torsdag 23. mai 2013

Det blomstrer i kassa

Det var eit glimt av finever igjen idag,
 og eg benytta anledninga å plante litt. Eg fekk nokre store
 trekasser av Pappa. Desse har eg måla i turkis og satt hjul på. Deretter lagde vi hol og tok plast i botnen. På denne måten held treverket seg sesong etter sesong. 
Også fyllte eg med lecakuler og jord. 
Klar for blomster ;)
 Eg gjekk for rosa margeritter i denne kassa.
 Turkis og rosa er fresht ilag synast eg :)
Eg har ein kjempefin Give Away gåande med eit gåvekort frå Lue.no som premie. 
Lue.no har fleire fine sommerhatter i sortimentet sitt ;) 
Delta gjerne ved å trykke her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Audhild sa...

Sommerlig, fresht og stilig :)
Elsk på turkisfargen!!! ;)

God helg!(på forskudd)
her er det pakkemaraton, setter snuten mot Rhodos tiiiiidlig lørdagmorgen!

KLEM

detgoderom sa...

Lekkert! Eg prøvde å skru hjul på ei av mine trekasser, men dei tålte de ikkje dessverre, var sikket for gamle.. herlige fargar og bilder i alle fall :-)

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så lekkert! Nydelig farvekombinasjon og praktisk kasse :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

Ninas Interiør sa...

Så herlige farger! Turkis til rosa er jo helt nydelig!

Vakre bilder!:-)

God helg!!

Jijji sa...

Du er så flink på å blande farger! Blir jo bare glad av å se på bildene dine. Rosa og turkis er herlige sammen.
Kanskje jeg må bli flinkere til å bruke farger jeg også.... ;)

Klem fra Jijji

Karen sa...

Du er no så kreativ! Kassene var kjempefine, og nydelig fargekombinasjon :)
Ønsker deg en strålende helg :)

Ella sa...

Kjempelekkert!!

Related Posts with Thumbnails