tirsdag 7. mai 2013

Nib Utfordring Mai - Bruktduellen

 Nib si utfordring for mai er Bruktduellen
Vi skal vise fram bruktkjøp i heimen vår. Her i huset er det største 
problemet med den utfordringa; kva skal eg velge? Her er mesteparten kjøpt
 eller fått brukt, blanda med litt nytt. Eg elsker å gå på loppiser, bruktbutikker og blant andre sitt skrot for å finne skatter som passer perfekt hos oss. 
Eg vil melde på kjøkenet vårt i Bruktduellen.
Bord og stoler er kjøpt brukt på diverse bruktbutikker og loppiser. 
Nokre er måla andre ikkje. Krakken er blant mine yndlingskjøp. 
Den er herleg slitt og sjarmerande.
 I kjøkenhyllene mine finn du ei god blanding av bruktkjøp, arva og nye ting. 
Alle kakeboksane er bruktfunn. Den gule kakeboksen er det nyaste 
bruktkjøpet mitt. Veldig fornøgd med den:) Vekta er arva
 etter bestefaren til mannen. Det rosete kaffisettet
 har eg arva etter mi Bestemor. Skålene
 med roser på er funne på loppis.
 Her skimter du inn i spisestova vår. 
Den svarte skjenken bak der er også eit bruktfunn som
 er måla med svart bengalack.
På veggen mot kjøkenet er alt bruktkjøp
 utenom blomsterpotta, bildet (ikea), teppet (Ellos) 
og putene i senga.


Ha ein flott tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig kjøkkenbord, med så mange flotte stoler. Den krakken var rå-lekker:)
Klem Elise

Lite hi sa...

Så nydelig kjøkken dere har ! :) Fult av sjarm og nostalgi! Og det teppet fra Ellos var skikkelig fint! :)

Lykke til i bruktduellen :)

Klem fra Lite hi

Windmuehle21 sa...

Was für ein süßer Eßbereich und das schöne zusammengewürfelte Geschirr - traumhaft ! Herzliche Grüße
Iris

isabella sa...

everything is beautiful!
Isabella

Fru Lykle sa...

Superkoslig kjøkkenkrok!

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så koselig kjøkken og så masse herlige ting :o) Sukk.... Lykke til med utfordringen! Ha ei god natt! klem fra Nina

Unni sa...

Herlige bruktfunn :-)

NydeligFlott - Julie sa...

Jeg elsker kjøkkenet ditt!
Det er bare såååå koselig!
Herlig med pasteller <3
Ønsker deg en NydeligFlott helg
og lykke til i nib´s utfordring!
Klem fra Julie :-)

STARDUST sa...

So love your homey kitchen! It's magazine worthy! Following via bloglovin' to keep up with you.

Related Posts with Thumbnails