søndag 6. april 2014

Gamle rørstoler blir nye

Eg fekk vite at ungdomslaget i nabobygda skulle gje vekk alle rørstolane sine. 
Og som den gjenbruk-entusiast som eg er, måtte eg sjølvsagt sjekke dette ut ;)
Godt brukte og slitte var dei, men 4 stoler tok eg med meg heim :)
Etter å ha vaska, pussa og skrapa vekk gammal tyggis (æsj!) 
Så kunne moroa begynne. Det er mange måter å pusse opp slike stoler på. 
Denne gongen valgte eg full makeover. Eg spraya metallet
kvitt og måla treverket på den eine
 i gult og den andre i mint.
Den gule fungerer for tida som kontorstol.
Rørstolen i mint står att med spisebordet. 
Som også er flittig i bruk som tegnebord ;)
Fargane eg har brukt er;
Gul - Lykke
Mint - S0530-B90G
Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempestilige!!
Herlige knæsjfarger- fine farger man blir glad av og se på! :)

God ny uke :)

KLEM Audhild!

stina sæm sa...

Congratulation with this beautiful vintage treasure. It´s stunning in its new color and so perfect for your beautiful and colorful home.
Have a good and happy week.

klem Stína Sæm

liven sa...

Disse ble bare knalltøffe!
Har en stol og en krakk stående på vent, så takk for inspirasjonen :)

Signes sammensurium sa...

De ble bare superfine! Du er så flink med farger, herlig inspirasjon!
Fin kveld til deg.
Klem fra Signe.

Randi sa...

Herlig farger! Man blir helt klart i godt humør av disse:) Flinke Bjørg :) Ønsker deg en fin ny uke.
Klem

Underberget sa...

Skikkelig fin make-over av stolene! Kult med friske farger i interiøret:-)

Unknown sa...

Heldige deg! Og for en makeover!! De ble knall fine med herlige farger! 😄

Flott ny uke til deg!

Klem fra fargehverdag Gina

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, så utrolig herlige de stolene ble! Litt av en forandring! De ble kjempefine! Skjønne farger du har valgt ;-) Så flink du er!

Ønsker deg en super kveld!

frk.B sa...

Så fine de ble!! Inspirasjon å se fargebruken du har i hjemmet ditt!:-)

Unknown sa...

KULT!!
Du er rå på farger ♥

Polka sa...

Bloggen din er fantastiskv inspirerende :)))) Takk !

Toril sa...

Herlig inspirasjon!
De ble fiiiine!
Skrudde du fra hverandre stolene når du malte/sprayet?

Koselig med et besøk innom bloggen din. Takk for inspo! Klem :)

Related Posts with Thumbnails