torsdag 8. april 2010

Framskapet mitt

I dag var eg å kjøpte pelargonier.
Når det blir varmare ute ,skal dei få kome ut på verandaen.























Fram til då skal den få halde fugleburet mitt..























...og det andre i framskapet mitt med selskap.





















Eg måtte ommøblere litt i skapet idag. Det er ofte sånn når ein skal plassere noko nytt.




































Handkle frå IB Laursen og Green Gate, som er like fine som dukar, har fått plass :)























I kroken har Tulip- stolen frå IKEA fått plass. Med hekleteppet eg har etter Oldemor. Bildene på veggen er frå eit bruktmarked i England.























Framskapet mitt laga Besten til meg då han levde.



















Opprinneleg hadde eg beisa Framskapet brunt. Men for eit par år sidan vart det kvitt :) 
Besten har og laga TV benken vår og vogga Ariel søv i. Det er veldig kosleg å ha sånne flotte ting som minne om han :)

I dag har eg hatt nokre prosjekt føre meg. Håper på at det er klart til å vise fram i morgon :)

                                              ♥♥♥

Ha ein strålande kveld vidare!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med blomster☺

Forma mi er ok, e no dinna ryggen og bekkenet so gjer at alt blir tungt..i tilleg til masse kynnera..men det er ikkje so lenge igjen og det er verdt det☺

Klem M♥

irene sa...

Det fineste man har er det som har en historie, og att man har eller har haft ett forhold till som laget möbeln! Fine möbler du har! Og underbare handduker!

Kram Irene

Cathrine Aksnes sa...

så flott du har det. å så koselig med slike minner fra bestefar da♥

Bettum Villa sa...

Så fint det er hjemme hos deg! Masse fine pynteartikler som gjør at det ser skikkelig ferdig ut. Tror jeg skal spørre deg om tips neste gang jeg skal på shopping :P hehe.
Liker spesielt de 2 båt bildene og båten på toppen av framskapet.

Klem Madelen

beate sa...

herlige detaljer fra stua di!
så heldig du er som har et slikt minne fra bestefaren din!

klem beate

Randi sa...

Koselige minner etter "Besten" :) Så flink han var da! Betyr så mye disse tingene man har etter sine kjære forfedre:)

Blir spennende å se prosjektene dine i morgen, du super-effektive dame:)

Ha en flott kveld!

Klem, Randi

Vivi sa...

Minner gjer ofte at ein ting vert finare på ein måte?! Eg syns du har veldig god smak! Ha ein fin kveld:-)

Familien i Fjellborg sa...

Så heldig du er som har minner fra
oldemor og besten din, slike ting betyr noe spesielt. Min Besse laget masse til meg i smijern, og jeg er utrolig glad for disse minnene jeg har. Spennende hva du lager da. klem anita s

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så nydelig det hekleteppet fra olemoren din var. ♥ Veldig koselig med slike minner fra våre kjære og nære. ♥

Du har et vakkert hjem Bjørg ! ♥

Klem Anette ♥

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Hei! ramla innom bloggen din gjennom noen andre. Koselig blogg du har. Du er heldig som har det fine skapet som minne:) Hilsen fru Strøm.

Den Franske Landstil sa...

linker til deg, her var det så mye flott!!

susanne

Brennagjengen sa...

Så koselig skapet var! Gøy med ting som betyr noe =)

Kjempe fint!

God helg!

Klem

Ida

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fin blogg du har! takk for at du la igjen en så koselig kommentasr hos emg sånn at jeg fikk oppdagen den flotte bloggen din!

Fine bilder du viser!
Ønsker deg og dine en flott helg
Klem Janne Merethe

Aashildsvilla sa...

hei vennen..bestefaren din var kjempe flink ,nydeli framskap og vertøykasse.. er gull verdt..ønsker deg en fin kveld klem åshild..

Related Posts with Thumbnails