny frisk etter jula. Kjempefint og koselig kjøkken du har;)

Unknown sa...

so schön. i love it

Engel sa...

Jeg elsker kjøkkenet ditt! Er sååå fint! Jeg prøver å sprite opp med farger her hjemme også, men får det liksom ikke til. Bloggen er lagt veldig på is for min del, instagram har tatt over. Men jeg følger mange blogger fortsatt og din er et must! Ha en flott aften!

ingridsboble sa...

For et herlig kjøkken! Blir helt glad av alle fargene :)

Anonym sa...

Fint og får meg til å gleda meg til våren!

NydeligFlott - Julie sa...

Elsker kjøkkenet ditt!
Du har så fin stil!
Heier på deg!
Lykke til i utfordringen!
NydeligFlott klem fra Julie :-)

Tove sa...

Herlig kjøkken også:) Lykke til!

Unknown sa...

Heisann!

Blir så glad av fargene på kjøkkenet ditt! Får lyst å bake! ...det gjør jeg ikke på vårt lille kjøkken, hehe.
Lykke til, flott er det!

Klem Silje

Turid Uten Tresko sa...

Kjempekoselig kjøkken, til å bli glad av :)

Related Posts with Thumbnails