lørdag 13. august 2011

Redesign av små bilder

Gangen er ei utfordring når det gjeld oppbevaring
Det blir så raskt rotete her. Så no driv eg og pønsker ut diverse løysingar. 
Eg har tenkt å vise eit lite tips idag. Og det 
er til oppbevaring av nøkler ;)


På forrige loppis fekk vi med to små bilder på kjøpet 
(Det andre bildet var allerie under målekosten då eg kom på å ta Før-bilder ;)
 Eg måla rammene grøne og trekte stoff 
over bildet. Også skrudde eg fast
 kroker til oppheng.


Desse skal eg henge opp i gangen. 
Her er det plass til min og mannens nøkleknipper. 
Grei oppbevaring, som også er dekorativ ;)


Mens eg fotograferte kom eg på endå ein ide. 
Så trur eg må lage fleire slike og bruke til smykkeoppbevaring
Her er det fargeklatter frå Søstrene Grene som
 har tatt plass ;)


Eg har fleire prosjekt på gong i gangen, 
som eg skal vise fram etterkvart :)


Eg håper sola skin på deg!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

Hulda sa...

Fantastisk godt tips! Så lurt, og så dekorativt! Dette likte jeg! Det må du sende inn til BoligPluss.

ann-helens hjem sa...

Oi oi oi så lekkert det bra og for en god ide!

Sara sa...

¡Qué original!me gusta tu idea y el color verde con la tela de flores,saludos desde España.

hobbyvimsa sa...

Så fine de ble,et kjempe tips!!
God ide!!

Nyt lørdagen:)

Klem Linda:)

Vårt lille hjem sa...

Ikke dumt..og så fine de ble. Skikkelig fine fargeklatter..blir så glad av bildene dine, de er utrolig fine:D

Klem Hege

Lindas Lille Leilighet sa...

Denne likte jeg SuPeR MaSsE!!!!:D Har lurt hva jeg skulle gjøre med disse nøklene som ligger overalt..i skrivende stund har jeg rotet bort min her i Leiligheten:P Kanskje jeg låner ideen;)

Klem til deg:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Kult! Så friske og fine farger også. De ble kjempefine. Smart med et sted å henge opp nøkler som også er pent å se på. Mine havner som regel i en skål med annet krimskrams ;) *♥*

Unknown sa...

Kjempefine, og som de pynter opp i de fargene - herlig ♥

Ha en finfin lørdag!

Klem Line

Unknown sa...

Dette likte jeg!!
:)

Mine diller♥ sa...

Dette vart jo kjempelekkert - me like ♥

Ha en fin lørdagskveld :)
Klem

Hjemme hos meg sa...

Kjempefine :)
Sagt det før og sier det igjen... Du slutter ikke å imponere!!!

Ha en fin søndag!
Klem Anette

Anonym sa...

So fine bilda blei når du fekk sjaina dei opp,alt kan kome til nytte når ein har litt fantasi.

Klem frå Ingvild

Related Posts with Thumbnails