tirsdag 13. april 2010

Den gamle tallerkenhylla

er komen på veggen. Etter litt augevippeblafring til min kjære ;)


















Den er framleis umåla. Må innrømme at eg framleis er litt i tvil ;)























I opninga mellom stovene har eg kjempelyst på ein gammaldags hylleknekt i kvart hjørne oppe. Trur det hadde gjort seg :)























I tallerkenhylla har eg plassert 3 fat frå IKEA.























Det nyspraya fugleburet har blitt flytta litt her og der. No trur eg det har fått sin heim (foreløbig ihvertfall ;)























Nederste hylle er fyllt opp med gode minner frå favorittferie- øya Naxos. Scooteren kjøpte vi der nede fordi vi suste avgårde nettopp på scooter heile ferien :)























Ein kan tydeleg sjå at tallerkenhylla er gammal. Den har spor etter eit langt liv. Den stod opprinneleg i eit gammalt hus på garden heime. Dette huset er no reve. Så då har eg eit minne der i frå :)

Eg har fått to Awarder til. Eg er så stolt og glad :) Kjem tilbake til desse i neste innlegg :)



                            


Ha ein strålande dag! Håpa sola skin på deg og :)

Klem frå Bjørg :-)


18 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg synes den ble flott!! Maler du den, vil du fjerne det gode, gamle...så tenk deg godt om;)

Ha en fin dag videre og klem fra meg;)

Tove sa...

Kjempe flott tallerken hylle. Den ville ikke jeg ha malt. Knall fin.

Tove

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Den var lekker!
Du må ALDRI male den!(mi meining iallefall)
Så fint du har det♥
God tysdagskveld:)
Klem frå lisje meg♥

Jijji sa...

Så koselig det ble! Det er absolutt en hylle med mye sjarm, men jeg tror jeg ville vurdert å male den likevel for at den skal passe til det andre... (Nå føler jeg meg skikkelig slem som forvirrer deg litt til...) Herlige ferieminner! Ta godt vare på dem;)
Ha en fortatt fin tirsdags kveld!

Klem fra Jijji

Fru Andersen sa...

Oioi! Den tallerkenhyllen var virkelig fin! Jeg synes den var flott slik den var, med det slitte treverket.

Så koselig vinkel du hadde tatt bilde fra, med stuen i bakgrunnen. Blir sikkert fint med slike knekter i åpningen der!

Fru Ruud sa...

Vet ikke om jeg hadde malt den eller beholdt den som den er... Noe av sjarmen forsvinner, men du har jo minnene om hvor den kommer fra uansett da... Vansklig valg...
Fin er den jafall uansett!!!
Ha en fin kveld!
Klem Annette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Likte hylla slik eg☺ Du kan jo eventuelt male den eit par strøk og so pusse den meir shabby??

Klem M♥

Hulda sa...

Hylla er jo kjempelekker! Så stilig det var der vi ser litt inn i stua di også. Flotte bilder!

Fra huset i svingen sa...

Jeg synes det ble knallfint, og jeg er jo en av de som anbefalte deg å ikke male ;-)

Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe flott hylle, jeg tror ikke jeg hadde malt den, nå kan du virkelig se at den er gammel. Så gøy å pynte litt ved inngangspartiet (gleder meg til det er min tur en gang) Nydelig ble det ivertfall, mange flotte ting du planter i. Jeg liker også knaggrekker til å henge diverse på. Tenker jeg også skal ha en i inngangspartiet mitt når jeg får det *smil*
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Jorunn

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Award til deg kan hentes hos meg! Ha en fin kveld!

fryd&forandring sa...

Den var virkelig flott slik den er! Takk for superhyggelig hilsen hos meg. Reinsdyret er ikke vanskelig å sy, verre med monteringen!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Jeg synes hylla var nydelig fin akkurat slik som den er ☺ Klem fra fru Strøm

Aashildsvilla sa...

hei bjørg..kjempe fin hylle ,du har det så koselig..den hadde vært lekker malt i hvit...ha en fin kveld,klemmer fra åshild

Lykkeliten sa...

Herlig! Ingen tvil om at den må være der=) Er på utkikk etter tallerkenhylle selv, men merkelig nok er det fint lite av de på finn;)

4mnd er kanskje bittelitt for tidlig, men kanskje hun kan smake iløpet av sommeren;-D

Ha en flott uke videre!
Klem=)

Vivi sa...

Eg syns absolutt hylla er fin slik den er. Noko av den gamle sjarmen vil kanskje forsvinna om du malar den. Kontrastar er berre fint det:-) Her skin sola og det gjer den nok hos deg og! Ha ein fin dag:-)

Brennagjengen sa...

Tallerkenhylla ble veldig fin den :) Er jo gy at noe beholder sin opprinnelige farge også! Masse fine ideer hos deg som alltid =)

Klem

Ida

Fru Andersen sa...

Hei igjen!
Jeg har en award til deg inne på bloggen min! Vet at du har fått slike før, så du trenger jo ikke gjøre det som følger med awarden. Ville bare vise at jeg liker bloggen din så godt!

Related Posts with Thumbnails