torsdag 21. juli 2011

Florasider i Nymåla Rammer

Det svarte bordet i TV-stova trengte ei fornyingSå det vart til at eg stæsja
 litt her igår. Og når eg styrer på slik ender det 
ofte med at eg tar fram
 målekosten ;)


Eg kom over ein Flora med fine bilder då eg var i Danmark. 
Ei side frå den, og ei frå den gamle floraen eg hadde frå før er komen i rammer
Rammene har eg nyleg måla i typiske Fjordhus- farger ;)
Dei fekk eit "slurvete" målestrøk, slik at 
dei ser litt gamle ut. 


Med skjell og steiner plukka frå diverse syden- strender 
vart det ganske så sommarlegsynast eg :)
Bildet i den gule ramma er yndlingsbildet mitt
 av dei 2 beste eg veit om!


Ein nyskjerrig nykommer i Fjordhuset måtte 
sjekke ut kva eg dreiv med ;)


Eg lurer forsatt på korleis eg kan få lagt ut PDF filer på bloggen. 
Eg har fått reportasjen frå huset vårt på slike sider, og eg får ikkje til å legge dei ut. 
Det hadde vore supert om nokon kan hjelpe?


Ha ein flott torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Smykkas sa...

Så lekkert du har fått det. Jeg skjønner godt at pus måtte sjekke denne herligheten nærmere. Det mest dekkende ordet er VAKKERT.

Jeg er nok ikke noen mester i den digitale verden, men med så mange flinke sjeler som finnes i bloggverdenen får du sikkert hjelp.

Klem

Hulda sa...

Så flott de ble de rammene! Supert å ramme inn bildet fra boka, og teksten, slik. Dette ble bra! God styling!

Veien til frihet sa...

Nydelig pus :) Og stilig styling, du er flinkus. Takk for inspirasjon :)

En god ønskes deg fra meg
Klem klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Fyrst, gratulerer med nytt familiemedlem:)Kjempesøt pus♥

Korr fint det vart med malte rammer!!! Og det flora bildet i den grøne vat no berre lekkert.
Og DEN skjønne lampeskjermen da.Har du sydd den sjølv?

Har dessverre so lite greie på data,so kan ikkje hjelpe deg.Men håper du får hjelp:)

Klem Mette.

Hanne Margrete sa...

Så fint det ble på bordet ditt! Det er så gøy å male ting og få helt "nye" gjennstander! Rammene ble kjempesøte:) Har fått veldig lyst til å spe på med noen lilla detaljer i heimen i det siste, så blir nok kjøpt en boks med lilla snart! (så ikke alt blir grønt og blått her i huset,hehe)

Ha en koselig kveld!
Klem Hanne:)

Gina sa...

Herlig liten pusekatt dere har fått:-)
Rammene var flotte, passet godt til det herlig flora bildet du har:-)
Ha en herlig sommerkveld:-)
Gina..

Rita sa...

so beautiful

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails