torsdag 30. mai 2013

Mammasmykke ♥

Øvrebø Smykkeverkstad held til like ved E39 på Ålhus i Jølster. 
Det er flinke Anne Lise Øvrebø som eig og driv butikken. 
Ho designer og handlager dei flottaste smykker, 
som ho sel i butikken sin og i nettbutikken
 som du finn her!

Eg har fått meg eit Mamma-smykke. 
Og det er så fint! Det er i sølv, designa og handlaga av Anne Lise. 
Rundt ringen står det Mamma, og dei to hjertene under 
symboliserer jentene mine; 
Ariel Hermine.
Ta gjerne ein titt på nettbutikken som du finn her! 
Veldig mange unike og flotte smykker :) 
Du finn Øvrebø smykkeverkstad på Facebook også, det finn du her!

I løpet av veka kjem det ein Gje-vekk, 
der ein av de fine leserane mine kan vinne eit Mamma- smykke. 
Følg gjerne med om du kunne tenkt deg eit slikt flott smykke! ;)

Ha ein flott kveld vidare!

Klem frå Bjørg :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig nydelig smykke❤

Hegeslilleboble sa...

Knallfint, kunne godttenkt meg det selv!

Related Posts with Thumbnails