søndag 25. april 2010

Framleis "evakuert" !

Fredag fekk vi som sagt trøbbel med tett kloakk, og vi bur no hos Mamma og Pappa (Litt vanskeleg å bu i eit hus der ein ikkje kan bruke vatn eller gå på do ;)



































Min kjære har bestilt graving. Og dei kjem på tysdag!:)
Og det skal gravast ned ny septikk- tank (den er bestilt og klar ;)
Frå der du ser takrenna går ned skal alt vekk og bli i plan med lavaste punktet. Bilde lyge litt. Det er meir enn kva det ser ut som..
Det positive er at dette opnar for alle andre planar vi har for uterommet. Då kan vi sette opp garasje med veranda over, og lage til med plen og gjerde framfor huset! Så det var litt hell i uhell ;)
Eg håpar og trur at vi får flytte inn att om ei vekes tid! :)




































Eg prøvar å utnytte tida så godt eg kan. Eg har jo hatt eit prosjekt føre meg, der eg skal anlegge grøne fingrar. Prosjektet mitt synast eg går bra.



































Bildene vart tekne igår då eg var innom ei tur, og som de ser står Hortensiaen min endå (skal nedom ein tur å vatne imorgon ;)



































Så då synast eg det er klart for neste prosjekt; Lære- seg- å- sy- prosjektet. Då er eg jo på rette staden. Mamma har nemleg jobba som syerske i mange år :) I kveld har vi funne fram stoff og symaskin, så får vi sjå kva eg klarer å få ut av det ;)

          


Når det gjeld nett- tilgongen min er den på tilmålt tid. Pappa har ein sånn internet- pin som eg tjuvlåner i ny og ne ;) Så det ordner seg :) Dessverre så rekk eg nok ikkje å besøke dokke alle, men eg kjem sterkare tilbake :)


Ha ein strålande søndags kveld!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

Jijji sa...

Gratulerer med hortensiaen som fortsatt lever!;)
Lykke til med syprosjekt! Gleder meg til å se resultater etter hvert;)
Jeg er imponert over hvor flink du er til å fokusere på det positive i situasjonen. Får håpe det er innflytningsklart så snart som mulig. Det er jo aller best når man kan bo hjemme i eget hus -uansett hvor koselig det er å være gjest hos andre...

Ha en fortryllende uke!
Klem fra Jijji

Jijji sa...

Denne gangen var jeg først;) He-he..

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

huff, så kjedelig å få så store problemer at du må rømme huset. Flott at du har en mamma og pappa som kan huse dere en stund. Du er heldig som har en god læremester i sykunsten. Ta gjerne noen underveis bilder (trinn for trinn)slik at du kan lære oss litt også ☺ ☺
Klem fra fru Strøm

Christine sa...

Hei, vennen!

Da har lett for å gå godt. Da e mitt motto. Ser ut so du ser da positiva i da mesta og :) So bra at blomsten lever endå. Eg lurte litt på korleis da skulle gå med den når du skulle vera vekke litt. Lurte litt på om du hadde tatt den med deg ;)

Du, den "hage boka" du anbefalte litt lenger nede. Står da noko om ute boder/ redskapsboder i den...? Eg har funne ut at me må bygga oss ein liten utebod te diverse redskaper og sykler, men berre ein liten. So no surfer eg om dette, og tar i mot tips og råd :)

Ha ei god natt.

Smil og klem :)

fryd&forandring sa...

Oi, hell i uhell ja! Men litt av en operasjon dere må igang med, som blir til en deilig uteplass etterhvert!
Vi gravde i bakhagen i fjor for å skifte fra septikk til komunalt nett, men må ordne til med gressplen i år! Kos deg med syprosjektet, heldig du er som har en mamma til hjelp!

Lykkeliten sa...

Så godt at det blir gjort så fort!
Syprosjekt hørtes spennende ut, håper vi får se;)
Har faktisk planer om å prøve på noe selv... Svigermor har symaskin, og planene er klare, så vi får se hva som skjer;-P

Ha en fantastisk uke!
Klem

Lykkehjemmet sa...

Huff så trist at det er tett,men hell i uhell er jo greit!1
Hortensiaen din er flott!! Stå på det klarer du så fint at!!
Sy ja,det skulle jeg gjort mer av.. men det er jo så mye jeg skulle gjort mer av..
God uke til deg:)
Klem Mona

Randi sa...

Uff så kjedeleg med kloakk-problemer og å måtte evakuere huset... Men, godt du kan klare å sjå det positive i det og få noko positivt ut av det heile... :-D
Godt å sjå at Hortensiaen lever i beste velgåande enno... ;-) Likte bordet den stod på!
Klems

Fru Andersen sa...

Så bra hortensiaen er i live, ikke verst å huske på den når slike uforutsette ting skjer!

Så kjekt å utnytte tiden hos foreldrene dine til å lære seg å sy. Flott med sydame som læremester! Symaskinen min streiket midt i en vimpel her om dagen, aner ikke hva som skjedde...Kjedelig:-/

Høres ut som flotte planer når det gjelder garasje med terrasse oppå! Må være deilig å bo så nært sjøen!

Håper arbeidet med kloakken går raskt og greit!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ekje so gale at det ikkje er godt for nåke nei..kjekt at andre prosjekt kan ordne seg som følge av tett kloakk☺☺

Heldig som skal lære å sy! Det er nåke eg og drømmer og!
Spennande å sjå ka som blir sydd hos deg no framover..☺

Kos deg so godt du kan hos foreldra og gle deg over graving på tirsdag☺

Klem M♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Grønne fingre skulle jeg gjerne hatt også ! ;)

Kjedelig at dere ikke får flyttet hjem på en stund enda, men positivt at du får lært deg å sy da, hihi... Er en her også som drømmer om å kunne sy og ha egen symaskin ! ;)

Natti natt vennen, sove godt ! ♥

Klem Anette :)

Martilie sa...

Huffa såå uheldig..

Håper dere snart er hjemme igjen!

Nydelig sted dere har, er så fantastisk med nærhet til vann om det er sjø eller ferskvann..

Kos deg og lykke til med syprosjekt :)

Tove

Related Posts with Thumbnails