søndag 3. juni 2012

Cosy Concept

Då eg fekk 2.plassen i NIB si utfordring
 for mai "Nytt møter Gammalt" vanka det også ein premie :) 
Den fekk eg i posten for nokre dager sidan. Og for ei herleg 
pute og kosesokkar eg fekk! :)

 Eg fekk altså ei strikka pute og lange kosesokker i det finaste mønster og farge frå 
Cosy Consept. Dette er Rosendal Turisthotel si eiga merkevare. 
Og består av handlaga tekstilprodukt som tar i bruk 
gamle mønstre og gamle teknikker, og som vidarefører 
desse i eit moderne uttrykk. 

 Du kan lese meir om Cosy Concept her og her
Eg er som kjent godt over snittet glad i puter. Og kosesokker går eg
 alltid med haust og vinter. Så dette var midt 
i blinken for meg :) Tusen takk!

I same slengen må eg vise fram denne boksen som eg fann på bruktbutikken i Førde
 denne veka. Eg er svak for botaniske bilder. Og når eg er svak for bokser og,
 så vart den sjølvsagt med heim ilag med litt andre funn som
 dukker opp på bloggen etterkvart ;)

No rommer den fin- fine boksen kattemat av alle ting,
 og står i vinduskarmen på kjøkenet :)

Eg synast det er veldig kjekt at premiane frå Kremmerhuset i Give Awayen min har
 fallt slik i smak! Mange har meldt seg på, men det er stadig plass til fleire ;)
 Trykk her, skriv nokre ord og du er med i trekninga. 
Lykke til :)

Eg håper du har ein nydeleg søndag!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Audhild sa...

Heldig med de premiene ja!
Kjempefine! og så fiin lyseblåfarge da ♥

Hulda sa...

Åh, så vakkert! Helt herlig den puta og sokkene. Så vakre i fargene. Vakre smørblomster du har plukket, og så godt de passet til boksen med botaniske bilder på. Supre bilder, Bjørg!

Hjem & Glede sa...

Gratulerer.
Flott premie og nydelige bilder;)

Camilla

irene sa...

Kjempe fine saker!
Og underbare farger!
Fin dag till dig!
Klem Irene

Frøken Loppe sa...

Så artig!!
Stod faktisk å såg på den boksen på bruktbutikken i Førde forje dag... så gøy at det var du som kjøpte den!!! :o)
Vi går med flytteplaner, så har egentlig fått innkjøpstopp....
Ikkje alltid eg klarar å "holde fingrane av fatet" :o)
Eg kjøpte med meg heim eit Figgjo fat og nokre gafler og skeier i sølv med rosemønster (som eg samlar på :o)
Utruleg fin premie du fikk då!!!
Kjempe fin pute og herlege, varme sokker!! Grattis!!
Fin søndag til deg!
IB

Rosendal Turisthotell sa...

Så utrolig gøy å se! Flotte bilder og kjempefin styling. Og flaks for at du er så glad i puter og kosesokker. Fin søndag til deg!

lisje astrid's husblogg sa...

Gratulerer ♥

Bilda dine er berre så utruleg vakre!!!!!!
Fargane og samansetningane..Ah! ♥

God søndag til deg :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Fin gevinst :)
Og fine bilder!

Ha en fin søndag!

Klem Anette

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer med 2 plassen!!!So stas da:)Nydeleg premie du fekk i skjønnaste fargane♥

Nydelege bilder ☺

Ønsker deg ein fin søndag.

Klem frå Mette.

Asbjørg sa...

Så nydelig pute og sokker!Likte boksen veldig godt også!

EVAS HJEM sa...

Gratulerer til deg med flott premie:)
Du har tatt noen kjempefine bilder.

Klem.

Hegeslilleboble sa...

For en flott premie!! Gratulerer:)

Hulda sa...

Som jeg sa tidligere, nydelig innlegg, Bjørg. Fantastiske bilder, og farger. :)) klem

Unknown sa...

Så utrolig flotte de var:)
Og de passet jo perfekt til deg:)
Puter og pasteller er jo veldig deg ♥
Nyyydelig farge;)

Ha en fin fin kveld:)

Bente sa...

Fin premie på deg. Nydelige bilder du viser.

Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Gratulerer så mye.. Kjempe koselig blogg du har med mange inspirerende bilder... Og ikke minst en nydelig header.

Related Posts with Thumbnails