mandag 12. september 2011

Nytt vatt-teppe :)

I helga hadde eg nokre timar for meg sjølv på shopping
 i Førde for første gong på 2 år! Jammen 
på tide ;)

Eg var så heldig å få litt penger til bursdagen som eg skulle kjøpe meg noko for. 
Men det er rart med det, eg handla mest til Ariel ;)
Men litt vart det på mor og.


Blant anna fann eg dette fin-fine vatt- teppet på Jysk. 
Jysk har ein del fint faktisk, og når teppet kosta kun 229, ja då var ikkje 
vegen til kassa så lang ;)


Teppet har forskjellig mønster på kvar side, og begge er like fine. 
Hvertfall for ein rosemønster- "freak" som meg ;)


Fatet er frå Figgjo, og det vart mitt på Bruktbutikken i Førde til kun kr 15 ;) 
Lysestaken fann eg på Kremmerhuset, vasen er også derifrå. 
Den har eg hatt ei stund.


Ha ein strålande mandag!

Klem frå Bjørg :-)
PS; eg er veldig spent på kven som blir min følger nr 500 :))

21 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Slitan med det nye du har kjøpt deg :) Det er ikke alltid det trenger koste så mye, bare en liker det. Utrolig flott fat fra Figgjo med nydelige farger. Gjorde seg med den lilla lysestaken fra Kremmerhuset oppå der ja :) Elsker lilla <3

Klem Heidi

Sara sa...

Hola,precioso edredón es tán bonito y me encánta los portavelas de porcelana,tu siempre tienes cosas muy bonitas,saludos.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jysk er fint, man kan finne noen skikkelige godbiter der :) kjempeskjønt teppe! *♥*

Linda Himlingen sa...

Jo, det ble meg det!! ;)
Har vært innom her før - herlig blogg, og ikke minst nydelig sengeteppe!
Fin mandag!!

Hege sa...

Utrolig fint teppe! Artig at man kan bruke det på begge sider! Koselig i sofaen din;)))

Klem fra Hege

Anonym sa...

Herlig med en liten shoppingtur for seg selv og kjekt å finne ting en kan dra med hjem for å lage det koselig:)

Hanne Margrete sa...

Såå deilig å en sjelden gang kunne ta en shoppingtur alene og faktisk kunne kjøpe seg noe som ikke er "nødvendig". Likte veldig godt vatt-teppet og ikke minst prisen:) Hadde du sagt det var et cath kidston -stoff hadde jeg trodd det;)
Så søtt det fatet og, bruktfunn er gøy!
Ha en flott mandagskveld i din "nypynta" sofa!

Klem fra Hanne:)

Smykkas sa...

Fantastisk mye lekkert du har kjøpt, og sannelig har du fått mye for pengene.

Klem

Smykkas sa...

Fantastisk mye lekkert du har kjøpt, og sannelig har du fått mye for pengene.

Klem

Anonym sa...

Fine ting du har kjøpt deg :) Det gjer seg med ein shoppingrunde av og til :)

Ha ein fin dag!

Klem ANita♥

stallnilsen sa...

Artig og få seg en shoppings tur for sæ sjøl,og det var masse fint du hadde kjøpt ;)
Ha en flott mandag, hilsen Lisbeth ;O)

Sommerhusstil sa...

Hvor er det bare fint :O) Klem Betina

I & du... sa...

teppet var utrolig fint! :)

Herlig når en finner slike kupp, da kan en gå til kassen med god samvittighet! :)


Ha en fin kveld!

Gitte sa...

Så mye fint!
Likte teppet veldig godt:) Må ta meg en tur nedom Jysk en dag:) hihi!
Ha en fin ukestart!
Klem Gitte

Ruter & Hjerter sa...

OI skal si JYSK har kommet seg:)))

Rart det når man skal på shopping, så blir det alltid noe til barna:)))
Så nydelig pus dere har fått :)

Ruths datter sa...

dette teppet var du heldig med. Kjempelekkert og fine farger,
Klem

fryd&forandring sa...

Jammen godt du har kommet deg avsted på egenhånd etter 2 år, hihi! Syns du viser frem mye fint jeg, teppet var nydelig -og så deilig nå fremover da! Er sikkert kjempefint oppi "daybed'en"!!
Klem

beate sa...

så skjønt!! nydelige farger og mønster!

klem beate

Bondekona sa...

Ja, det teppet har jeg også hatt hele sommeren. Dratt med meg inne og ute og på tur.
Både fint og mykt.
:)

bella interiørblogg sa...

Det teppet fra Jysk har jeg også, er kjempe glad i det:)

Ønsker deg en flott mandagskveld:)

Jannes lille sted sa...

Åå, så fint! Herlig vatteppe.
Ha en fin fin tirsdag
Klem Janne Merethe

Related Posts with Thumbnails