søndag 25. september 2011

Ironlak

Før så brukte eg spray på det meste av småting som eg ville pusse opp. 
Men så gjekk eg lei, fordi eg synast utvalget av farger var så dårleg. Så eg brukte målekosten istaden. Men så fekk eg eit supert tips inne hos flinke Lidyll. Ho tipsa om
 nettbutikken KEM. Der får du spraylakk i dei herlegaste fargar. 
Billege er dei og :) Og eg var solgt, og bestilte nesten med
 det same. Det tok si tid før eg fekk dei, men igår 
kom det ein kar på døra 
med pakken. 


Her snakka vi søte farger :) 
Ariel vart til mi store glede mykje bedre igårettermiddag. Feberfri, og sa nam når ho fekk mat. Slik ein lettelse å sjå igjen den blide jenta mi. Energien min kom
 tilbake. Så når ho var i seng igår kveld måtte eg sjølvsagt 
teste ut sprayen ;)

Eg kjøpte ei lampe på Bruktbutikken for ei stund sidan. 
Eg likte forma, men ikkje fargen. Og no var det jo easy peasy å fikse det :)

Før;


Etter;

Her har eg brukt fargen Atmosphere. Som er ein nydeleg dus blåfarge. 
Lampa passer mykje bedre inn i spisestova no :)


Eg synast skjermen var litt plastaktig og ukosleg, 
så den sydde eg eit kvitt trekk til. Eg syr berre løpeganger på kvar langside
 trer i snøre og snurper det saman i kvar ende.


Ariel søv no formiddagsluren sin, og eg gleder meg til ho er våken og vi kan endeleg
 leike litt og kose masse. Ho er forstsatt litt trøttmen det er vel vanleg
 etter at ho har vore så sjuk. Så nytt sykehusbesøk
 er avlyst. Hurra!:)


Om du har lyst å sjekke ut Ironlak i herlege farger.
 Klikk deg inn her!

Ha ein strålande søndag!

Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg!♥

Disse har jeg kjøpt mange av, og det blir så flotte farger, spesielt de lyse tonene...
Jeg har sprayet en liten aviskurv, lampe, og det har blitt såå fint resultat.. Kommer nok til å handle der flere ganger!

Og den lampa di ble jo såå mye finere etter det kom litt lyseblå farge på, og skjermen ble kjempefin! Passet rett inn i stua di..

NYT dagen!

Klem Ida

Unknown sa...

Heisann ;o)) Herlig blåfarge og takk for supert tips ;o))))

Ha en flott søndag ;o))

Klemmer Elisabeth ;o))

toves sammensurium sa...

Å for noen skjønne farger:). Fikk sårt evig med det samme,og så fin som lampen din ble så ble det ikke bedre,-flott med tips om hvor man får kjøpt det!
Toveklem:)

Hannes favoritter sa...

Så herlige farger, takk for tips! Lampen ble kjempefin!

God søndag til deg!
Klem fra Hanne

Unknown sa...

Så fiiiin lampen ble!
Skikkelig Bjørg, hihi;))
Tusen takk for godt tips ♥

Klem line

RosMari sa...

Takk for tips med hvor man kan kjøpe spraymaling i herlige farger. Lampeskjermen ble også veldig fin, med en enkel makeover... Ha en fortsatt fin søndag! Klem fra Rosen

beate sa...

hmmm, så kjekt! nesten farlig kjekt..
fargen er herrrlig!

nyt dagen

klem beate

Veien til frihet sa...

Så nydelig farge, har ikke hørt om denne lakken før - takk for tipset
jeg skal inn å kikke litt på den :)

Ønsker deg en herlig søndag
klem klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Godt å høre at jenta di er blitt frisk:) Og lampa ble kjempefin! Supert tips om sraymalingen! Finnes ikke mye å velge mellom nei.
Ha en fiiin søndag:)

Klem

Hanne Margrete sa...

Oi oi,dette var et supert tips ja!! Lampen ble nydelig! Elsker den blåfargen:) Og skjermen ble mye koseligere nå:)
Så bra at Ariel er bedre!

Ha en fin søndag!
Klem fra Hanne:)

Karen sa...

Ååååh, nå ble jeg så glad altså!!! Er også SÅ lei de hvite sprayfargene, og kjøpte meg en stor tøtt retrolampe på loppis i helgen, og nå tror jeg jammen den skal få en dusj av en slik spray!

Tuuusen takk for tips :)

Har hatt feber i hus her også, og nå er det ho mor som har fått det...

Ha en fin kveld :)

Bondekona sa...

Tusen takk for tips!

Godt å høre at Ariel er bedre.
:)

Marit sa...

Jeg har også bestilt flere bokser fra KEM. Sprayet i helga og plutselig var boksen tom...før jeg var ferdig. Men da var det inn og bestille mere :) De har jo så masse fine farger.
Og lampa di ble veldig fin.

Duse Pasteller sa...

KEMs sprayer er bare fantastiske!!
Fikk noen i posten for noen uker siden. har foreløpig bare lakkert en lampe, men det blir vel mer etterhvert!
Lampa di ble fin, og jeg tror jammen det er Atmosphere jeg har, jeg og...;)
klem

Jijji sa...

Godt å høre at Ariel er på bedringens vei igjen. Aldri noe moro når de små ikke er i form; man føler seg så utrolig maktesløs...
De sprayflaskene var jo geniale! Takk for tips! Lampa ble knallfin!

Klem fra Jijji

Ruter & Hjerter sa...

OI dette var helt nytt for meg , og dette skal prøves!
Lampa ble knall fin!!!!
Takk for gode tips!

Linecas have sa...

Lampen ble alldeles nydelig. Så mange flotte farger. Ble sånn må ha syk nå enda jeg ikke helt vet hva de skulle brukes til for øyeblikket. Dumt å lure på det egentlig de der er uvurderlige å ha i hus til enhver tid. næh her skal det bestilles ja. Rimelig var de jo også. Herlig!
Takk!

Smykkas sa...

Jeg bruker også malerkosten, men tipset ditt kommer jeg til å benytte. Virkelig herlige farger.

Det er en nydelig spisestue dere har. Lekker og innbydende.

Klem

Smykkas sa...

Jeg bruker også malerkosten, men tipset ditt kommer jeg til å benytte. Virkelig herlige farger.

Det er en nydelig spisestue dere har. Lekker og innbydende.

Klem

Aia- Taubanevegen sa...

Tusen takk for tipset! :) Lampa ble som ny den, herlig farge og søt skjerm!

Og så godt at lillejenta di har blitt bedre! :)

Aia

Fru Andersen sa...

Kjempefin lampen ble. Jeg har prøvd meg på å sy nytt trekk til lampeskjerm slik som du gjør, men resultatet ble ikke slik som ditt:-P Haha, ja må vel øve litt til tenker jeg, ble bare klumpete og rart....

Fant disse sprayfargene hos Thorshov bilforetning jeg, fantastiske rett og slett!

Håper Ariel stadig blir bedre, så ubehagelig når disse små blir så slappe og syke! Masse god bedring til henne:-)

Klem på du!

Felisi sa...

Fin lampe! Tror jammen jeg skal kjøpe med meg en boks eller to neste uke og se om jeg kan finne noe å spraye. Jobber på KEM nemlig ;)

Related Posts with Thumbnails