fredag 3. januar 2014

Slik var 2013 - Del 2

Yey! Det er helg allereie jo. 
Alle arbeidsveker skulle bestått av berre to dager ;)
Her kjem Del 2 av eit tilbakeblikk på
 bloggeåret 2013:
Eg innreia leikehytta som broren min bygde til jentene. 
Noko som var utruleg moro!

Ein liten draum kom i oppfyllelse. 
Nib- Solveig var på besøk hos meg på vårparten. 
Og resultatet kom på trykk i Boligdrøm. 
Mange sider frå heimen vår vart det. 
Superstas!

Gangen vår fekk seg ein makeover. 
Det fekk eit nygammalt skap som eg målte lysegrønt. 
I tillegg laga vi ein stor tavlevegg. Hermine i barnehagen
 og eg var tilbake på jobb igjen. 


I september solgte 
eg spisebordstolane våre og bytta til diverse loppestoler i fine farger. 
Angrer ikkje på det! Ein bildevegg vart til og krakken frå Ikea fekk 
seg ei fornying med måling og tapet.

Eg fekk endeleg tak i verdenskartet som eg har hatt lyst på så lenge. 
Ein stol og to krakker vart fornya. I samarbeid laga eg og 
mannen ein liten hus- landsby :)

Det vart sydd to puter og ein fisk. 
Litt julepynt vart laga og vi feira Ariel sin bursdag.

Huset vart julepynta i begynnelsen av desember. 
Eg fekk pakke frå Dallas i USA med eit magasin der mine bilder skulle vere. 
Det viste seg å vere heile 8 sider med tekst og bilder frå vårt kjøken. 
Veldig moro ;) !

Ha ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

By Neymes sa...

QUE LEGAL,TER A CASA ESTAMPADA NA REVISTA,ESSE SER O SONHO DE MUITA GENTE :-).BOM FIM DE SEMANA QUERIDA.BEIJO.VALÉRIA.

Anonym sa...

Så kjempe koselig å få et tilbake blikk på et utrolig flott og inspirerende bloggår hos deg:)
Fortsatt herlig helg
Klem Merete

Hege sa...

Så flotte bilder og inspirerende blogg! Gleder meg til å følge deg videre!

by Deva sa...

Congratulations! Your house is lovely :)

Related Posts with Thumbnails