onsdag 8. mai 2013

Nib Utfordring Mai- Bruktduellen del2

Her kjem mitt andre bidrag i Nib si utfordring for mai- Bruktduellen. 
Eg elsker å handle brukt. Det er spennande, inspirerande, billeg, miljøvenleg. 
Og sist men ikkje minst så skaper du eit interiør og ein stil som er berre din.
Bruktkjøpa hos oss er for det meste gjort på bruktbutikker, loppemarked 
og fått/arv. Her i distriktet blir det dessverre ikkje lagt så mykje 
spennande ut på finn.no. Eg har tru på at det finns utruleg 
mange skatter stua vekk på loft og i kjeller rundt
 omkring. Og iblant blir mykje brent. Eg får rett
 og slett vondt i sjela når folk tenner bål. 
Det har faktisk skjedd at 
eg har redda nokre ting 
frå flammane 
også ;)

Det finns 2 typer bruktfunn; 
dei som er fantastisk fine med patina og levd liv
Dette er dei som virkeleg er skatterOgså har du dei som blir
 skikkeleg flotte med litt fornying

Hermine sitt rom er nyleg oppussa
Her finn du mange bruktfunn av den typen 
som trengte litt fornying :)
Kommoden er kjøpt på Loppemarked. 
Den var opprinneleg i teak. Eg liker egentleg teak, og hadde tenkt å 
behalde litt av det orginale. Men det passa rett og slett ikkje inn,
 synast eg. Så den vart måla i mint og rosa
Sprinkelsenga er også eit bruktkjøp.  
Den har eg måla kvit.
Teppet på golvet har eg nyleg hekla ferdig. 
Dette er også gjenbruk. Det er hekla frå remser av
sengetøy som eg har kjøpt brukt.

Bordet og den gule stolen er ein 
eldre modell frå Ikea som eg har fått brukt. 
Eg har måla stolen i sommersol og bordet er måla turkis, 
bordplata har fått ein tapet. Til og med ramma på veggen er kjøpt brukt 
og fått nokre omganger med målekosten. 
Blomsterbildet med ramme på kommoden er kjøpt på ein bruktbutikk. 
Skoa er mitt første skopar frå då eg var lita jente. 
Kaninlampa er ny :)
Lesekroken har puter sydd av sengetøy som er bruktfunn. 
Det same gjeld gardina :) Den raude stolen 
stod i huset då vi overtok.
Mange flotte bidrag i utfordringa finn du her!

Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Audhild sa...

Jeg ♥ Bjørg`s interiørstil :)
Du er så flink!!
Blir sittende å drømme meg helt bort i bildene dine jeg!

Heier på deg, og håper du klatrer til topps denne gangen også :)

Fin dag til deg!
Her er det strålende SOL idag!!!:)

KLEM Audhild :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

ELSKER alt!!!!!!!!!

Marit sa...

Utrolig flotte bidrag begge to. Drømmer meg helt bort i de. Masse inspirasjon :)

Anonym sa...

Liker alt,flinke du❤

Hulda sa...

Nå har jeg kosa meg med flotte bilder hos deg, fra flere rom i huset. Kjøkkenet er kjempekoselig med ulike stoler rundt bordet og de fine hyllene fulle av vakre ting. Likte også så godt den blå tallerkenhylla og det fine, gamle bordet under den.

Hulda sa...

Barnerommet er også nydelig, med smarte løsninger og fine fargesammensettinger. :)

ReDoir sa...

Så mange spennende ting hos deg;)
Likte spesielt godt teppet du har heklet.
Lykke til med dine bidrag hos NIB.
Hilsen Hege

Inspirasjon fra Elin sa...

alt er bare lekkert. lykke til i utfordringen

Min stil sa...

Flotte bilder av masse hærlig bruktfunn. Lykke til i konkuransen. Krysser fingrene for deg.
:) Susanne

mellaogmalla sa...

For et herlig og inspirerende barnerom!
:)

Anonym sa...

Køyr Kvivsvegen og ta deg ein tur til bruktbutikken i Ørsta! Der vil du finne mykje spennande, trur eg!

NydeligFlott - Julie sa...

NydeligFlott!
Du er så flink til å sette sammen farger.
Elsker møblene dine!
Lykke til i bruktduellen!
Klem fra Julie :-)

Unknown sa...

Your blog is so beautiful! I will trade you my house in Corpus Christi Texas USA for yours!:) I love your sweet color and style! My name is melody ambler and my email is melpekarek@sbcglobal.net, and I was wondering if there would be any way I could subscribe to your blog by email. I would so appreciate it! Thank you so much!

Related Posts with Thumbnails