torsdag 31. mai 2012

Tips!

Er du like glad i gamle retro- stoff som det eg er, 
men synast at det er vanskeleg å få tak i? Her kan du kjøpe mange fine stoffpakker. 
Eg har ihvertfall latt meg friste ;)

Stoffbitane er på ca 45x45 cm,
 så her skal det med tida syast puter(det kom sikkert ikkje som ein overraskelse ;) 

Det er veldig kjekt at så mange allereie har meldt seg på Give Awayen min :) 
Om du ikkje har gjort det endå kan du trykke her! Det er berre å skrive ein
 kommentar og du er med i trekninga av flotte premier sponsa av 
(trykk på link for å titte i nettbutikken)

Ha ein super torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Hulda sa...

Lekre stoffer som passer godt sammen! Det med gule blomster ligner et jeg hadde sengetøy av som lita.

NydeligFlott - Julie sa...

Herlig! Takk for tipset!!!
Klem :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Der var det mange fine stoffer ja. Kjente igjen noen av de fra min egen barndom.
Ha en knall fin torsdag
klem

Frøken Loppe sa...

Eg elsker slike stoffer, men du har rett, dei er vanskelige å få tak i...
Takk for tipset!!
God fredag til deg!
klem IB

Marthe sa...

Hei! Er ganske ny lesar av bloggen din og må berre seie kor flott den er! Har sitte no å bladd meg bakover i gamle blogginnlegg og eg blir så inspirert! Du bur omtrent i det eg vil kalle ein draumeheim, alle fargane, det brukte og alt. Verkeleg fantastisk. Trur min favoritt må vere kjøkkenhylla. Boblar nesten over av inspirasjon, og tusen idear rasar gjennom hovudet mitt på prosjekt eg har lyst å byrje med. Einaste er at eg fortida bur på ein hybel i eit studentkollektiv, så område å boltre seg på er minimalt, men sakte men sikkert så har eg fått samla meg opp litt skattar her og der. Kjem til å bli fast følgjar framover, og gler meg til å følgje deg.

Solflekken sa...

Takk for kjekke tips, og god helg til deg og dine!

Related Posts with Thumbnails