torsdag 3. april 2014

Nib Utfordring- Foto i interiøret

Nib utfordringa denne månaden er foto i interiøret
Forutenom interiørbilder tar eg mange bilder av blant anna jentene våre. 
Det er veldig kjedeleg å berre la desse ligge gløymt på PC'en. 
Difor har eg så smått begynt å få desse på veggane
Det er på tide! ;)
Eg blander gjerne nyare bilder med gamle familiebilder. 
Dessuten synast eg det er fint å ta med jentene sin kunst, prints og vintagebilder 
for å lage det endå meir variert å sjå på. Bildeveggen går frå 
golv til tak på ein vegg i stova. Ei gul klokke frå 
Kähler er prikken over i'en.
Eg har planer om fleire bildevegger i huset vårt. 
Eit godt foto av ein/noko du er glad i er bedre enn den dyraste kunst,
 spør du meg! :)
For meir inspirasjon innen foto i interiøret kan du trykke her!
Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Steinhäuschen sa...

woooooooooooonderful!!
regards Barbara

Barkeblikk sa...

Så god stemning her. Må jo bare bli glad av fargene du serverer :-) Lykke til! God torsdagskveld :)

Unknown sa...

Så enig med deg!! Den vakreste kunsten er nemlig bilder av de vi er glad i! Nyyyydelig fotovegg, flott bidrag! ☺️

Klem fra fargehverdag Gina

Lite hi sa...

Nydelige bilder :) Jeg blir sjarmert av den koselige, fine stilen din.

Klem fra Lite hi

Mor Inger`s hus sa...

Fantastisk fine bilder, og så fint å ha dem på veggen.
Men så har du jo to sjarmtroll som er de flotteste motiv også da :)

rose japan sa...

Hello beautiful your house, photos and your blog

Hugs rose jp

rose japan sa...

Hello beautiful your house, photos and your blog

Hugs rose jp

Anonym sa...

Utrolig flott og for noen nydelige små jenter:)
Lykke til i konkuransen:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Unknown sa...

Så fint!!
Garantert finaleplass - igjen:))

Unknown sa...

Så fin vegg med flotte bilder og farger! Og ikke minst nydelige barn!
Her plukker man opp inspirasjon <3
Lykke til i konkurransen :)

Klem

Related Posts with Thumbnails