tirsdag 30. april 2013

Vitrineskap Før&Etter

Dette hjørnet i spisestova har vore lite dokumentert her på bloggen. 
Det har rett og slett vore litt kjedleg. Eg har lenge tenkt å gjere
 noko med vitrineskapet. Og no er det gjort!:) For ein 
kjedleg jobb med maskering, heftgrunn og 3 strøk 
med måling. Men eg synast det 
var verdt det :)

Før;
 Etter;
 Eg har måla skapet i fargen Hammershöi
Og med hjelp frå mannen har vi tapetsert bakgrunnen med
 tapet frå Retrovilla.
Skapet var litt anonymt i forhold til mykje anna i stova vår. 
Men no synast eg det passer bedre inn. 
Kva synast du?

Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)
(som har hatt veldig kosleg besøk idag ;)

20 kommentarer:

Audhild sa...

Superherlig!!
Den fineste graønnfargen & med den tapeten i bakveggen ble det helt knall! :)

Stilig ble det!
Du er så flink & kreativ Bjørg!

KLEM

Unknown sa...

Det ble rett og slett berre lekkert og så deg.

Klem fra Kari

Inspirasjon fra Elin sa...

Nå passet det mye bedre inn hos deg :) Farge er tingen.. Vurderer om jeg skal kjøpe meg en grønn og hvit rye fra Ahlens, men veit ikke om jeg tørr, jeg er nemlig en sånn grå mus, som ikke har farger, nesten.. hehe.

beate sa...

Kjempefint! Det ble så kult med tapeten!

Klem

Unknown sa...

I love it ♥♥
Compliments from Germany
Sabine

Myrte ♥ sa...

Imponert over fargebruken i interiøret ditt :) Skapet ble flott!

LisaM sa...

Kjempefint!
Du inspirerer veldig!!! Jeg holder på å få mer farge i interiøret, og en boks med akkurat den fargen er kjøpt inn:) Gleder meg til det er ferdig!:)

Gleder meg til å følge deg videre:)

Anita sa...

D ble jo lekent og smakfult. Kjempekoselig blogg du har.

Yvonne sa...

stilig! nå passer det perfekt inn! og så fint det passet inn med pip koppene dine!

ønsker deg en fiiiiin dag!

Gina sa...

Åj, snakk om forskjell! Det vart kjempe fint:-) Likte godt tapeten som tar opp fargane i ramma og teppet:-)
Ha ein fin 1.mai:-)
Gina

Unknown sa...

Det ble kjempefint!!
Skikkelig DEG ♥

Inger Johanne sa...

Kjempefint! Du er fantastisk flink til å bruke farger i interiøret, og jeg digger fargene. Skal "låne" den fargen til stolene på kjøkkenet.

Anne Marie sa...

Det ble jo bare så lekkert. Skal ikke se bort i fra at jeg blir nødt til å herme litt her =)
♥Anne Marie

Lindas Lille Leilighet sa...

Lekkert!:)

Unknown sa...

What a great choice of color Bjorg. I absolutely love it and the pattern on the back....You did it once again!
Hilsen fra Boston
Bryn

Lene i Annekset sa...

Kjempeflott! Blir stadig imponert av hva du får til! :)

Signe Helene sa...

WOW, så fint det ble!
Kjempeforskjell! :)

PillePalle sa...

Utrolig flott det ble!

Ruths datter sa...

Det ble virkelig fint.Lun fin farge.
Klem

Anonym sa...

Det ble kjempe fint!! Ble ekstra fint og spesielt med tapeten inni :-)

God helg til deg :-)
Gina

Related Posts with Thumbnails