søndag 10. juni 2012

HELDIGE vinnerar! :)

Først må eg takke for alle dei fine kommentarane eg har fått i Give Away- innlegget mitt. Eg skulle så gjerne gitt ei gåve til alle 190 som meldte seg på. 
Men det er dessverre ikkje realistisk ;) 

Eg brukte random.org til å trekke vinnerane;

1.premien + nr 131
= Laila.lovseth (ætt) hotmail.com

2.premien + nr 19
= ida_jc (ætt) hotmail.com

3.premie + nr 129
= marie.rossland (ætt) hotmail.com

Gratulerer så mykje til dei heldige vinnerane!! :) 
Vil de vere snille å sende meg adresse til husetvedfjorden@hotmail.com ? 
Så kjem premien snart susande med posten :)

Vi andre som ikkje var så heldige, kan gå i nettbutikken til Kremmerhuset og handle istaden. Mykje sommarleg og fint inne no. Butikken har alltid fine priser,
 men der er mange godbiter som i tillegg er på salg! :)


Tusen takk til Kremmerhuset,
 og til dokke som ville delta i feiringa mi! :))

Fin søndag kveld til deg!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempeheldige vinnere! :) Lykke til med det du snart skal igjennom, Bjørg.

VeroNot sa...

Gratulerer til vinnerne! Ha en fin kveld!

irene sa...

Grattis!
Kram Irene

Laila.lovseth sa...

Ååååh!
Jeg er så glad :D

Related Posts with Thumbnails