onsdag 17. august 2011

Utfordring hos Sukkertøy for Øyet :)

Flinke Ida Susanne bak bloggen Sukkertøy for Øyet,
 utfordrer oss til å vise fram det vi har i heimen i fargen svart. Og den
 måtte eg hive meg med på, sjølv om eg fann ut at i min 
"pastellifiserte" heim var det lite av slikt ;)

Men litt fann eg no alltids;


Bordet og skjenken stod igjen i huset då vi kjøpte det. 
Begge har fått svart bengalack- måling, og det gjer ein fin kontrast til dei lyse
 og søte fargane ellers i stova. Den svarte klokka kjøpte eg i Danmark, og kikkerten har mannen arva etter Bestefaren sin. Ilse Jacobsen støvler finns vel i dei fleste bloggeheimar ;) Mine er svarte og måtte sjølvsagt vere med i bidraget ;)
For meir svart inspirasjon sjå her! ;) 
Kanskje du og vil ta
 utfordringa?

Eg har fri idag, og så snart Ariel våkner
 frå søvnen sin skal vi ut i sola! 
Herleg :)

Ha ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige bilder og nydelig hjem ;o)))
Nyt dagen ;o)))
Onsdagsklem Elisabeth ;o))

Fru Andersen sa...

Nydelige bilder som alltid! Og jammen er den svarte skjenken flott:-)

Synes skapet under her som du tapetserte ble kjempefint, lurt! Og skikkelig skjønn tapet du hadde funnet.

Ha en fin fridag videre;-)

Bondekjerringa sa...

Må si jeg smiler litt når noen ENDELIG kommer med en utfordring som inneholder fargen svart! Jeg har ikke turt å vise fram min stue, med svart skinnsofa, med fare for at folk skal tro jeg er rar som ikke har hvit sofa ;) Haha, neida, det var en spøk. Her har vi fortsatt svart i interiøret, til samboers store glede :) Og slik skal det fortsette å være. Du har det virkelig kjempekoselig. Takk for at du deler dette med oss! :) Ha en flott dag!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg er også med på utfordringen :) Har tro på svart og litt sterkere farger i interiøret fremover, kommer nok en motreaksjon på den hvite/pastell bølgen ;) Synes det er fint å bryte litt med de sorte detaljene, nydelige sorte ting hos deg. Og jeg har ikke ilse jacobsen støvler, selv om jeg bor i Bergen og greier, hihi! *♥*

theromanticrose sa...

Bellissimi e curati angoli di casa!Rosetta!

an-magritt sa...

Vakre detaljer!!

Bente sa...

Nydelige bilder. Veldig fint hjemme hos deg.

Klem

Hegeslilleboble sa...

Stilig! Flotte bilder og kul utfordring, kanskje jeg må slenge meg med...:)

Anonym sa...

Hei kjære deg!

Så fine bilder altså. Her brytes det også med svart. Synes det er lekkert når man har ellers så mye pasteller :) Du har så vakkert hjem!

KLEM ♥

ELLEMELL sa...

fine svarte kontraster!:)

svarte støvler på meg også:)
men det skal være lenge til jeg skal bruke de!:)

håper dere har hatt en kjempeherlig dag!
klem ellemell

Mona Christin sa...

Svart er jo i skuddet som aldri før. Liker svart som kontrast. Det funker også fint hos deg.

Klem Mona C

Linecas have sa...

Du har mye svart i forhold til meg. Jeg har absolutt ingenting med mindre man teller med bittesmå detaljer som tall på veggklokken og knotter med sorte detaljer. Neste sommer blir det i alle fall mere farger her. Jeg tenker det blir godt det.

Bettum Villa sa...

Stilige svarte detaljer du hadde da... trodde nesten ikke at det var så mange hjemme hos deg. Men der tok jeg feil gitt ;). Kikkerten i vinduet var kul.

Klem Madelén

Related Posts with Thumbnails