fredag 3. mai 2013

Eg har senka skuldrane!

Som de kanskje har skjønt så har eg
 hatt to hektiske og ikkje minst morosame veker! 
Det heile begynte med at eg kom til finalen i Nib si utfordring. 
Og fantastisk nok så vann eg denne!! I tillegg fekk eg epost frå Ann Helen 
og Solveig (Nib- jentene) Dei skulle på "Road Trip" i Stryn,
 og lurte på om eg ville ha besøk! 
 Eg skifta mellom gledeshyl og prestasjonsangst
Men svara jo sjølvsagt ja, og starta på alle dei prosjekta som
 eg hadde tenkt på lenge. Stova var heilt kaotisk! Då ringte ein journalist frå 
avisa Firda og lurte på om han kunne kome på besøk. Og det dagen etter.
 Eg sa ja, men advarte om kaoset. Vi løyste det med at han tok 
bilder der det var "bloggbart" og supplerte med nokre 
av mine bilder. Artikkelen vart veldig fin! 
Du kan lese eit utdrag og
 sjå bilder her

Vitrinekapet (eit av prosjekta) vart etterkvart ferdigmåla,
 og alt vart satt på plass. Pluss at mange andre prosjekt vart ferdigstillt. 
Så var det vasking og rydding på programmet. Lucky me! Blæ ;) 
Heldigvis reiste Ariel på ein miniferie til Besteforeldrene. 
Slik at det var muleg å få rydda, utan at nokon
 gjekk etter å rota igjen ;)

 Tysdagen kom, og Solveig (frå Nib) kom på besøk. 
Det føltes som å ha ein kjendis i hus, men ein veldig kosleg ein :) 
Eg skjøna plutseleg ikkje kvifor eg var så nervøs i forkant.
Det vart prata og fotografert. Tusen takk for 
besøket, kom gjerne igjen! :)

går kom spalta mi i Fylkesmagasinet. 
Den var heldigvis ferdigskrive før alt det her skjedde. 
Denne gongen handler den om å vere kreativ med tapet.
Du kan lese den her!
I dag er huset rotete igjen (heilt normalt)
skuldrane er senka. 
Det er helg!

Ha ei fin ei alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Karen sa...

Jøss for en uke du har hatt, men kjempekoselig at du får så mye vel fortjent oppmerksomhet!

Slapp av og kos deg i helgen...

*Klemmer*

Tove `blogg verden sa...

WOW Så gøy :D Og stas!! Og ikke minst velfortjent oppmerksomhet ♥

Tenk at premien jeg vant hos deg kom 2 dager etter jeg postet adressen min :D Kjapt levert! Og lekker gave!!
Klem Tove

Anonym sa...

Oj Oj, ja, dette hørtes hektisk ut! Men så super gøy også da!! Gratulerer så mye til deg!! Og riktig god helg! :-)

Gina

Marit sa...

Gratulerer med både NIB og de andre reportasjene :) Helt sikkert fortjent, så fin blogg og koselig hjem som du har :)
God helg!

Katrine sa...

Det er vanligvis under press en får gjort mest og gjennomført planer og lister. Jeg kan tro det har vært slitsomt mens det har stått på, men jammen har det kommet mye glede ut av de hektiske ukene dine.
- og så fin artikkelen ble, og vitrineskapet! :-)

Jeg ønsker deg en god helg, Bjørg.

i mitt lille rekkehus sa...

Wow så gøy da!:-) Du er så flink!

Unknown sa...

Hei. Hørtes travelt ut! Så deg i Fylkesmagasinet, så fant jeg veien hit. Arti å se at det finnes flere interiørbloggere i Nordfjord, kanskje du vet av enda flere? Jeg holder nemlig til på Sandane og har ogte tenkt det hadde vært gøy å se om jeg fant flere blogger fra fylket.
Nå skal jeg titte rundt litt til. Håper helga di blir magisk :)

Unknown sa...

Ohh, for noen travle uker ja, men SÅ GØY!! Og så spennende:))
Absolutt verdt et beøk hos deg, du er så flink ♥

Judith van Zo gezellig brocant sa...

Hello, I love your blog! I always look at your pictures but I have a question. Can you put a translation button on your blog so I can read what you are writing? If not, than I still love your blog!
greeting Judith from so cozy vintage (Holland)

Toril sa...

Hehe.. herlig innlegg!
Gøy med så mye oppmerksomhet
rundt bloggen din! Vel unt! ;)
Nyt helgen :)

fru trollhagen sa...

Så spennende! Herlig lesning :) Gratulerer så mye! :)

Related Posts with Thumbnails