lørdag 3. september 2011

Bursdagsgåve + Finnerlykke ;)

Bursdagsgåva mi frå mannen skuffa ikkje i år heller :) 
Han er utruleg flink å kjøpe gåver! Eg fekk ein etterlengta MyCinnamonGirl kjole. 
Den er heilt herleg å gå i. Ariel har ein i brunt. Litt moro med mor&datter i same sort kjole ;) Og to fantastisk flotte bøker fekk eg; "Made by me" og "Romantic Prarie Style". 
Dei anbefalast varmt, der er haugevis med nydeleg inspirasjon. 
Dei kan kjøpast på Capris.
Tusen takk snille 
mannen! :)

Så må eg fortelle om eit supert funn eg gjorde i veka. 
Eg har lenge sett etter eit teppe å ha i dagsenga. Eg har tråla nettet, men liksom ikkje vore heilt fornøgd med det eg fann. Så skulle vi i middag til foreldrene mine. Og der! Slengt på ein sofa etter ei oppryddning i turisthyttene, der låg det faktisk. Det perfekte teppet!! Vatt- teppe lykke, rett og slett:) Etter å ha smilt fint og spurt endå finare, 
så vart det jammen mitt! 
Hurra! :)


Eg håper du har ein nydeleg laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempesøt kjole!:) Og veldig fint pledd..veldig deg:D Ha en fin fin Lørdag:)

Hulda sa...

Så flott gave fra mannen. Skal si du var heldig! Så snill kar! :) Likte veldig godt teppet ditt også. Skal si du var heldig med det! Slikt liker vi! Herlige farger i det. Og de bøkene var også supre! Har den med præriestil. :)

Hos meg er det høstlig innlegg fra portrommet i dag.

Vårt lille hjem sa...

Så flink en mann du har..ble skikkelig missunnelig jeg..hehe..

Kjøpt en tunika/kjole og en genser fra MyCinnamonGirl da vi var i Stavanger i sommer. Skal garantert innom der igjen når jeg skal besøke min søster..kjempesøte klær de har.

Så kos deg med bøker under pleddet utover høsten.

Klem Hege

Signe sa...

Det var en flott gave :)
Og så fine farger det var her hos deg i dag!

Klem,
Signe

Bettum Villa sa...

Så flotte gaver da gitt! Kan tenke meg de bøkene kommer til å skape mye herlig kreativitet i deg ;)

Klem Madelén

Karen sa...

Jøss - hvordan lærer man opp mannen til å kjøpe slike gaver... ;)
Mannen min er en typisk siste liten mann, og havner som regel opp med visne roser og gavekort!

Made by me boken venter jeg i posten i neste uke, Gleeeeeder meg! Tror det er masse lekkert å bryne seg på!

Ha en strålende helg!
*klemmer*

Jijji sa...

De kjolene er bare herlige! (Sånn ønsker jeg meg også...)
Jeg kjøpte meg "Made by me" tidligere i sommer og er kjempefornøyd med den. Den er stappet med masse herlig inspirasjon, og mønster som skal prøves ut. Blir forhåpentlig masse sykos utover høsten.
Det teppet var nydelig; herlige farger - akkurat som jeg liker det.

Ha en fortsatt herlig helg!
Klem fra Jijji

Jannes lille sted sa...

Gratulerer så masse med dagen som var og nydelig kjole!
Superfint teppe også! Så lekkert
God lørdag
Klem Janne Merethe

Gina sa...

En slik kjole har jeg på meg i skrivende stund :) Litt lysere lilla. Ett av mine favorittplagg for tiden :) Bodde i den på ferie og nå bor jeg i deg på jobb ;)

Teppet var utrolig fint, det hadde passet fint her hos meg også. Sånn hvis di skulle få flere som lå rundt om,hihih ;)

Ha en herlig lørdag :)

Bondekona sa...

Nydelig kjole!

MadeByMe har jeg lånt på biblioteket, den er såå kjekk!

Den andre, -hva er det?
Sybok?

Koselig teppe også.
Ønsker deg en god lørdag.
:)

Hanne Margrete sa...

Den mannen din imponerer stadig med gavene sine!! Nydelig kjole, og flotte bøker! Teppet du "fant" var også kjempefint, det bare ropte "Bjørg";)

Fortsatt god helg!
Klem fra Hanne:)

Junk De Lux sa...

Så heldig du er som har en slik mann...jeg har gitt opp min for lenge siden:)
Jeg handler selv og takker han varmt og hjertelig etterpå....men han er heldigvis flink til mye annet,da:)

Teppet er ett funn! Så glad man kan bli av noe slikt:)))

Stooor søndagsklem til deg!

stallnilsen sa...

Gratulere med vell overstått, og med ny kjole :)
Ha en fin søndag, hilsen Lisbeth ;O)

Ann-Kristin sa...

Fantastiske gåver!! Mannen din veit kva som er bra!!

Anonym sa...

Sånn kjole får ein kjøpt på Ommedal i Stryn! :)

Related Posts with Thumbnails