torsdag 1. september 2011

Gjenbruks- pute ;)

Ei ny pute har sett dagens lys i Fjordhuset. 
Den er sydd av stoff funne på Bruktbutikken. Og ein hekla 
gryteklut som eg fann på Loppis.


Også måtte eg berre teste ut trenden med å feste bilde på veggen med masking tape
Vart okei det, men kanskje eg skulle ha 
kjøpt meg ein finare? :) 


Er det nokon som har tips på kor ein får tak i? 
Gjerne ein nettbutikk sidan vi bur
 lite sentralt ;)



Ha ein fin kveld!

Min kveld ser ut til å bli meget doven. 
Trøøøtt!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Linecas have sa...

Så vakker pute. Sommerlig og frisk, jeg har ligende klut liggende her men den er firkantet.Har en plan med ei pute til den ja. Vakkert med rund pute.:)
Er festing av bilder med tape in? Det har gåt meg hus forbi. Vi ille tapen skade veggen og sette stygge merker som er vanskelig å få bort da?

Bondekona sa...

Fin pute.
Fin tape.

Og fin kveld.
Jeg er også trøøøtt.
:)

bella interiørblogg sa...

Så fin pute du har laget:) den var nydelig!!

Hilsen fra
Bella:)

Torbjørg i Stavanger sa...

Hei! Inne på Kronprinsessene har ho funne tape på http://www.konfettishop.no/. Der skal visst være mye forskjellig tape.
Veldig fine puter du lager!

Klem

Bettum Villa sa...

Skulle også nevne konfettishop, men var litt sent ute ser jeg ;) Her finner du sikkert noen kule teip.
Stilig pute!

Klem Madelén

fryd&forandring sa...

Så flink du er! Jeg er inne i en kreativ boble for tiden og har sydd 4 puter (som ble planlagt for 1,5 år sien, men det er en annen historie!). Syns det var litt tøft med den tapen du har brukt jeg!
Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefin pute!! :)
Nå meg jeg altså snart sette i gang med noen syprosjekter. :)

Lille Frøken Jensen sa...

Flott pute.
Jeg har just kjøp tape hos konfettishop, strålende fornøyd, har enda ikke fått vis disse på bloggen, men det kommer snart:)
Klem fra Jorunn

Bringen Blomster sa...

Så fin pute!
Håper jeg får tid til litt håndarbeid snart, har knapt nok tid til husarbeid ;))
-synnøve-

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å,for ei søt pute!!!Du er berre soooo flink til å skape vakre ting:)
Nyt helga og sov godt.
Nattaklem frå Mette.

Karen sa...

Så nydelig pute, lekkert stoff, og kjempelurt med den heklelappen på! De er så søte de runde putene der, tror jeg må prøve meg på noen slike - en gang ;)

God helg!
*klemmer*

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så fin pute du har sydd deg - det var en super ide! God helg til dere ved Fjorden!

Klem Cahtrine :-)

Smykkas sa...

Fantastisk flott pute du har laget.

Jeg liker best å ha bilder i rammer, så her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Klem

Mitt Hjerte sa...

Nydelig pute og nydelig blogg!!!
Ønsker deg en fin,fin fredag!!!

Related Posts with Thumbnails