søndag 24. juli 2011

Reportasjen frå huset vårt!

Det følest egentleg heilt feil å legge ut eit interiørinnlegg desse dagane. 
Tankane går til dei som er ramma etter dei grufulle hendingane i Oslo og på Utøya. 
Eg har nærmast sete klistra til skjermen og følgt med, fellt tårer og vore heilt rysta.
Men eg velger likevel å legge ut reportasjen som var i 
lokalavisa vår for litt sidan. 
Sjølv om det følest 
litt feil.

Eg fekk telefon frå ein journalist frå Fjordingen mandag før ferien. 
Ho hadde fått eit tips om huset vårt og bloggen min. Før eg visste ordet av det hadde eg sagt ja til besøk 2 dager etter, og eg stod over vaskebøtta heile kvelden ;)

Reportasjen vart flott den, men følte vi fekk litt mykje ros. 
Eg rødma når eg las artikkelen eg fekk tilsendt på epost når vi ferierte i Danmark, 
men eg var jo pittelitt stolt og ;)



Nokre sitatfeil vart det her og der, men ellers må eg seie meg fornøgd ;) 
For eksempel står det at eg alltid har drøymt om å eige dette huset. Det stemmer ikkje! Hadde du spurt meg berre for nokre år tilbake hadde eg nok aldri trudd at eg
 skulle bu her no!;) Men eg angrer ikkje altså ;) 


Huset er heller langt frå ferdig oppussa, sjølv om det står at alle 4 etasjane er ferdige
(ååh, det hadde vore flott! ;) Og eg arbeider  80%, ikkje fullt slik
 det står i artikkelen :)

Du kan trykke på bildene for å få dei større. 
Tusen takk til Sara som har laga reportasjen. Og tusen takk til Kirsten og Anders som hjalp meg med å gjere om filene til bilder :) Eg synast det og er veldig kjekt med alle dei gode tilbakemeldingane eg har fått pga artikkelen.Tusen takk!:)

Håper du har ein fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

SUPERfin reportasje Bjørg☺
Den kan du vere stolt av☺

Klem M♥

Bettum Villa sa...

Skjønner at det kan være vanskelig å poste noe somhelst for tiden, men jeg er veldig glad for at du ville dele denne reportasjen med oss. Den var kjempe fin!!
Klem Madelén

Hulda sa...

Så utrolig flott reportasje! Nydelige bilder!

Jeg synes ikke det blir feil å legge ut slike innlegg. Man kan jo ikke slutte å leve fordi om grusomheter skjer.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så gøy :)
All grunn til å være stolt :)

Klem Anette

Lykkeliten sa...

En fin artikkel som det er hyggelig å lese. Vi må fortsette å leve, så selv om det er rart må vi begynne med "vanlige" innlegg på bloggene igjen

Klem

Torbjørg i Stavanger sa...

Ohhh, nice! Heilt min stil! Å det badekaret...!! Kjenner eg godt kunne vore nokre timar der ja :)
Syns faktisk det var godt å lese noko anna enn om alt det forerdelege som har skjedd og at vi bare går å venter på neste opplysning..

TAKK!

Klem Torbjørg

Shy sa...

Flott repotasje!
Vi må tilbake til kvardagen uansett kva som har skjedd eller skjer....no er allting tungt

Knutepunktet sa...

For en nydelig og idyllisk utsikt dere har. Ellers flotte bilder fra huset deres :)

Signe sa...

Gratulere med en finfin feature :)

Lindas Lille Leilighet sa...

En kjempefin reportasje fra et nydelig hus:) Skjønner godt du har det vanskelig med å legge ut innlegg. Men samtidig er det godt å få tankene over på noe annet<3

Vi glemmer ikke selv om hverdagen går videre<3

Lille Frøken Jensen sa...

Gratulerer med flott repotasje. Du har all grunn til å være STOLT:)
Klem fra Jorunn

InstatreffNorge sa...

Gratulerer såå mye snuppa ♥
Kjempeflott, stor reportasje, som du må være stolt av:)
det er lov å tenke på andre ting også, i disse triste dager...

Klem Lise

Ruter & Hjerter sa...

OMG så utrolig morro:) Flott hus du har:)))

Related Posts with Thumbnails