onsdag 27. august 2014

Kommode før&etter

Eg fekk denne vesle kommoden i tre. 
Og såg snart at denne kunne bli nattbord på Ariel sitt rom. 
Med litt redesign, sjølvsagt ;)
 Eg leita fram målingsspannet med mint og ein rull med tapet. 
Etterpå såg kommoden slik ut;
 Den finaste nattlampa frå Lapin and me er også på plass. 
Eg har tydelegvis dilla på kanindukker for tida. 
Tøydukka i senga er frå miniroom. 
Eg (og Ariel) digger begge to ;)
 Kattebildet over senga hadde Bestemor i huset sitt då ho levde. 
Eg elsker å blande inn noko som har sjel i interiøret. 
Det gjer det lille ekstra synast eg. Senga er 
også gammal, den har eg måla rosa.
Eg ønsker deg en herlig kveld!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

June J. Larsson sa...

Heldige Ariel som har en så kreativ og nevenyttig mor! Kommoden ble skikkelig fin og rommet forøvrig må jo være enhver liten jentes drøm. :) Syns du (og Ariel)har klart å sette sammen farger, mønstre og gammelt og nytt på en utmerket måte! Tommelen opp fra meg!

Klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Naklejki-Klejki sa...

prettily

angie sa...

wow, der schrank sieht jetzt toll aus!!! alles liebe von angie

freuleinmimi sa...

Wonderful ... I like it :-))
Greetings from Switzerland, mimi

Unknown sa...

Elsker redesign og elsker det nye nattbordet! Herlige farger, som alltid hos deg!! :-) nydelig rom med herlig innredning Ariel har fått!

Riktig god helg til deg og dine!
Klem fra fargehverdag Gina

Signes sammensurium sa...

Du er bare superflink, det ble da så flott! Du er kjempeflink med farger!
Ha en fin helg!
Klem fra Signe.

Mor Inger`s hus sa...

Så fint nattbordet ble. Utrolig hva litt maling og tapet kan gjøre :)

Og de kanindokkene er bare sååå søte.

Hvis du fyser på en give away i høstmørket, så stikk innom bloggen min :)

:) Inger

Sónia sa...

Excelente ideia. Nunca teria pensado nisso. Parabéns
Adoro seu Blog
Sónia
www.minhacasinhaeassim.blogspot.com

Unknown sa...

Hello There. I found your blog the usage of msn. That is an extremely neatly written article. I?ll be sure to bookmark it and return to learn more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly comeback...Cccam Server

Taubanevegen sa...

Så flott det nyoppussede rommet til Ariel har blitt! :) Super idè å bruke en ramme til vindu, og kommoden og senga er kjempesøte.

Home Bohemia sa...

Så fin den blev:)Kram

veronica c sa...

nydelig! du er flink!
hvor er stjerneputa fra?

Related Posts with Thumbnails