onsdag 8. januar 2014

Nye favoritter

Debatten raser på Nib og blogger om dagen. 
Kritikken seier at bloggane er blitt meir like og viser fram dei same tinga. 
Derfor passer det jo godt at eg skal vise fram mi nye Hay-pute på bloggen idag. 
For den har jo ingen sett før! ;) Eg fekk den av mannen (nøje instruert) til jul. 
Og eg digger den sjølv om "alle" har den! 
 I tillegg har eg fått augene opp for kobber og messing i det siste. 
Eg syns det passer flott til pastellane i heimen vår. Fatet på veggen 
har eg måla med kobberspray frå Biltema.
Ullteppet og mesinglysestakane er gamle
Dei fekk eg av foreldra mine. Krakken er eit bruktfunn som 
har fått rosa sokker.
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Er så glad for at du holder på stilen din Bjørg,bilda og stilen din er lett gjenkjennelig og så herlig med alle fargene og de nostalgiske tingene...du skiller deg ut blant bloggerne på en veldig positiv måte synes jeg :)))
Fortsett slik!!!!

Toveklem.)

idylloghim.blogspot.com sa...

Helt enig kjempedigg!!!! Så koselig hos deg, dette bilde ga meg en stemning av vår...Klem Ann Elin

Robin Johnson sa...

Such cheerful color for a sweet space.

Unknown sa...

Hei Bjørg. I går kveld/ natt fant jeg bloggen din. Å ble sittende å snuse rundt her inne til langt på natt. Herlig og inspirerende blogg!
La meg til som følger hos deg. Håper du tar turen innom meg å snuser også, å jeg vil gjerne ha nye følgere på min blogg.
Ønsker deg en flott dag :)

Tove sa...

Så flotte bilder! Liker alt på dem, puta;) krakken, den store terakottapotten, messingfatet, teppet.. ja, alt var superfint:)

Ha en super dag!

Lene i Annekset sa...

Syns absolutt at du er en av dem som har din egen stil! Alltid så moro å titte innom deg, bloggen din gjør meg rett og slett veldig glad! Så jeg håper du fortsetter med det du er så god på. Ps puta var kjempefin hos deg! :)

Gårdsjenta sa...

Masse herlige pasteller hos deg :) litt messing har kommet inn hos meg også det siste året :) men er fortsatt mest på sølv :)

Signes sammensurium sa...

Det er så nydelige farger hos deg, det ser så trivelig og delikat ut!
Ha en fin helg!
Klem fra Signe.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Selv om du har en HAY-pute kan nok INGEN beskylde deg for å være lik alle andre. ;)

Hos deg ELSKER jeg det grønne, som jeg ikke liker engang. *ler*

Related Posts with Thumbnails