søndag 4. september 2011

NIB Utfordring Sept- Haustfølelsen

NIB si utfordring for september er å fange haustfølelsen
Eg slår to fluer i ein smekk og viser fram den fine gamle dagsenga vi har 
fått på plass i spisetova.


Haustfølelsen for meg er at lufta blir skarpare, kveldane mørkare og 
det blir ekstra bra å kose seg inne. Pastellane i interiøret blir ein anelse mørkare og puter og pledd skal det vere mykje av! Lyng høyrer også med for 
å få hausten i hus.


Det er så herleg å kunne tenne stearinlys og krype under teppet med te i koppen 
og ei god bok. Difor er det supert at vi innleier hausten med å få inn denne
 senga. Dette blir ein perfekt haust- kose- stad ;)


Men hausten er og så mykje meir. Eg synast det er endå herlegare å vere ute i denne tida. 
Kle godt på seg, og kjenne den friske lufta. Plukke epler og nyte dei flotte fargane som dukker opp i landskapet. Hausten er og tid for å vere kreativ. Eg har mange prosjekt på lur
(som alltid) som eg gleder meg til å få ferdig/begynne på.
Og ikkje minst er det eit teikn på at det 
nærmar seg jul! :))


For å få herleg og haustleg inspirasjon kan du sjå her.

Ha ein fin haustdag!

Klem frå Bjørg :-)

31 kommentarer:

Audhild sa...

Sukk! Føler jeg gjentar meg selv hver gang jeg kommenterer hos deg, men du er sååå flink å lage god stemning og ta fiiine bilder!!!
Drømte meg bort lenge i bildene dine i dag! Klem!

Junk De Lux sa...

Åååååå så nydelig...<3

Fru R. sa...

Åh, fantastisk koselige bilder og en herlig stemning, tøflene sier bare PANG, her kunne jeg gjerne tilbrakt noen dager, minner om mine besteforeldre, barndom, ferie på hytta...så dette LIKTE JEG!
Klem klem

Hulda sa...

Så fine høstlige bilder! Den senga er virkelig fin. Du har stylet flott også. Vakkert og innbydende. Har også et høstbidrag hos nib.

Hulda sa...

Så fine høstlige bilder! Den senga er virkelig fin. Du har stylet flott også. Vakkert og innbydende. Har også et høstbidrag hos nib.

Hulda sa...

Så fine høstlige bilder! Den senga er virkelig fin. Du har stylet flott også. Vakkert og innbydende. Har også et høstbidrag hos nib.

Bettum Villa sa...

Høstfølelse - check!

Klem Madelén

stallnilsen sa...

Høsten er vakker, hilsen Lisbeth ;O)

Sara sa...

Me encánta tu casa los tonos suaves la cama es muy acogedora.

Marit sa...

Så ut som et veldig koselig sted å krype oppi en høstkveld :)

theromanticrose sa...

Queste immagini belle,fanno venire voglia di casa,d'autunno e di coccole!Rosetta

frk.B sa...

Åh, er det mulig??
Kan jeg krype oppi? :)
Dette var høstkos det! *smil*

Unknown sa...

Kjempe herlige bilder ;o)))
Nyt søndagen ;o)

Klemmer Elisabeth;)

Sukkertøy for øyet sa...

Vakkert bidrag vennen!!

... Flink på stillben du ;)

FIN søndag til deg snupp!

Klem Ida Susanne

Gitte sa...

Nydelige bilder!
Er ikke vanskelig å sefor seg en stille stund med ei god bok der.
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem Gitte

Unknown sa...

så utrolig nydelige bilder!
Krysser fingrene for deg, flott bidrag!

KLEM

Karen sa...

åh, så lyst jeg fikk til å krype opp under teppet i den sengen, og bare forsvinne i en kopp te og en god bok!

Nydelige bilder, og den sengen var bare fantastisk flott! :)

Hege sa...

Utrolig nydelig og gjenomført! Jeg får en god høststemning av bildene dine. Så flink du er til ¨å style og ta bilder!

Klem fra Hege

Randi sa...

Herlig bidrag og flotte bilder!!
Nyt kvelden:)
Klem

Fru Ruud sa...

Så utrolig koselig det blei!!! Skikkelig lun og god høststemning på bildene dine!
Ha ei flott ny uke!
Klem Annette

Lille Frøken Jensen sa...

Koselige bilder, git skikkelig høststemning. Lykke til i med bridaget:)
Ønsker deg en fin ny uke
Klem fra Jorunn

Jijji sa...

Å, så koselig krok! Der kunne jeg gjerne tilbragt noen høstdager... Herlige bilder med herlige farger! Nyt høsten!

Klem fra Jijji

Fru Andersen sa...

Nydelig dagseng! Og så flott som du hadde ordnet både i og rundt sengen! Synes du virkelig har et talent både når det gjelder innredning og foto. Kanskje en yrkesvei for deg etterhvert....

Flink mannen din er til å kjøpe gaver ja! Ikke verst!!!!
Gratulerer med overståt:-)

Klemmer!

bella interiørblogg sa...

Så flotte bilder,flink du er:)

Ha en fin mandag og en flott uke!

Mie fra Mies Mirakler sa...

For en herlig kosekrok, aldeles nydelig :) Høsten blir nok god når man kan krype sammen med en god bok og rykende varm tekopp i den fine dagsenga der :) *♥*

fryd&forandring sa...

Åå, her får du nok mange kosestunder fremover! En sånn kosekrok skulle jo alle ha hatt!!
NYdelig lappeteppe, har store ambisjoner om å lage lappeteppe selv... så får jeg se om det blir noe av før jul!!

Ha en fin mandag, klem fra meg!

Caroline sa...

Hei hopp;)
For ei kjempefin dagseng dere hadde fått i spisestua!
Å slik en god høstfølelse jeg fikk av å titte innom her hos deg,koselig:)
Ønsker deg en god ny uke!
Klem Caroline

Mette sa...

Så flott dagsenga var!Helt nydelig<3 Fin høststemning hos deg Bjørg:-)Du er veldig flink syns jeg:-)
Takk for trivelig besøk hos meg forresten:-)

Lise sa...

så Nydelig blogg du har! å et fantastisk nydelig hjem♥
Gleder meg sånn til den dagen jeg får mitt eget og kan styre å stelle !

klem

Sjarm og Glede sa...

Kjempekoselig og fine farger :-)
Ha en god natt :-)
Klem Hilde

Duse Pasteller sa...

NYDELIG, Bjørg!!!!:D
Masse lykke til!:)
KLem

Related Posts with Thumbnails