fredag 16. april 2010

Roser ♥ Award ♥ God helg!

I går fekk eg roser med min kjære (les: eg la opp i handlekorga, og han betalte ;)























Etter barnedåpen, då vi hadde blomster i ein kvar krok, må eg innrømme at eg vart litt hekta.























Så til helgane, hvertfall, synast eg at vi må ha ein bukett med ferske blomster :)























Eg synast dei var så fine i den rosa muggen frå IB Laursen :)

Eg er så stolt og glad om dagen. For her på bloggen har det tikka inn med koslege meldingar om at det ligg Awards å ventar på meg. Det er så utruleg kjekt å bli tenkt på, og eg set veldig stor pris på kvar einaste ein :) Tusen takk!:)



















Denne søte saken (NaM! Muffins!:) har eg fått frå desse to koslege jentene;

Jijji som har bloggen Jijjis Lune Hjørne.
Det er alltid kosleg å kikke innom henne. Og eg blir kjempeglad kvar gong ho legg igjen ei helsing til meg :)

Christine som har bloggen Christines Rede.
Ho har alltid eit eller anna prosjekt på gong. Alltid spennande å følge med deg :)




















Denne skinnande pokalen har eg fått frå desse koslege jentene;

Anne Karin med bloggen Mitt Liv 1975
Denne koslege jenta har mange prosjekt på gong, og det er alltid kosleg å kikke innom henne :)

Jenta med bloggen Fra huset i Svingen.
Denne kreative jenta har eg nettopp begynt å følge, gleder meg til fortsettelsen :)

Lykkeliten med bloggen Alle oss 4=)
Her får vi innblikk i kvardagen hennas, med blant anna 2 (!) bestemødre buande der. Alltid kosleg å besøke deg :)

Beate med bloggen Husets Hjerte.
Denne koslege bloggen er eg og nettopp begynt å følge. Gleder meg til fortsettelsen :)

Fruen med bloggen Fru Andersen.
Denne jenta skriv utruleg morosamt om kvardagsliv og interiør. Anbefalast ;)

Eg anbefala forresten alle å ta ein tur innom desse flotte bloggane :)

Igjen; Tusen takk alle saman!!! :)

Eg har tatt utfordingane og sendt vidare desse Awardane før. Derfor let eg dei stå for denne gong!:) Trur dessutan at dei fleste har fått dei allereie.

Om ikkje er du hjarteleg velkomen til å ta den med deg.
Frå meg til deg :)

                  























Då gjenstår det å ønske alle ein flott fredags- kveld.
Og eg krysser fingrane for at Ariel og alle vi andre får bruk for solbriller i helga! ;)


Klem frå Bjørg :-)


(ps; "Før og etter del 3" kjem imorgon :)

12 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Bjørg
Så fine blomster du har fått/ skaffet deg ;)
Jeg har nesten blitt avhenging av å ha en bukett stående - syntes det skaper veldig hyggelig stemning. Klem anita s

Randi sa...

Utrolig grei måte å "få" blomster på:) Tror jeg skal teste ut denne varianten på mannen her i huset:)

Du er helt rå når det gjelder awarder da, men de er så fortjente, alle som en! Er alltid så koselig å ta turen innom deg:) Mange fine bilder og tekst. Tenker gode, gamle norsk-lærer Eide hadde vært stolt over deg:)

Tusen takk for kommentarer du legger igjen, setter pris på det! Koselig, koselig.

Lo godt da jeg så bildet av Ariel, så utrolig kult:)

Ha en flott helg, Bjørg!
Klem:)

Jijji sa...

Så herlig Ariel er !!! Ordentlig skjønn!
JA til friske blomster!
Ha en strålende helg med masse sol og utevær!
Klem fra Jijji

Familien Furu sa...

Nydelige roser du har fått ;-) hi hi hi Sånn har jeg også opplevd å få blomster ;-) Like koselig hver gang :-)
Så fine bilder av det lille menneske, så søt :-)
Klem klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med blomster♥

Og so mange awardar du får-kjekt☺

Ser dårleg ut med solbrillene gitt :( Snøa jo meir enn i vinter nesten...buhuuu :(

Klem M♥

Ruter & Hjerter sa...

Flotte blomster:) De liver så opp i hemen med skjønne blomster:) Du fortjener hver award! god helg:)

Fru Ruud sa...

Kjempe kos med friske blomster...blir litt hekta her også i perioder!!
Utrolig fine vinduer dere har i huset deres, i alle rom er de store og gjerne delt opp, skulle ønske det var slik hos oss også, men det passer nok ikke helt til hustypen her. Heldig du som har de jafall!!
Søt tulle med solbriller! Håper dere får brukt de masse...
GOD HELG!
Klem Annette

Unknown sa...

Såå herlig med friske blomster, her i heimen må jeg også ha en bukett stående, det er så lekkert!♥
Så nydelig tulle du har, vakkert navn synes jeg ogås at hun har!♥
Så nydelig blogg du har her, jeg er glad du fant meg så fant jeg også deg!!♥
Tiiter snart forbi igjen!♥
Ønsker deg en herlig helg
Klem Anki

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Her var det trivelig da!!! Kjempeflott blogg med mange fine innlegg , kjøkkenet blei lekkert ja!! Og så fint med dem hyllene med bokser osv på i duse farger ♥ I LIKE!! ☺

Ønsker dej en herlig helg ♥

Hopp og Sprett fra mej :)))

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye med Awardene du har fått, så gøy!! Gratulerer også med vel overstått dåp, utrolig herlig bilde av Ariel (veldig fint navn!). Sååå fint det ble på kjøkkenet og soverommet..kjempestor forandring...så fint at du la ut før og etter bilder. Dørene ble også mye finere når du malte de synes jeg! Lysfatet var lekkert og rosene likeså!! Ha en riktig flott helg. Klem fra Jorunn

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Kjekt du vil delta på give away ♥ Og koselig att du likte bloggen og vil følge mej :)))

Har kosa mej en gang til her inne og sett på før og etter bilder!! Må si det er forskjell!!! Helt utrolig flink du da :)) Rett lekkert! Og gulvene!!! Hallo!!! DRITLEKRE ♥

Jeg likte alt jeg så ♥ Lyst og fint! Jeg legger dej på listen min , og kansje jeg må til å følge dej videre oxså , vil se hva du blogger om fremover en stund...

Ønsker dej lykke til med give away og så vil jeg ønske dej en super lekker helg ♥

Nå skal jeg på shopping ♥ Hiiiihaaa!! Tralala...

Klem Hege ♥

Fra huset i svingen sa...

Har kjøpt inmpregneringssprayen min i en skobutikk. Fiber Protecotor her den og er for tekstiler og semsket skinn.
Kan brukes på alt fra tepper, møbler, arbeidsklær, sko, markiser o.l.
Fikk ideen fra et Godmorgen Norge program jeg så ifjor en gang...

Klem

Related Posts with Thumbnails