onsdag 6. juli 2011

Ny krakk på badet

Eg har kjøpt ein krakk frå Jysk. 
Veldig greit å ha på badet for ei lita jente ;)


Målekosten var raskt framme, og no er den lyseblå. 
Litt vanskeleg å sjå på bildene. Men det
 er ein kjempefin farge;)


Det er lenge sidan eg har vist bilder frå badet. 
No har det skjedd masse nytt der. Så det kjem nok eit innlegg til her
 i frå om ikkje lenge :)


I dag har vi hatt besøk av ei dame frå lokalavisa! 
Litt skummelt og litt spennande ;) Eg er spent på korleis reportasjen blir :)
  Veret er alldeles nydeleg idag, så no skal eg sette meg ut i 
sola med ei ny bok. 
Herleg!:)

Ønsker deg ein strålande kveld!
Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg har to slike som skal males, men sliter med å bestemme meg for hvilke farger jeg skal velge... det ble jo kjempefint med lyseblå! Så spennende med besøk fra lokalavisa da :) *♥*

ELLEMELL sa...

den var fin i lyseblå!
jeg ahr lil men min kommer fra IKEA!
min ble "skumring" :)
passer jo overalt!


fin julikveld til deg!
klem ellemell

Hanne Margrete sa...

Jeg har planlagt å ha en sånn på mitt nye kjøkken, og hadde tenkt å male den lyseblå;) Det ble kjempefint da, men kanskje jeg skal finne på noe annet.. av det vi fikk se av badet ditt nå, ser jeg at jeg gleder meg til å se mer!!

Ha en fin kveld!

Klem fra Hanne:)

Karen sa...

Ååååh, er SÅ misunnelig på de løveføttene på badekaret!!!
Gleder meg til å se innlegg om badet...
Spennende med reportasje da, Er det noe som kommer i en nettutgave også eller? Hadde vært morro å se :)

Hulda sa...

Ja, dette ble flott, Bjørg! En super makeover. :) Så lekkert det ble med den på badet!

MissMette sa...

Hei Bjørg :)
Jeg har samme krakken :) kjøpte den
for 2-3 år siden på jysk, men jeg
har ikke fått malt min ennå... Er
litt usikker på hvilken farge den
skal få... men denne lyseblå fargen
var kjempefin ღ
Spennende med intervju og bilder i
lokalavisen :) det må vi få se når
det kommer ut... Ønsker deg en fin
uke og sommer, stor klem fra Mette

Jannes lille sted sa...

Hei :)
Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt igjen noen ord inne hos deg!
Masse masse fint du viser her Bjørg. Krakken ble jo kjempesøt, og kaffeserviset under var jo herlig!

Håper dere har fine dager
Klemmer Janne Merethe

Malin - mine gleder - sa...

Så flott den var!! Kjempe fin i lyseblå, ja!! :D Og får et stilig badekar, løveføtter er utrolig sprekt! Gleder meg til å se mer av badet ditt :D

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefin:D Husker du hva den koster? Skulle så gjerne hatt meg en sånn jeg også:)

Smykkas sa...

Den ser virkelig solid ut, så den vil dere nok få mye glede av.

Klem

Related Posts with Thumbnails