onsdag 14. september 2011

Lampe Før&Etter

Denne lampa har som nokon kanskje husker fått ein liten makeover før. 
Då sydde eg eit blårutete trekk til skjermen. Men igår "fauk" eg på den på ny ;)
Det er så kjekt å redesigne ting du allereie har. Du får plutseleg
 ein ny ting i stova utan å bruke ei krone ;)

Foten måla eg med 0100 hvit
Og skjermen vart fornya med lillablomstrete stoff og blondekant
Fornying på 1-2-3, det tok meg ein kveld. Og eg er 
ganske fornøgd ;)


Stoffet eg brukte er eit sengetrekk frå Spar Kjøp. 
Eg kjøper ofte billege, fine sengetrekk eg kjem over for å bruke stoffet til kreative syssler :) 
Dette skal også snart bli ein del av eit lappeteppe og
 nokre puter (nope, eg får aldri nok puter ;).


Eg og Ariel har hatt fri idag. Vi starta dagen med ein legetur
Ariel har vore så forkjøla i det siste, og idag våkna ho med augebetennelse. 
Greit å få sjekka, sjølv om det ikkje var noko alvorleg.
Linselusa mi måtte sjekke ut den nye pynten;)


Ellers har eg fått baka grove horn med bacon og fetaost. 
Så no er nistematen for imorgon i boks. Vi måtte jo 
sjølvsagt teste dei til kvelds ;)


Haha, skikkeleg bloggebilde, med tom kaffikopp ;)


Eg er så stolt og glad, for igår passerte eg 500 følgera her på bloggen. 
Heilt utruleg og veldig, veldig kjekt! Tusen takk for at du
 tar turen innom!


No skal eg dukke ned i målingspannet og teste
 ut ein ny farge eg kjøpte idag ;)

Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Unknown sa...

For en lekker lampe, den ble så fin!! ♥
Nyydelige bilder fra ditt flotte hjem Bjørg ;)

Ønsker deg en skjønn høst!!
Klemmer fra meg,
Anki

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjekt med slike enkle fine make overs☺
Stakkars lita som ikkje er iform-god bedring♥

Eg skal male siste strøk på mitt prosjekt imåra-juhu☺☺

Horna såg NAM ut☺

Klem M♥

Mette sa...

Horna såg gode ut, må få sjå nærare på dei på jobb i morgon!

Mette

Sara sa...

Me encánta el cámbio de tu lámpara y cómo te queda en la mesita,muchos saludos.

Shy sa...

Grattis med fine tall, -og ny lampe.
Har gått for "interiørtips" på bloggen i dag. Og spraya ein lampefot :)

Mona Christin sa...

Så fin den ble, fru Flinkesen. Godt å se at det ikke er manko på idéer hos deg.

Likte veldig godt den nye dagsenga di. Herlig og naturlig slitt.

Spent på den nye malingsfargen din.

Klem Mona C

bella interiørblogg sa...

Så flott lampen ble,så kreativ du er♥

beate sa...

så fin lampe og lekker skjerm!!
skjønne lille snuppa di!

klem beate

GodTid sa...

Så lekker lampe!:) Nydelige bilder.
Tusen takk for inspirasjon! God onsdagskveld!

Junk De Lux sa...

Så nydelig lampen ble....og det er jammen den lille "linselusa" også;)
Håper hun blir fort frisk:)

Nydelig stue!!!

Stooor klem!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So fin lampen vart!!!Og so lurt å bruke stoff frå sengetøy;)Er jo so mange vakre...Kjempesøtt med den blonda rundt også:)

God bedring til prinsessa!!!

Og du, no fekk eg lyst å bake grove horn med bacon og fetaost:)

Nattaklem frå Mette.

gult hus i svingen sa...

Den lampa ble enda finere med ny skjerm og en omgang hvitmaling:)
Klart Ariel må studere de nye tingene, hun er da sikkert like interessert som mammaen sin;)
Vil gjerne ha oppskrift på de grove hornene jeg:)

klem fra Trine:)

Aashildsvilla sa...

hei.nydelig lampe..klem åshild

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

No har eg og bestilt☺ Takk for tipset☺
Fann på ebay og-men tru ikkje det var nåke billegare...

Klem M♥

Karen sa...

Oi oi, den ble skikkelig fin. Romantisk, og tok seg veldig godt ut der du hadde plassert den...
Men, den var jo veldig fin før også synes jeg :)

Ha en strålede dag!

Frøken Loppe sa...

Utruleg fine bilder du tar!! kjempe inspirerande! Gode idea og!!

Helsing Frøken Loppe

Fru Andersen sa...

Så koselig det var å titte innom deg her i kveld! Har kost meg her i sofaen med flere av dine innlegg.

Fine bilder:-)

Flotte ting du hadde kjøpt i Førde, LIKER vatteppet;-)

Nattaklem!

Hanne Margrete sa...

Kjempeskjønn ble lampen denne gangen og! Du er så flink og få gjort ting! I min verden er de fleste prosjektene i hodet og kommer ikke ut!
Gratulere med over 500 følgere, kjempegøy da!
God helg!

Klem fra Hanne:)

Bondekjerringa sa...

For noen lekre bilder! Disse var jo som tatt ut fra et interiørblad!

Related Posts with Thumbnails