søndag 17. august 2014

Ariel sitt rom

Ariel har vore på ein liten ferie hos besteforeldrene denne helga. 
Eg har benytta sjansen til å fikse litt meir på rommet hennar. 
Omtrent heile rommet har eg måla kvitt
bortsett frå denne kroken der treet er. 
 Her har gråfargen som var før fått vere igjen.
Treet som eg har malt stammen på og brukt tapetrester
 til blad ville eg ikkje ødelegge. No er sittegruppa plassert under treet
og nokre fugler er komt på veggen :) Ho har 
og fått ny lampe i taket.
 Leikekjøkkenet hadde ho lyst å beholde. 
Det er flytta til veggen ved sida av det grøne skapet. Hylla har eg mala gul
Ho har også fått "vindu". Dette har eg laga av ei blåmala ramme 
som eg har sydd gardiner til :)
 Veslesøstra Hermine tester det ut før Ariel kjem heim seinare idag ;) 
Vi gleder oss til å sjå om ho liker det!
Rommet vart så mykje meir lysare og lettare etter at 
det vart meir kvitt. Det er utruleg kva 
måling kan gjere!
Ariel har også fått ei stor seng, som eg har måla rosa. 
Det mangler nattbord og bilder på veggen. 
Bilder av sovedelen kjem seinare ;)
Å innrede barneromma er det morsommaste eg gjer. 
No krysser eg fingrane for at eigaren blir fornøgd ;)

Ha ein herleg dag vidare!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

angie sa...

ein wunderschönes kinderzimmer!!! ich finde das gelbe regal toll!!! alles liebe von angie

Christine sa...

Tenker at eieren blir strålende fornøyd! Det ble virkelig flott altså :)

Klem fra Christine

Lawenda sa...

POKOIK CUDO, ALE JA ZAZDROSZCZĘ TEŻ TEGO WIDOKU ZA OKNEM! Pozdrawiam! Katja

LisaM sa...

Du er så flink med farger! Rommet ble kjempefint så jeg tipper eieren blir veldig fornøyd:)

Anonym sa...

Kjempefint ble det! :)
Liker veldig godt det treet du har laget. :)
Tror Ariel kommer til å like det.
Fin kveld til deg!
Klem

Jatte sa...

Så utrolig koselig rom! :)

Jatte sa...

Så utrolig koselig rom! :)

Jatte sa...

Så utrolig koselig rom! :)

Jatte sa...

Så utrolig koselig rom! :)

Signes sammensurium sa...

Så fint du gjør det, lett å se at du koser deg med det, heldige jenter!
Klem fra Signe.

Polka sa...

Så utrolig flott :)))) Et fantastisk tre og nydelige farger !

Unknown sa...

Utrolig koselig jenterom! Deilige farger som jeg liker godt! :-) er enig med deg, barnerom er det kjekkeste å innrede ;-) selv har jeg "bare" gutterom å leke på. Skulle gjerne hatt et jenterom å boltre meg på også ;-) men får kose meg med å se bilder av dine fine jenterom :-)

Fortsatt fin kveld til deg! Klem fra fargehverdag Gina

Related Posts with Thumbnails