lørdag 3. april 2010

Påskekosekveld!

I går kveld hadde vi gode vener på besøk.
Tanken var litt vin, snacks og brettspel.



































Vi opna raudvinen.



































Koste oss med chips og sjokolade.


















Men vi gløymde heilt brettspelinga. For praten gjekk livleg rundt bordet.



































Slik er det når vi treffast. Sjølv om ein gjerne ikkje har sett kvarandre på lenge. Er det likevel som igår.
Den same gode tonen er der alltid :)


































Og det er eg så glad for :)


















Dei superdupergodesnilde veninnene mine hadde med seg innflytningspresang til oss.

Kva det var skal eg vise i morgon. Eg kan røpe at det er noko eg har ønskt meg lenge! Og eg smiler kvar gong eg går forbi det, etter at det kom på plass!;)

Ha ei strålande påskeafta!



Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Jijji sa...

Så koselig med masse stearinlys!
Vi skal prøve oss med brettspill med gode venner i kveld;)
Ha en fortsatt fin påskeaften!
Klem

Vivi sa...

Kjempekoseleg med stearinlys! Det er noko av det som er positivt med den mørke årstida. Det er likevel godt at det går mot lysare tider. Eg skal tenna mange ljos snart, det må berre bli mørkt fyrst;-) Ha ein koseleg kveld også i kveld:-) frå Vivi

Hulda sa...

Virkelig en alle tiders kveld! Hørtes flott ut med besøk av gode venninner. :) Koselig hos deg, blir spennende å se hva du fikk i presang.

Sofie sa...

Så koselig dere har det hjemme! Nå sitter jeg med et glass vin og slapper av. Skal til to venninner i kveld først i bursdag og så på vors :S Klarer ikke å si nei til noen vettu!
Håper du får en like koselig kveld i kveld!
Klem fra Sophie Mari

lisje astrid's husblogg sa...

Og med ei slik herleg stemning i stua kan eg tenkje meg at dokke kosa dokke ja♥
Gode vener er verdt å ta godt vare på♥
Åååå så eg gledar meg til å sjå kva du fekk...
God påskeafta til deg og☺
Klem frå Astrid☺

irene sa...

Koselige bilder! Forstår dere hadde det trevligt!

Ha en fortsatt god påske!

Klem Irene

Familien i Fjellborg sa...

Hei
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Hyggelig med vennekvelder som du beskriver i innlegget, har mer enn en gang hatt planer om brettspill og kortspill vi også men så..... plutselig er det veldig sent. fin blogg du har -legger meg til som følger hos deg.
påskehilsen fra Anita S

Lev Livet Lett Lokki sa...

Kjære Bjørg!
For en hyggelig kveld du beskriver!!
Kan skjønne jeg skal stikke innom deg igjen for å se hva dine gode venninner ga deg :))
Veldig koselig at du er med på min Give Away ♡♡♡
og at du følger! DET ble jeg glad for!
Ønsker deg en nydelig påske videre!
Klem Lokki

Related Posts with Thumbnails