onsdag 20. juli 2011

Nytt Familiemedlem ♥

Vi har lenge hatt lyst på ein liten raud pus
Og når eg såg ei eg gjekk på skulen med hadde fått kattunger i hus, 
som ho ville gje vekk. 
Så slo vi til :)


I går flytta den heim til oss. Og for ein skjønn liten kar! 
Så kosete og fin, både liten og stor her i huset er litt forelska i den trur eg!
Ariel gjer den kos rett som det er;)

Vi har ikkje funne namn til den endå. Har du eit forslag? :
Tusen takk til Susanne som ville gje den til oss!



Ha ein flott onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Anonym sa...

Aldeles herlige :)

Mona. sa...

For en nydelig liten pusekatt!!

theromanticrose sa...

Due cuccioli dolci!!!Rosetta

Christine; -små gleder sa...

So fine katt de har fått! :) Ser ut til at vi har ein felles bekjendt so denne katten har eg helst på :) Kos dokke med den skjønne pusen og forsatt god ferie! :)

Audhild sa...

Naaw, så søte :) Blir nok bestekamerater disse to tenker jeg :)
Jeg hadde en pus som så slik ut når jeg var lita, den het tigergutt :)

God onsdag videre! KLEM

Hvite tulipaner sa...

Så nydelig liten kattepus!
Og nydelige Ariel, som har blitt en stor jente!:)
Klem

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Ååååååååh så skjønn pus, han er så og si prikk lik min Buster. Nyt dagene med begge "barna" :-)

Klem Tone

PS. Synes han ligner på katten Oliver eller O'Malley fra Aristokattene :-)

Knutepunktet sa...

Noe så nydelige bilder.AWW så søt pus!!!!

Maja sa...

Hei Tanta!!! Eg har eit fint puse navn. Det er TIGERGUTT . Søtt synest eg. Eg vil komme og besøke deg ein dag.

Barnelykke sa...

L Y K K E :)

B I R T E

Duse Pasteller sa...

Herligheten!!! SMELT!!!
FOR en nydelig pus!!!!!!
Tenkte på Tiger`n jeg, eller Leon;)
Rasmus...? Prince...?
Blir spennende å høre hva det blir!
Klem:)

Duse Pasteller sa...

Happy..?
;)

Shy sa...

Veldig fine bilder. Håpar at katten forblir kosete når den veks til. Det vart jo ikkje vår katt. Sjølv om ungane var redd han, ville dei ikkje ha ein annan katt!
Så han går her og "sjefar" over oss enno.

Yvonne sa...

så fin pus!!! er det jente etter gutt?

Hanne Margrete sa...

Så skjønn pusegutt:) Ja for det var en han..? Det første navnet som falt meg inn i hodet var "Røder",eller pusur.. Koselig med en katt i hus! Selv har vi en Grå kosepus som heter Reidar.
Ha en fin kveld!

KLem fra Hanne:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Søteste veslepusen ♥ Den ser ut som en liten nysgjerrigpus så jeg synes den skal hete Nils. Som apekatten nysjerrige nils, så kan det være nysgjerrigkatten Nils ;) tihi! *♥*

Lynetmor sa...

Hei, så skjønn liten pusekatt dere har fått :-)

Martilie sa...

Nydelig liten pus..

Bare innom for å ønske god sommer!

PC-crash og bare tyvlåner PC et øyeblikk her :)

Sommerklem fra Tove

Hulda sa...

Gratulerer med søt pus. :) Så nydelige bilder av katten!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Åååå, for en søt liten pus! Herlige bilder av to bestevenner.
Og han må jo hete Sebastian...Ariel og Sebastian.

Related Posts with Thumbnails