lørdag 12. april 2014

God helg!

Eg har knpsa litt bilder av dagsenga i stova vår idag. 
Senga er eit funn som eg klarte å presse inn i bilen etter eit bruktbutikkbesøk.
I denne ser vi film på Macen ved sidan av, eller berre slapper av. Det mangler ikkje puter her iallefall ;) Bildet over senga er nettopp komt opp. Dette er eit av mine favorittbilder. 
Ei strålande Ariel som kaster haustløv opp i lufta :) Kofferten under senga
 har hjul og skjuler nokre av Ariel sine barbiedukker ;)
Eg har jobbefri heile påska, og det føles godt!

Ha ei fin helg!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fint! Du kan virkelig det å gjøre det koselig rundt deg.
Ha en fin søndag.
Klem Christina

M.A.R.K.I sa...

Beautiful blog !!!! Marki

InstatreffNorge sa...

Såå koselig i kroken:)
Jeg kjøpte en lignende koffert
på loppis, men oppdaga når jeg kom hjem at den var låst...så nå ligger den til pynt, men lite praktisk å ikke på brukt den til oppbevaring...kanskje d ligger en skatt oppi;)

Stolene under ble sååå vakre da!!:)

Ønsker deg en nydelig påske:)
Herlig med fri!!

Klem Lise

Lite hi sa...

Vakkert, vakkert! :)

Spennende å se hvilke farger og møster du setter sammen - kjempefint resultat!

Klem fra Lite hi

Anonym sa...

Utrolig koselig:)
Elsker gamle møbler og disse gamle sengene er så utrolig koselige å bruke som daybed:)
Klem Merete

Toril sa...

Ah, for en deilig plass for avslapping!! :) Fiiint!

Ønsker deg en god påske!

Related Posts with Thumbnails