onsdag 7. september 2011

Endå meir puter..

Det har blitt ein del putesying i heimen i det siste. 
Eg må jo fylle opp dagsenga ;) Denne gongen har eg sydd kvite putetrekk,
 og pynta med blonder på den eine og ein hekleduk på den andre. 
Kvite og litt nostalgiske synast eg :)

 Tusen takk for alle gode ord de legg igjen! Eg set så utruleg 
stor pris på det. Det er jo tilbakemeldingane som gjer at ein får lyst å 
fortsette med blogginga ;) Eg har mange ganger lurt på å slutte, men så kjem der nokre ord som gjer at eg vil fortsette likevel. Så tusen
 takk igjen !

Til slutt må eg ta med eit tips;
Din kjøkkenkrok har -40% heile butikken
Løp og kjøp her!

Ha ein fin onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Karen sa...

Så fine puter du lager :)
Skal hive meg i syingen etterhvert jeg også, men nybegynner og under selvlæring som jeg er, blir det nok veeeeeldig enkelt! :)

Ha en fin dag!

Hege sa...

Så flink du er! Putene dine er helt nydelige!!! Vakre bilder du viser, så koselig med skinn og dagseng og blomster...

Ha en deilig dag videre!

Klem fra Hege

Jijji sa...

Så koselige puter; akkurat passe romantiske og nostalgiske:) Jeg planlegger også å sy noen nye puter. Har bare så alt for mange prosjekter på én gang her...
Setter stor pris på at du ikke har gitt opp blogginga. Jeg gleder meg til alle nye innlegg fra deg.

Klem fra Jijji

Hulda sa...

Så flott dette var, Bjørg! Nydelige puter, så skjønne blonder, og flotte kombinasjoner av lyng og sink. Supert innlegg!

Bente sa...

Oi, putene var kjempefine. Så lurt å bruke hekleduk.

Klem Bente

lenapenas-verden sa...

Så flink du e med putesyingen. Begynner å sjå behovet for ei symaskin. Lage noken småting sjøl : )

Duse Pasteller sa...

Mange vakre innlegg her i det siste! Herlig!:)
Klem♥

Hegeslilleboble sa...

Knallfine puter! Flott høst-innlegg under her også:). Ha en fin dag!

Marianne på landet sa...

Blir helt imponert over hvor flink du er så sy! Kunne nok glatt solgt mange putetrekk du! :)
Kjempefine puter du har laget deg. Sikker på at dagsengen din er svært fristende å hive seg nedpå!

Ha en fin dag! ;)

Marianne

Smykkas sa...

Putene dine er virkelig vakre. Lager du på bestilling?

Klem

Smykkas sa...

Putene dine er virkelig vakre. Lager du på bestilling?

Klem

Related Posts with Thumbnails