torsdag 8. september 2011

Spisestova

Etter at vi fekk ut den stygge peisen og inn med finaste dagsenga
 har eg blitt så fornøgd med spisestova vår. 

Det som før var ein krok eg ikkje likte å sjå på, 
er no blitt ein stad eg blir glad av. 
Ro i sjela! ;)


Senga kjøpte eg på bruktbutikken for 250 kr. 
Og det har aldri vore aktuelt å måle den. Den er perfekt som den er. 
Den har ein kremfarge og herleg slitasje.
Den er kun vaska grundig :)


Den er blitt favorittplassen for mannen å sove formiddagslur på. 
Og det er kjempekosleg å lese for Ariel her.



Om du trykker her ser du kva som har skjedd
 i stova vår etter at vi flytta inn. 



Ha ein super kveld!


Klem frå Bjørg :-) 
(som har vore på bruktbutikken idag og funne nokre små 
makeover- prosjekt, hurra! :)

15 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Bjørg :)
Aldeles nydelig seng du har fått tak i her, virkelig noe jeg kunne ha tenkt meg ღ og så koselig du har laget det til med puter og nydelig pledd ღ veldig fint :) Var inne også å tittet på hvordan stua var før :) og for en forskjell, utrolig gøy å se før og etter bilder :) Dere har fått det veldig fint ღ Takk for flotte bilder og inspirasjon... Ønsker deg en fin, fin kveld videre, klem fra Mette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEkoseleg!!!☺
Er ikkje rart det er blitt ein favorittplass☺
Hadde vore herleg med ei daybed her og-men har dessverre ikkje plass :(

Takk for bursdagshelsing☺

Klem M♥

Hulda sa...

Kjempekoselig i stua hos dere! Skjønner godt du er fornøyd! Så nydelig bilde med jenta di sittende i senga. :) :)

Ps: kikker du innom hos meg får du noen eplebilder. :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin ei seng :) Et skikkelig kupp!

Solstrålå sa...

Helt perfekt!!!
Ha en fin kveld!
Goe klem fra Sol

Hegeslilleboble sa...

Veldig koselig krok! Blir nok mye kos her fremover:).

Karen sa...

Så gøy det var å se de før/etter bildene! :) helt nydelig har det blitt hos dere...

Vu har jo litt samme prosjektet på gang i huset vårt, men her har vi liksom fortsatt etter de forrige eierne - de pusset opp i 17 år før de ble lei og flyttet, og når vi kjøpte måtte vi først og fremst rette opp i noen av de grusomme tingene de hadde gjort med huset, og så fortsette der de slapp...

Morro med gamle hus, men billig er det ikke :P

Ha en strålende helg i fjordhuset :)

Aia- Taubanevegen sa...

Ordentlig koselig dagseng, skjønner godt at dere er fornøyd med den nye kosekroken! :)

Jeg har også vært og kjøpt en seng på loppemarked, fant den forrige helg. Den er mye mindre da...! ;) Lurer også på om jeg bare skal la den være som den er. Må tenke litt på det!

God helg! :)

Manou sa...

You have a really wonderfull house. I like to see your blog and all your wonderfull news.
I only speak a little bit dansk.
So - har det godt !
Manou

June sa...

Hei Bjørg!
Jeg byttet adresse for litt siden og mistet deg visst, men nå "fant" jeg deg igjen!:)

Håper du har en fin lørdag!

klem June

Monica sa...

Hei på deg.
For en utrolig forandring, aldeles nydelig. Artig med før og etter bildene.
Koselig favorittkrok, skjønner godt at du er fornøyd med dagsengen.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.

julibakken sa...

Gjenbruk og redesign er supert! Koselig blogg du har, og fine bilder! Kommer tilbake!

Line

Mette sa...

Så nydelig senga var!Med naturlig slitasje!:-)Koselig spisestue har du også:)mmm...:-)

Barbros lille verden sa...

Hei du!
Nydelig seng!! For en innbydende liten krok, ser for meg deilige høstkvelder her ja. Så gøy å se bilder før og etter rundt omkring i huset, det er litt av en forvandling!
Gratulerer med dagen som har vært, forresten! (Som du skjønner har jeg vært fraværende ei stund...;))
Ha ei fin uke!
Klem fra Barbro

Kristina, nord i bygdo sa...

SÅÅÅ koseleg seng! Herleg med ei slik dagseng i stova som ein kan slenge seg nedpå. Og når den i tillegg er skjønn å kvile augene på kunne det ikkje blitt betre:)

Eg har planar om å male kjøkkenveggane lysegrå. Synst eg kunne hugse at du har gråe veggar på ditt kjøken? Ville du i tilfelle delt fargen med meg?

Ønsker deg ein fin høstdag :)
Klem frå Kristina ♥

Related Posts with Thumbnails