fredag 2. april 2010

Stolt hønemor!

I dag er verdens beste jente (i mine auge ;) 4 mnd stor!





















Ariel er blitt så stor allereie. Og snill som berre det. Smiler og ler, og virker fornøgd med livet:)



































Hjertet mitt blir varmt berre eg ser på ho :) Vesle sjarmtrollet vårt!



































I kveld får vi huset fullt av gode vener. Vi skal kose oss med litt vin, snacks og brettspel. Det er og noko som høyrer påska til, synast eg.
Stemningsrapport frå i kveld kjem i morgon ;)

Fortsatt god påske!:)

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

ÅÅÅÅÅ!!Såååå søt lita pronsesse♥♥
Nydelege bilder av ho..
Å pynten på den kofferten var berre lekker!
Kos dokke masse i kveld♥
KLem frå Astrid☺

lisje astrid's husblogg sa...

ÅÅÅÅÅ!!Såååå søt lita pronsesse♥♥
Nydelege bilder av ho..
Å pynten på den kofferten var berre lekker!
Kos dokke masse i kveld♥
KLem frå Astrid☺

lisje astrid's husblogg sa...

HEHEHE☺☺
Berre slik at du skulle få det med deg altså!
Hihi☺
Var nok eg som var vel ivrig;)

Lykkeliten sa...

Så herlig blid jente=)
Tiden flyr så altfor fort med disse små.... Kose dere masse med gode venner ikveld, og med lille store Ariel=)

Jijji sa...

Så søt hun er!
Kos dere masse i kveld!

~Kristina~ sa...

Skjønner godt du er veldig stolt over Ariel,hun er nydelig!:)
Hadde vært sprekkferdig av stolthet:)

Så fint bilde med kofferten!:)

Kos dere masse!:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So skjønn♥

Kos dåke masse ikveld!! Vi skal på besøk til eit vennepar som nett er flytta inn i nytt hus...gleda meg til å sjå☺

Klem M♥

Anonym sa...

Så søt hun er!!
Vi skal på brettspillkveld til venner i morgen, så gleder oss til det, hører liksom påsken til!

Kos dere masse i kveld!!

beate sa...

hei bjørg!
så skjønn snuppe!!

kos dere i kveld

klem beate

Lev Livet Lett Lokki sa...

Gratulerer med dagen til en herlig skjønnhet!
SÅ søt!!
Kan skjønne at hjertet blir varmt av å se henne, det ble mitt også!!
Kos dere masse og ha en nydelig kveld!
Klem Lokki

mittliv75 sa...

Så skjønn, ja de vokser veldig fort- så en må bare nyte hver dag som går:o) Kos dere med besøk:o)
Klem

Fru Ruud sa...

Kjempe søt lille prinsessa di!!! De vokser så fort de små...min er snart to år... Synes just det vsr han som var fire måneder!! Nyt tida!
Kos dere masse i kveld!
Fortsatt god påske!
Klem Annette

yesheimen sa...

Enig! Ei nydelig lita prinsesse. Fortsatt god påske til dere.
Klem Ann<3

Related Posts with Thumbnails