tirsdag 5. juni 2012

Gule detaljer

Når sommerveret svikter må ein berre lage litt sommar inne. 
Og kva er vel bedre med litt gult her og der, 
og markblomster i vaser :)

Dei gule stolane som eg pussa opp for ei tid tilbake,
 er komt ned i spisestova igjen etter å ha stått på hobbyrommet i vinter.


2 loppefat frå Egersund har fått plass i tallerkenhylla. 
Putene har eg sydd av retro- sengetøy og vatt- teppene er bruktfunn. 
Tallerkenhylla er også eit bruktfunn som eg har måla kvit.


Dei to fine knaggrekkene med fugler på under tallerkenhylla pleier
 eg å få spørsmål om. Dei er frå Kremmerhuset :)

Det er herleg å kunne hente blomster rett utanfor døra, 
istadenfor å kjøpe på butikken! Sjølv om dei gjerne drysser litt meir ;)

Eg håper sola skin på deg!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Tusen takk for koslig kommentar hos meg :o)
ja, eg er frå Førde, så vi er jo nesten naboar... :o)
Må innrømme at eg angra litt på at eg ikkje kjøpte den boksen, når eg såg kor fin den var hos deg...
Men det var nok ei meining med det, tenker eg!! Passa jo så flott hos deg!! :o)
Herleg med gule innslag no om sommaren, gult er ein veldig fin sommerfarge!!
Masse herlege bruktfunn har du også!!!
Fin dag til deg, håper sola kjem snart!
klem IB

Tove sa...

Kjempe fint med gule innslag syns jeg og. Ikke bare til påske. Koselig å plukke inn blomster fra hagen. Ikke så mye bortsett fra syrin her da. Men den skal få komme inn.
fin dag til deg
Klem Tove

Hanne Margrete sa...

Gult gjør noe med humøret,særlig nå på sommeren! Jeg bare elsker den gule "gardinen" min som du så i går;) herlige bilder du viser! Så fin balanse mellom nøytrale flater og skjønne fargeklatter! Jeg var og kjøpte maling med en nydelig mellomting mellom turkise og mintgrønn i dag, og lurer på om jeg skal være litt "gal" og bruke den på trappegelenderet i gangen...
Så fine de gamle fata i tallerkenhylla di:)

Ha en fin dag videre!
Klem fra Hanne:)

Maria sa...

Kjempekoselig! Jeg har også vært ute og plukket gule blomster i dag;) Lyser så fint opp når regner strømmer ned ute.. Liker de gule stolene!
Ha en fin uke videre;)

MittLilleHjerte sa...

Gult er kult og en stilig farge i interiøret:)
Kjempefin blogg du har og fine innlegg:)
Legger meg til som følger her hos deg og kommer gjerne igjen:)
Håper solen skinner på deg også:))
Klem Janne

Skjerstad sa...

Jeg liker de friske gule detaljene inne hos deg :)
Det liver sånn opp.
De loppefatene fra Egersund var supersøte !!

Klem fra Janne

Hulda sa...

Så friskt og fint, og sommerlig! Herlige buketter med smørblomster og hundekjeks. De passer så fint sammen. :) Lekre bilder av et herlig interiør. Så flott med de gule stolene og de lekre teppene som ligger rundt omkring. Fine tekstiler du har. :) Hos meg er det varmt og fint ute. :)

ralfefarfars paradis sa...

Håper formen din er bra- jeg var i alle fall veeldig utålmodig de siste ukene...herlig med gult- så fint du gjør det rundt deg- og for en heldig katt som har såå fin matboks da;) Håper sommeren kommer din vei- nå regner det her...jaja- det blir jo grønt og fint da;)

Oliv sa...

Jeg synes også at det er ren luksus å gå tur eller ut i hagen og plukke inn blomster og riktig frotse i utvalg.
10 dager igjen og jeg vil ønsker deg lykke til. Det er en kjempefin tid å få baby på.
hilsen Oliv

Bettum Villa sa...

Hei hei :D.
Vil bare innom for å ønske deg en flott uke. Har vært litt lite bloggaktivitet på meg i det siste, men håper på å finne lysta igjen snart ;).
Klem Madelén

Unknown sa...

Er så fin denne kroken din;)
Elsker fargene ♥
Og JA markblomster er det fiiineste som finnes:)

Ha en KOS kveld!!

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempefine gule innslag!!
Gult er jo solens farge..., så når den ikke skinner på oss får vi la den skinne inne ;))
Ønsker deg en riktig finfin tirsdagskveld.
Smil og klem fra Monica

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fine bilder du har i dag.
Friske fine farger
Ha en fin kveld
klem

liven sa...

Kjempefine bilder!!

Jatte sa...

Så herlig med guuuuult!!:)

Ha en fin kveld,
★Klem Jatte★

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Du er so flink med fargar Bjørg!!!Gult var lekkert blant interiøret ditt♥
So koseleg du har det:)

Ha ein fin onsdag*

Klem frå Mette.

ELLEMELL sa...

gult er veldig kult:)
passer så fint hos deg!

håper det går bra med magen:)
klem ellemell

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så fint gult var hos deg :) Du har det vårfint, Bjørg :) Deilig når været er akkurat no litt fråverande :) Blitt litt avhengig av denne sola! Håper ho kjem tilbake snart! Håper du har fine dagar :) Magen vokser og vokser? :)

Godklem :)

Bergheim sa...

Herliger bilder som oser av sommer. Nyt dagen ! ;)

MINA sa...

Søtt og sommerslig med litt gule detaljer
ja, håper sommaren kjem snart..

Ein tanke fra meg
er ein tanke frå livet!!

Klem Maja

Related Posts with Thumbnails