torsdag 28. juli 2011

Gammalt og nytt funne i Danmark

Litt bilder frå tallerkenhylla i Spisestova. 
Her er kome litt nytt og gammalt etter Danmarks- turen vår :)


Dei to vasane til høgre og fatet i midten fann eg på ein bruktbutikk i Slagelse. 
Eg liker spesielt godt det fatet. Eg handla ein del i denne bruktbutikken. Den søte dama
 som stod der bemerka at eg måtte jammen like rosemotiv. 
Ikkje så rart, alt eg kjøpte var rosete og lekkert!
Eg var faktisk i vanlige butikker og ;) 
Der fann eg den turkise 
klokka.


Her i heimen går det i rydding og organisering for tida. 
Eg er langt frå ferdig, men det er godt å vere i gong. På boda står det 3 svære øskjer som skal leverast på eit loppemarked her i bygda. Mannen sa tørrt; 
"Det du ikkje vil ha, vil vel ingen ha?"
Grovt oversett; det skrotnissen over alle skrotnisser (les: underskrivne) 
ikkje vil ha, slikt skrot vil no ingen ha!
Eg må berre le ;) Og faktisk er det 
mykje bra i desse kassane,
 så det så ;)


Eg håper du har ein flott torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

theromanticrose sa...

Molto belle le cose che hai trovato.Io a casa ho un piatto uguale al tuo secondo piatto!Rosetta

Mona. sa...

Den turkise klokka var bare nydelig!! For et funn :)

ELLEMELL sa...

hehe!
klokka passet jo kjempefint inn!:)

spennende og se hva som befinner seg i de eskene!:)
ha en nyelig dag Bjørg!
klem ellemell

Hulda sa...

Her var det sannelig mange fine saker. Likte veldig godt den lille vasen med rose på. Klokken var også et supert funn. Likte godt måten du har satt tingene sammen på. Veldig flott! Jeg har et innlegg om en gammel kjole nå, men kommer med et nytt innlegg snart om noen funn jeg gjorde i Tromsø.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja jeg har en flott torsdag :) Kosa oss ute i sola i hele dag... Nå er det barnetv og jeg koser meg litt med datan og nyter stillheten ute på terrassen... *måtte barnetv vare evig ;)*
Nydelige bilder... som alltid!
Skikkelig lekker den klokka :D

God helg til deg Bjørg!

Klem Anette

Anonym sa...

Ja du må ta deg en tur på loppisen på lørdag,veit der e mange godbiter m blomstar på.Eg har og nåken sleke telerka m blomster på,tykkje dei er veldig fine.

klem frå Ingvild i innvik

Unknown sa...

Haha, frøken skrotnisse;))
Syns du har fått deg mye fiiint jeg ♥
Jeg er også veldig svak for rosemønster... elkser roser;)

Kjempekos er det i hyllen din;)

Klem Line

Related Posts with Thumbnails