torsdag 14. juni 2012

Ei lita pause:)

I dag har eg termin, og eg går her fortsatt med babymagen min. 
Det kan godt vere at det fortsatt tar litt tid før "nye"babyen er her. 
Mens eg venter tar eg livet med ro...

...difor blir det stille her på bloggen ei stund. 
Til babyen har komt til verda, og ting har roa seg litt :)

Men eg er nok snart tilbake ;) 
Mannen er så og seie ferdig med snekring av den store herlege terassen vår. 
Og her venter spennande prosjekt som måling av gjerder, måling av møbler, sying av puter, planting av blomster og stæsjing. Og dette må eg sjølvsagt dele med dokke ;)
Også blir det sikkert "litt" om nyebabyen og, kan eg tenke meg ;)

Ha nokre fine sommerveker!
Så "snakkast" vi :)

Klem frå Bjørg :-)

43 kommentarer:

♥ Helen sa...

kos deg med nye babyen når den kommer ❤

Beathe Monica sa...

Det er superkoseleg å følge bloggen din, Bjørg! Gode idèar og nydelege løysingar! Du er så flink!

Ønsker deg lykke til i dagane framover og håpar det ikkje blir så lenge å vente til babyen finn ut at det er på tide å sjå verda utanfor magen :)

Klem

Kristine sa...

Så fine bilder:-) god sommar stemning med "hesa" i bakken bak deg og sikkert frisk og god sjø lukt<3
Og den fine lille baby magen! Eg er no minst like "stor" som deg og eg har 7 veker att....
Lukke til med siste ventetida, lad batteria godt! Blir spennande å sjå oppdatering om baby når den tid kjem!
Har dåke bestemt navn? Eg synes slikt er så vanskeleg, men denne gangen må vi ha et par navn klare, vi skal ha barnedåp kort tid etter fødselen....
Ynskjer deg fine dagar vidare med babymagen og fødselen
Klem

NydeligFlott - Julie sa...

Jeg hadde også hatt termin i dag, hvis min lille Signe hadde overlevd svangerskapet!
Dette er en merkelig dag for meg!

Kos deg masse med den lille når den bestemmer seg for å komme ut!
Og nyt livet i ro og mak fram til det!
God klem fra Julie :-)

i mitt lille rekkehus sa...

Masse masse lykke til med fødsel og en nyfødt liten baby! Alltid så kjekt å titte innom bloggen din, du skriver så koselig!

Fine sommeruker til deg og:)

Emel Sevren Pınar sa...

Merhaba,
Dilinizi bilmiyorum ama fotoğraf dilinizi anlıyorum:)
uzun zamandır bloğunuzu çok beğenerek takip ediyorum. Çok başarılısınız. Bugün yayınladığınız fotoğraflara da bayıldım.
Sevgilerimle

Tove sa...

Lykke til kjære du. Så spennende det blir...
Klem Tove

Hanne Margrete sa...

Lykke til med resten av ventetiden, fødsel og tiden etterpå! Gleder meg til å følge deg videre i dine prosjekter:)

Klem fra Hanne:)

Elin sa...

Masse lykke til med fødsel og den nye lille♥
Gleder meg til vi får se den lille:)
Kos deg masse!!

Klemmer Ea

Angela sa...

It has been a pleasure to follow your blog with so many beautiful photos. The ocean is so blue in those photos. Your little one is sure growing. Thanks for sharing!

Shy sa...

Det vert spennande. Og det var ein nett liten mage du har.
Kjektå sjå hesjane i bakgrunnen, ikkje så mange av slike lenger!

i mitt lille rekkehus sa...

Hei! Ang jordbærplantene så sto de ute hele vinteren. Det kom masse avleggere på høsten,men på den tiden va eg så dårlig pga lillebror som lå i magen...så ingenting ble gjort:-P men de står i full blomst. Spennende å se om d kommer bær også!

frk.B sa...

Lykke til med innspurten <3
Titter innom igjen snart :)

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

spændende spændende så ønsker jeg dig og familien alt held og lykke når den lille nye melder sin ankomst,måske er det allerede ved at ske i dette øjeblik :-) Husk og nyd det for tiden kommer ikke igen.Er jo selv for snart 3 uger siden blevet mormor til nr 5 en dejlig lille prins og det er jo så stort hver gang.KNUS HERFRA ELSE

Lene i Annekset sa...

Kommer til å savne deg på bloggen din, liker så godt å komme innom her hver dag! Masse lykke til med fødsel og den lille + storesøster, det er vel spennende dager for alle dere, kan jeg tenke meg. :) Klem fra Lene

Fruehuset sa...

Så spennande! Lykke til:)

Rigmor sa...

Beste ønsker til deg og familien! Kos dere med det lille mirakelet som er på vei:-)

Frøken Loppe sa...

Spennande tid de har i møte!!!
Lykke til med alt som skal skje!
Gleder meg til å få eit lite glimt av det nye familiemedlemmet :o)

Nyt den lille pausen saman med familien din :o)

stor klem fra ib

Breivik Samfunnshus sa...

Innom en liten snartur for å ønske deg MASSE LYKKE TIL når den lille melder sin ankomst !!!
Gleder meg til å se dine nye prosjekter etter hvert !!!

Klem fra Maren i nord;)

Min stil sa...

Koselige bilder.
Husk å kose deg meg babyen når den kommer og ikke stress med alt som skal eller bør gjøres.
Kos deg med sommer, barn, mann og baby.
Klæm Susanne

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lykke til☺

Såg terrassen dåkas då eg var til Stryn på fredag-kjempefin!!☺

Klem M♥

Vera Moraes sa...

Bjørg god dag! Mitt navn er Vera og jeg bor i Brasil. Jeg bor i Santos, Pele byen jeg fornøyd med bloggen din. Huset ditt er flott og stedet du bor er en drøm. Nydelig sønn du har. Jeg ønsker med all hengivenhet at fremtiden kommer med mange helsemessige drinker. Gratulerer med jobben hjemme, er alt utrolig herlig! Stor klem!

Vera Moraes sa...

Bjorg good day! My name is Vera and I live in Brazil. I live in Santos, Pele city I am delighted with your blog. Your house is wonderful and the place you live is a dream. Beautiful son you have. I wish with all affection that the future comes with a lot of health drinks. Congratulations on your work at home, everything is incredibly wonderful! Big hug!

VeroNot sa...

Lykke til!! Er koselig å følge bloggen din!!
ha en finfin søndag!

InstatreffNorge sa...

Jeg hørte at lille bebisen
hadde kommet:):)
Gratulerer såå mye:):)
Nyt nyt nyt:)

Klem Lise

Anonym sa...

You may very well have by this time been told from your doctor or physio that the expression tendinosis has replaced the commonly used phrase tendinitis, as the 'itis' element means that the pathology has a component which is inflammatory. love web proxy. Anybody can publish adsense ads in his own website or blog. sonicwall vpn client mac os

Anonym sa...

Avoid these kinds of distractions and temptations., vpn zyxel timeout. We have a very systematic procedure to make you reach your required study material without having any hassles which many a time you face and end up with nothing in your hand. Should you have any queries, please do not hesitate to visit our website for more information about domestic violence or contact our new client team on 020 79230 4020. p2p anonymity software. Carpet cleaning, though sounds very simple, is actually quite a task in itself, as it has to be handled carefully to preserve the original colors. master service provider

Anonym sa...

In fact, it has been observed that the number of automobiles in this state is increasing rampantly. broadcom 802.11 b network driver 02 18 2005 3.100 64.1. Subsequent to the acquisition of 54. virtual plane

Anonym sa...

There are some differences between them, so make sure you take the time to really study them. The loan amount can be used for various purposes like electricity bill, telephone bill, medical bill, school fee etc. network remarketing com. Learn guitar online now. The only words they come across are the ones that have been given to them by the teacher., vpn android settings. Don’t write content that contains what you want to say; write content that the customers want to hear. shielded ethernet cables

Anonym sa...

By knowing the original colors of the eyes, hair, skin tone, and clothes, one can get a more accurate colorization., via vt6103l ethernet. It's often a compromise when trying to keep your solar panels inside the sunlight all day long as lots of campsites and moorings have overhanging trees and other sources of shade. Olympiads are geared to test a student’ knowledge in a particular subject and thereby encourage the child to consider further studies in the said subject or field. access all blocked sites. In fact, a diet which is low on carbs and high in protein, fiber and fat is the ideal daily diet for type 2 diabetes. maple private server wizet

Anonym sa...

Although this is considered as an old technique to correct goofy teeth, the procedure works., private eyes tokyo. These cells will then always remain within the bulk of the penis. The manager should ensure that the employees are trained regularly given proper education and orientation rather than punishing them when they are not performing to their best ion the job environment. nildram p2p. Invisalign aligners work with limited amounts of pressure. network protocol type

Anonym sa...

I am regular visitor, how are you everybody?
This paragraph posted at this web page is really nice.
My site: whole life insurance

Anonym sa...

My spouse and I stumbled over here from a different web address and thought I
might check things out. I like what I see so
i am just following you. Look forward to looking at your web page yet again.
my web site :: http://www.sme-community.com/

Anonym sa...

Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return
the favor”.I'm attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!
Also visit my site :: seo consulting

Anonym sa...

Wow that was strange. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that
over again. Regardless, just wanted to say excellent blog!
my webpage > and plumbing are the jobs that most people under estimate. we look at it as a "small time job" neither as "small time money". we u

Anonym sa...

Admiring the time and energy you put into your site and detailed information you offer.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't
the same out of date rehashed information. Fantastic read!
I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to
my Google account.

Also visit my page: online Blogging
My site: ads shown

Anonym sa...

Incredible points. Sound arguments. Keep up the great work.


my weblog: t100B.Ru

Anonym sa...

Appreciate this post. Let me try it out.

Stop by my blog post: traditional life insurance policies

Anonym sa...

Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Many thanks!

Here is my homepage: http://www.agri.kmitl.ac.th/wiki/index.php?title=ผู้ใช้:NelleFay

Anonym sa...

I know this web page offers quality dependent content and extra material, is
there any other site which offers these kinds of things in quality?


Look at my webpage :: Wiki.Neutrinographics.Net

Anonym sa...

I like the valuable info you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here regularly.
I'm quite certain I will learn lots of new stuff right here! Best of luck for the next!

Feel free to surf to my site - myfcpediatrics.com

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for a author for your site. You have some really good posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love
to write some material for your blog in exchange for a link back
to mine. Please send me an email if interested. Kudos!

Here is my web site ... click the next post

Anonym sa...

It's awesome for me to have a web page, which is useful for my knowledge. thanks admin

Also visit my page - please click the next document

Related Posts with Thumbnails