onsdag 3. august 2011

Møt Sofus ;)

Kattepusen vår har endeleg fått namn etter ein del funderinger. 
I går slo det meg plutseleg at han er ein SofusEit kjempekosleg namn synast eg. 
Og det vil passe like godt til han heile livet, 
håper eg ;)


Tusen takk for alle dei gode namneforslaga eg fekk :)
Det virker som om Sofus trivast hos oss. Han er ein liten rakkar som er høgt og lavt. 
Men han er og snill og kosete. Han og Ariel er bestevenner. 
Yndlingsleiken er å ta ein tur med dukkevogna! ;)


Her er det verandabygging på gong. 
Men det tar nok litt tid før eg har noko å vise fram. 
Men vi er igong, og det er herleg!! :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

theromanticrose sa...

Sofus è proprio dolcissimo!!Rosetta

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Søøøøøt :)
Min første pus heitte Sofus også :)
Mine foreldre ville ikkje ha, men eg sat på kjøkkenet og grein meg til den hehe :)

Klem M♥

mywoolyadventure sa...

Ååå, så utrolig nydelig han er:) Vår katt heter også Sofus:) Han har også slike tegninger i påelsen bare at han er grå og svart:)

Bringen Blomster sa...

Fiine Sofus :)) Mamma har også hatt en nydelig rød katt som het Sofus . Et flott navn til en pus :))
-synnøve-

Audhild sa...

Søtt navn til en søt pus :)
Veranda blir nok stas ja, det blir det forhåpentligvis her og i løpet av neste sommer :)
KLEM

Hulda sa...

Helledussan så nyydelig! Så flott du har fanget han i bildene. :) Den røde katten er søt mot den gule stolen og det blomstrete stoffet. :)

Hanne Margrete sa...

Så nusselig Sofus er! Jeg tenkte faktisk å foreslå Sofus, men husker ikke om jeg gjorde det! Vår pus Reidar ble nemlig kalt Sofus av de vi fikk han av.. Veldig koselig navn som jeg godt kunne tenke meg og bruke, men vi hadde bestemt navn før vi fikk katten;)
Så kjekt å vite at pakken er kommet fram! og du, jeg blir ikke fornermet om du får lyst til å male rammen;)

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne:)

Malin - mine gleder - sa...

Soooofus ja, for et flott navn på en flott pus :D

Fossestua sa...

Smelt smelt :)
Veldig fin Sofus dere har fått.
Broderens katt heter akkurat det samme - og den har akkurat de samme fargene som din Sofus :D

Lindas Lille Leilighet sa...

Så søØt<3 Veldig lik vår lille pus faktisk:D

Unknown sa...

For en skjønn liten kar ♥ Og Sofus passet perfekt!

Så koselig med en liten baby i hus;))

Klem Line

Skjerstad sa...

Så nydelig liten pusekatt :) Sofus var et fint navn . Han er litt lik vår Milkshake ;)

Hilsen Janne

Mie fra Mies Mirakler sa...

Sofus er et veldig passende navn til en liten nysgjerrigpus :) han er bare så nuuuudelig! Husker selv at jeg trillet rundt på pus i dukkevogna når jeg var liten :) *♥*

Caroline sa...

Søt liten pus dere hadde fått i hus:)
Kan tenke Ariel storkoser seg med katten;)
Pidestallen på innlegget under ble kjempefin etter makeoveren:)
Ha en fin dag!
Klem Caroline

Jentan på landet sa...

Så fin en liten pusegutt :) Er så koselige disse små hårballene.

Related Posts with Thumbnails