torsdag 7. juli 2011

Ryddig hus

Det var egentleg litt greit å ha besøk av lokalavisa rett før vi reiser på tur til Danmark. 
For no er alt ryddig og fint ;) Sånn at det blir godt å kome 
heim igjen etterpå:)


Her kjem mange bilder
 som eg tok mens eg venta på journalisten :)


Eg måtte sjølvsagt ha blomster i hus. 
Og eg laga buketter der eg blanda desse gule (husker ikkje namnet)
 rosa og kvite roser og hundekjeks ;)


Berre 1 dag igjen på jobb, så er det 4 veker ferie. 
Fantastisk!:)


Ha ein fin torsdag kveld!

Klem frå Bjørg :-)

16 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

For noen herlige bilder! Så fint med de gule detaljene imot det lyse!!
Du får det til du,Bjørg;)
Velkommen hjem!
Sommerklem, Janni:)

Bondekona sa...

Det passer så utrolig friskt og fint med det skarpe, gule inne hos deg!
Finfint!
:)

Lille Frøken Jensen sa...

Du har et utrolig koselig hus. Så spennende med besøk, håper du legger ut link på repotasjen:)
Ønsker deg en fin sommer.
Her er det en dag igjen før 3 ukers ferie:)
Klem fra Jorunn

Gitte sa...

Kjempefine bilder!
Så spennende med avisa på besøk:) Håper vi får lese:)

Deilig med ferie! Nyt!

Klem Gitte

ELLEMELL sa...

gul, gerbara!?

fine innslag med masse kult gult!

ønsker deg en herlig ferie- fire uker må nytes!
klem ellemell

Home sweet home sa...

Flotte bilder du har tatt og spennende med besøk fra lokalavisa.
Ønsker deg en fin sommer.:)

Mette sa...

Så trivelig du har det,Bjørg:-)Jeg får inspirasjonav bloggen din og jeg blir glad av fargene dine:-)
Lykke til i lokalavisa!:-)

Unknown sa...

Så utrolig koselig, herlige bilder fra ditt vakre hjem ;) Likte fargen gul ♥ så friskt !!
Lykke til i lokalen ;))
Nyt sommerens glade feriedager ;)
Sommerklemmen fra meg,
Anki

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fint du har det:D Elsker fargene du har i interiøret. Ikke ofte man ser gult. Men det var nydelig hos deg:) Spennende å ha fotograf på besøk, du får legge ut link til reportasjen:)

Klem

Barbros lille verden sa...

Nydelige bilder! Du har et utrolig flott hjem :) Så artig med avisbesøk da!
Nattaklem fra Barbro

MissMette sa...

Nydelige bilder og et
vakkert hjem du har ღ
og veldig kjekt med
ryddet hus når man
kommer hjem :) Gleder
meg til å se artikkelen.
Ønsker deg en godt helg
og god tur til Danmark
Klem fra Mette

Kristine sa...

Hei:-) kjempe fin heim du har!
Og som nokon nemde litt lenger oppe her, del gjerne link frå lokalavisa for dette vil vi sjå/lese:-)
Kor har du fått tak i sånt kvitt trekk til stolane ved spisebordet? Det har ikkje eg funne:-(
Ynskjer deg ein god ferie:-)
Her hos oss er det tre veker ferie frå i morgon av, det skal jammen bli godt!
God sommar:-)

Caroline sa...

Nydelige bilder fra hjemmet deres:)
Så spennende med lokalavisen på besøk da!
Ønsker dere en god ferie:)
Klem Caroline

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flotte bilder! :) Det er så koselig hos deg :)))

Og ja, praktisk med noen må MÅ rydde for rett før ferie. Jeg har som mål å ha ryddig hus når vi reiser på mandag....... ;)

God sommer!!!

Trådsnella sa...

så fint du har det! Ryddigt hus er alltid deilig å komme hjem til. det blir fort nok rot når kofferter skal tømmes og feriens klesvask skal påbegynnes! Håper dere får en deilig ferie!

Kjempestas med avisbesøk da :)

Klem Silje

Anonym sa...

Hei,fin reportasje om huset ved fjorden i fjordingen i dag,kjekt dei kan skrive om litt anna enn berre fotball.

Mvh Ingvild frå Innvik

Related Posts with Thumbnails