lørdag 6. august 2011

Ariel sitt rom :)

Eg har knipsa litt bilder frå Ariel sitt rom. 
Det har på "mystisk" vis kome litt nytt også her etter ferien ;)


Ny knaggerekke i rosa (sjølvsagt;) er komen på veggen. 
Ariel måtte jo ha noko å henge den nye veska på ;) Eg har ein plan om å få sydd
 nokre oppbevaringsposer som også skal henge der.


Muffins- bildet eg kjøpte på Kremmerhuset for ei 
stund sidan har fått ny plass over leikekjøkenet. Og når eg kom over desse søte koffertane på Søstrene Grene så vart dei fort med heim :)


På tysdag begynner eg på arbeid igjen. 
Så no minkar det drastisk på ferien. Men eg kjenner det skal igrunn bli 
litt godt å starte på igjen og :)


Ha ein nydeleg laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Shy sa...

Det er rart med alt det mystiske som kjem til...
Skal pusse opp rommet til jenta her. Ho er ganske fortvila over at ho har gul tapet på veggane. men det skulle vere slik for 14 år sidan ;)
Lykke til med jobbstart!

Unknown sa...

Er så koselig på rommet til Ariel ♥
Flotte farger og herlige detaljer;)
Og litt nytt kommer som regel på mystisk vis inn på slike jenterom;)

er deilig med ferie, men er godt med hverdager og;)
Jeg kjenner at skolen godt kan begynne igjen snart... 2 stk sure ungdommer som ligger og sover hele dagen og aldri rydder opp etter seg er en prøvelse i 2 mnd ja;)

Ha en finfin lørdag!

Klem Line

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauhh.. hvor ser det bare godt ud.
Super god ide med eget køkken.
Er vild med gyngestolen, det gad jeg godt eje:-))

Knus Fra Susi

Audhild sa...

For et drømmerom!!
Heldige prinsesse Ariel! :)
Tipper det er minst like stas for mamman og dille og dalle med prisesserom og :)
Slik er det iallefall her i hus ;)
KLEM

Duse Pasteller sa...

Et fantastisk fint jenterom!!!
Du er så flink med detaljer, Bjørg!:)
Takk for herlig inspirasjon og GOD HELG!!
Klem fra Janni og Leon:):)

Hulda sa...

Fantastisk nydelig jenterom! Jeg falt for knaggrekka i rosa. Så godt den passet inn i helheten! Skjønne kofferter også. :) Og fine bilder du har tatt!

MissMette sa...

Hei Bjørg :)
Nydelig rom ღ og så mange herlige
detaljer og fint satt sammen fine
farger på ღ Me Like...
Kom hjem fra ferie her om dagen og
har så vidt fått kommet litt i orden
her - ble ikke noen blogginnlegg og
besøk som jeg hadde planlagt i ferien.
Så nå skal jeg ta meg en rundt her
hos deg og titte litt :) Ønsker deg
en kjempefin helg, klem fra Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så mye fine farger og detaljer. Et kjempeflott rom ♥

God lørdag!

Loppeline sa...

Åhhh så utrolig fint:) tenker prinsessen er fornøyd. Skal selv pusse opp prinsesse rom de nermeste ukene. Og her fikk jeg masse inspirasjon og tips ;) ha en fin lørdag videre. Klem fra lillahuse......

Gitte sa...

For et fint rom! Det er ei heldig prinsesse som bor der:)
Klem Gitte

Lindas Lille Leilighet sa...

Åååh herlige rosajentedrøm:D kjempemasse søtt du har funnet:)

Btw..digger at du skriver på nynorsk! alt høres så poetisk ut liksom;) hehe

Klem

Irina sa...

so beautiful!

Vårt lille hjem sa...

Ååå..så søtt..
Det er så morro å ordne på rommene når ungene er små..når de blir teenåringer så er det ikke fult så morro. Skjønner ikke at det går ann jeg..klær overalt..sukk..
Du får nyte så lenge du kan ;-)

Hege

Jijji sa...

Det rommet til Ariel er bare såååå koselig! Mange herlige detaljer:) Sånne kofferter har jeg veldig sansen for. Tror mine prinser "trenger"noen flere sånne...
Ønsker deg en fortsatt fin-fin helg!

Klem fra Jijji

Tove `blogg verden sa...

Nydelig jenterom <3 Har en lik gyngestol stående som jeg hadde når jeg var liten ;) Den er brun/rød...men det skal det jammen meg bli slutt på ser jeg :D
Der fikk jeg et nytt prosjekt ♥
Kos dere
klem Tove

Min stil sa...

Noen blogger treffer en bare rett i hjertet, og din blogg er en slik. Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å se mer fra deg.

Nydelig rom Ariel har, og med så masse nytt og lekkert etter ferien.

Ha en fin fin helg.
Klæm Susanne

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Nydelig prinsesse rom:)

Her tenker jeg hun koser seg:)

Flott bad og kjøkken under her også,herlig med det nye mot det gamle:)

Nyt helgen:)

Klem Linda:)

Mette sa...

Så flott rom hun søte Ariel har:-)
Farger som jeg er sikker på går an å spise:-)Fine loppefunn du har kommet over fra forrige innlegg også.
God natt!:-)

Hannes favoritter sa...

For et nydelig rom!!!!

God søndag til deg!

Klem fra Hanne

Lynetmor sa...

Hei, for et fantastisk fint rom :-) Og så mange nydelige farger :-) Ha en fin dag :-)

Veronika sa...

Så søtt et prinsesserom! Her må det være topp og være liten :)

M-Karlsen sa...

Hei:) Jeg googlet pastellfarget barnerom i barneromoppussinga mi, og der fant jeg deg. For et utrolig nydelig barnerom! Kan jeg være så frekk og be om farvekodene på den rosa krakken og de grønne møblene? Det er nøyaktig de farvene jeg leter etter;)

Related Posts with Thumbnails