torsdag 2. mai 2013

Velkomen MAI :)

Eg og Ariel ønsker mai velkomen
 med litt meir såing og fin sommerkjole
Også gløymer vi at det slett ikkje ser så vårleg ut ute ;)
 Dette er ein kjempefin aktivitet å gjere ilag med unger. Og ikkje
 minst 
veldig spennande å følge med på om der kjem ein 
spire opp av frøet :) Denne gongen sådde vi 
peoner, anemoner og asters.
 Eg har aldri sådd før, dette er første gongen. 
Og det kan eg ikkje skjønne, for dette er jo skikkeleg moro!
 I hvertfall når det ser ut som om det kan lykkast ;)
Før har vi sådd ranunkler, basilikum og tomatplanter
Og dei spirer og gror så fint i vinduskarmen.
Ha ein strålande fin torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så gøy!
Kanskje jeg får sette i gang snart og så det jeg skal også :)

Nyt de fine mai-dagene ♥

Nina sa...

For ein herlig blog! Blei meget inspirert av innlegget i fylkesmagasinet:) Fortsett å skrive om stort og smått;)

Unknown sa...

Flott og inspirerende innlegg! :)

Ha ei flott kommende helg! :)

Klem Evy

Margrethe sa...

Jeg har akkurat oppdaget bloggen din og må si jeg er kjempeinspirert! Elsker din kreative stil:) Kanskje jeg skal begynne å så litt jeg også? Pottene du sår i, er de hjemmelagde?

Related Posts with Thumbnails