fredag 29. juli 2011

Badet vårt!

Det er lenge sidan eg har vist noko særleg frå badet
Dette er fordi vi lenge har mangla foringer og vinduslister. 
Men no er det på stell ;) 


Ei hylle er komen opp på veggen bak badekaret, 
og vindaugene har fått nydeleg folie :)
Folien er bestilt her!


Eg er kjempeglad i badekaret vårt, 
men må ærleg innrømme at det ikkje er mor i huset som bruker det mest.
 Eg finn liksom ikkje tid til å synke ned i det. Men Ariel er storforbruker av badekaret!
Vi har sjølvsagt dusj og, men klarte ikkje ta fine bilder av nokre dusjvegger ;)


Det er nesten synd å skjule den nydelege utsikten med vindusfolie, 
men vi må jo skåne oss og naboane for blotting ;)


Om du trykker her kan de sjå korleis badet såg ut før, 
og kva vi har gjort i oppussinga :)

Ha ei flott helg!

Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Hulda sa...

Herlig bad! Så flott med den folien på vinduene, et nydelig mønster i den. Likte så godt de gule detaljene også, det friska opp! Lekkert badekar! Du må jo bare finne tid til å ta et langt bad der. :) Vakkert og inspirerende innlegg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempelekkert! :)

Jeg skulle ønske vi hadde større vindu på badet vårt nå. ;) Vi bestilte vindu med frostet glass, siden vårt også står rett ut mot veien og naboene. ;P

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Utrolig flott bad :)
Kjenner nesten sommervarmen slå mot meg på siste bilde ditt, og for en utsikt. Likte vindus folien din, passet godt på badet :) God smak har du !!

Klemmer fra Heidi

Emidoras verden sa...

For et flott bad!!
Stilig badekar og mange fine detaljer:)
Kjempefine bilder også.
Legger meg til som følger,for her vil jeg gjerne komme tilbake.
Ha en fin helg!
Klem..

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

For ett delikat bad, ikke rart du bruker tid der ;) Lekkert !
Flott farge på krakken også :)

Ha en fortsatt fin dag.
Klem Birgit

Jeanette sa...

Nydelige bilder!! Herlig bad. Elsker det badekaret, ønsker meg;)) Så fint med en tutch av gult. Mye flott inspirasjon, tror jeg må hent efrem den rosa badeanden min:)
Klem J.

Breivik Samfunnshus sa...

Det var badet sitt ja!!! kjempelekkert og superpraktisk !!! Hvor har du kjøpt badekaret??? det var kjempefint !!!


Ønsker deg ei fin helg !!

Hilsen Maren

Unknown sa...

For et fantastisk flott bad!
Jeg digger det faktisk, hihi ♥
Akkurat slike fliser, slikt badekar og slik vindusfolie jeg ønsker meg... sukk...

Knallfint med den lille hyllen og for en FANTASTISK utsikt - må jo være den beste ever (hørtes litt ut som ungdommene i huset nå kjenner jeg, hihi)

Ha en finfin fredag;)

Klem Line

Barbro sa...

Flotte bilder fra et nydelig bad!!

Ønsker deg ei fin helg
Klem fra meg :-)

InstatreffNorge sa...

Nyyyydelig bad:)
Jeg suger til meg all inspirasjon, og gleder meg veldig til å starte med oppussing neste uke:)

Nyt sommerdagene:)

Klem Lise

Duse Pasteller sa...

L O V E L Y !!!!!
Elsker badekaret ditt!
Helgeklem♥

Ruter & Hjerter sa...

Elsket de vindues foliene!
De er knall fine!

Bondekjerringa sa...

Som tatt ut fra et interiørmagasin! Helt herlig. Ha en flott helg! Klem fra en ny følger

Smykkas sa...

Fantastisk flott bad dere har. Går det ann å bestille badetime?

Klem

Smått og Stort sa...

For et flott bad- og FOR en forandring!! Knallfint ble det! Og for en utsikt!!Er det virkelig baderomsplater dere har på veggene altså?? Vi har et bad som er det eneste rommet i huset vi absolutt ikke har gjort noe med i de 10årene vi har bodd her... Skal vise dette til mannen i huset så kanskje han får inspirasjon til å sette i gang :))
klem fra Sissel

Hanne Margrete sa...

Såå fint det badet ditt! Jeg elsker badekaret, vindusfolien, den lyseblå trappen og alt annet!

Klem fra Hanne:)

Alven sa...

Hei :-)

Så fint bad :-)

Ønsker deg en fortsatt fin helg :-)


Klem

Anne sa...

nydelig bad! jeg blir inspirert over måten du bruker farger på, det med å bryte opp alt det lyse:-)

Christine sa...

For eit herleg bad! Og den vindaugsfolien va berre kjempe lekker. Må inn å sjå på den sida ;)

Klem frå Christine

Related Posts with Thumbnails