fredag 1. august 2014

Back to reality

For nokre fantastiske ferieveker eg har hatt. 
Først 10 flotte dager i England, deretter 2 varme solrike veker heime. 
Den fjerde og siste veka har vore kaldare og våtare. Noko som
 hjelper meg tilbake til realiteten som 
starter på mandag ;)
Mandag er nemleg første jobbedagen min etter ferien. 
Det blir ekstra spennande i år. For eg skal starte i ny jobb, noko eg gleder 
meg og er veldig spent til! Det blir mykje nytt å lære, så då er det greit med
 tøffe notatbøker som eg fann på Nille :)
Har du hatt ein fin ferie
eller ferierer du kanskje fortsatt?

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, sommeren har virkelig vært flott i åt. :) Jeg har jobbet allerede i 2 uker, og det var egentlig godt å komme i gang igjen.
Lykke til i ny jobb! :)
klem

Edny sine puslerier sa...

Ferie er deilig, og det gjør godt med et avbrekk. Men jammen er det godt rutiner og hverdag også. Lykke til i ny jobb!

Karilotte sa...

Så flotte bilder! Er hektet på notatbøker innimellom og kjøper for mange av dem....men kjekt å ha, spesielt for deg nå ;-) Så spennende med ny jobb!
Lykke til!!

Unknown sa...

Så kjekt at du har hatt en så flott sommer! Her har det også vært en utrolig flott sommer! :-) men etter mye fri og mye god mat, er det litt godt å komme inn i rutiner igjen, syntes jeg :-)

Og så spennende med ny jobb!! Masse lykke til!

Klem fra fargehverdag Gina

Karrifuzz sa...

So flott med inspirerande notatbøker.Eg har altfor mange notatbøker, men dei kjem til nytte både titt og ofte. Jentene mine er og nesten avhengig av dei, så vi har det i alle fargar og størrelsar rundt om i huset :)

Related Posts with Thumbnails