søndag 12. mai 2013

Morsomt prosjekt på gong!

Onkelen til jentene har bygd ei leikehytte til dei!
Stor stas både for jentene og for meg :) Foreldra mine har skifta 
kledning på huset sitt, og hytta er bygd av den gamle kledninga
Skikkeleg gjenbruk med andre ord:)

Her skal det målast og innredast
Vi er allereie igong. Etter at dette bildet er tatt, har eg måla alt
 innvendig eit strøk. Og hytta har fått seg dør. De skal 
sjølvsagt få sjå meir etterkvart,
 om de vil:)
Ha ein nydeleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Audhild sa...

Så spennende!
Tipper jentene kommer til å stortrives når den blir ferdig :)
Og tipper også mamman gleder seg til styling & ordning inni den :)
Her har frøkena hatt vårrengjøringa i si lekestue i dag :)Ble både rent & pent!!

God ny uke!
KLEM Audhild :)

Mor Inger`s hus sa...

Dette er garantert en innertier for både små og litt større :9

:) Klem Inger

Anonym sa...

Μу spousе and I stumblеd oνer here by a different web
аddress аnd thоught I might check things out.
I liκe what I see sο і am just
following yοu. Loοk forωаrd to looκing
οveг уour web page аgаin.


Аlso visit my web ѕite: Arjun Kanuri

Fru Andersen sa...

Så moro med lekehytte! Her hos oss er de veldig glad i å leke i hytten, der er det både middagsservering og butikk med jevne mellomrom ;-)

Jatte sa...

Så herlig lekehytte :D
Det er jo alle barns drøm!!



Ønsker den en superduper uke,
Klemmer fra Jatte♥

Gina sa...

Så kjekt:-) Masse gode minner frå eg var lita og overnatta i lekehytta vår:-)
Gledar meg til å sjå resten:-)
Ha ein fin mandag!:-)
Gina

Randi sa...

Så gøy! Tipper jentene kommer til å kose seg veldig her, og at du kommer til å slå deg løs med maling, styling og stæsjing;) Gleder meg til å se:)
Ha en fin ny uke!
Klem

Møkster Bu- sa...

Den var flott! Den onkelen der vil vi gjerne ha på besøk... Barnehagen vår kunne hatt glede av noe sånt. Lager han på bestilling?

Vennlig hilsen fra Mona.

Lonni´s Verden sa...

Mine børn har også et legehus som de har meget fornøjelse af.
Så fint at det er lavet af genbrug.
Den tanke kan jeg godt lide.
God dag til dig.
Klem Lonni

Ingun sa...

Så fint dukkehus;-))

Related Posts with Thumbnails